Gothic Multiplayer Accrescere 39445 177

O temacie

Autor turbocheat

Zaczęty 27.05.2012 roku

Wyświetleń 39445

Odpowiedzi 177

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty282
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
 

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gdzie wrzucić te pliki modern-wizard.bmp, nsDialogs.dll, System.dll do folderu System?
 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty282
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Czytaj uważnie, tylko pliki z folderu $5 wgrywasz.
 

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
OK dzięki działa, teraz to mam problemy z zacinaniem gry gdy jestem na serwerze w MP. Muszę specialnie wylogowywać się, a jak gram w SP to tego nie mam?

P.S. Jak co mam Windows 7
 

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders

Draco
The Modders

Gothic Multiplayer Accrescere
#164 2013-06-15, 13:59(Ostatnia zmiana: 2013-06-15, 14:12)
:ok:
 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty282
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
OK dzięki działa, teraz to mam problemy z zacinaniem gry gdy jestem na serwerze w MP. Muszę specialnie wylogowywać się, a jak gram w SP to tego nie mam?

P.S. Jak co mam Windows 7
Na pewno masz wersje R-9-2 ? W R-9 niektórzy mieli ten problem, ale wyszedł fix.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2288
Propsy2390
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ja tam już szczerze sram na tego MP. z 20 razy próbowałem to zainstalować i krzyczy mi, że nie mam zainstalowanego gothic II nk :x have fun.
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty454
Propsy63
  • Labirynt
Zainstaluj ręcznie. Instalkę gmp można wypakować poprzez 7zipa.
 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty282
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond

Paser

Gothic Multiplayer Accrescere
#168 2013-07-05, 08:14(Ostatnia zmiana: 2013-07-05, 08:15)
No i kurwa kolejny czytać nie umie, przeca dawałem filmik na którym jest pokazane co i jak.

Cytuj
Jeżeli instalator nie wykrywa g2nk to otwieracie instalkę przez 7zip, wchodzicie do folderu $5 i kopiujecie do głównej lokalizacji Gothica wszystko oprócz folderu $PLUGINSDIR.
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=Wh96EcFwp-I
[/media]
 

WetiZe

WetiZe

Użytkownicy
posty4
Propsy2
  • Użytkownicy

WetiZe

Gothic Multiplayer Accrescere
#169 2013-07-12, 19:30(Ostatnia zmiana: 2013-07-12, 20:44)
Szukam osoby, która stworzy skrypt do serwera RP.
Zapłacę przelewem do 50zł, kontakt PW na forum, mail: wetizze@wp.pl

Nieaktualne.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3658
Propsy4784
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
50 złotych. Dużo kasy.
 

WetiZe

WetiZe

Użytkownicy
posty4
Propsy2
  • Użytkownicy
50 złotych. Dużo kasy.

Taki skrypt dla kolesia ogarniającego lua do kilka minutek, chodzi mi o czat i dawanie rang, nic więcej.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3658
Propsy4784
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
no chyba, ze tak
 

Ktoś

Ktoś

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3658
Propsy4784
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
kto robi im skina :facepalm: powinien dostać wielkiego czarnego .... w dupe...
 

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy to koniec GMP. Projekt się nie rozwija i twórcy chyba go olali, bo forum dawno już nie istnieje, a strona gmpa nie ma żadnych nowych informacji. Projekt jak widać został chyba porzucony, serwery też się nie rozwijają wszystkie z nich to prawie RP jak kiedyś, a Mordana już nie ma.  Cóż to był najlepszy serwer promujący GMP i przyszłość projektu.
 

Myers

Myers

Użytkownicy
posty5
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
GMPA to był dobry projekt, szkoda że od czasu fuzji nie wydają żadnych aktualizacji.
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty454
Propsy63
  • Labirynt
Cytat: Myers
GMPA to był dobry projekt, szkoda że od czasu fuzji nie wydają żadnych aktualizacji.
Od czasu fuzji... nie istnieją.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry