Dubbing do Złotych Wrót 215061 603

O temacie

Autor Sentarion

Zaczęty 24.05.2012 roku

Wyświetleń 215061

Odpowiedzi 603

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Jak byś usłyszał mój głos to byś zrozumiał :D
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
Szukacie jeszcze kogoś?? Mogę pomóc dać głos pod jakiegoś demona bądź obcokrajowca                                        

A co, potrafisz mówić po niemiecku?:lol2:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie, nie zmuszaj ich do słuchania tego Ave Satan (ja już niestety jestem poszkodowany :<), ale jak szukacie pijaczyny do jakiejś karczmy to edzio się nada (na obcokrajowca też bo "R" nie wypowiada "Kulwa" :lol2:  )
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Dubbing do Złotych Wrót
#103 2012-06-03, 21:09(Ostatnia zmiana: 2012-06-03, 21:10)
Kurwa to miała być tajemnica  :confused:  

Nie kulwa tylko kułwa :D
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Trzymajcie dla mnie jakiś łotrów, gejów, gnomów, zboczeńców, kanibali lub wariatów, Takie postaci najlepiej się gra. ;)
 

Gawsi

Gawsi

Użytkownicy
posty32
Propsy5
  • Użytkownicy
Trzymajcie dla mnie jakiś łotrów, gejów, gnomów, zboczeńców, kanibali lub wariatów, Takie postaci najlepiej się gra. ;)
Słyszałem opinię pewnego reżysera, że aktor-amator najlepiej gra samego siebie :lol2:  

Jest wśród NPCków jakiś przybysz z dalekiej krainy? Powiedzmy, ze wschodu? Całkiem nieźle mi wychodzi naśladowanie rosyjskiego akcentu. Dla urozmaicenia- w sam raz :D
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Szukacie jeszcze kogoś?? Mogę pomóc dać głos pod jakiegoś demona bądź obcokrajowca :D
Spoko, znajdzie się coś dla ciebie, wyślij próbki Martinosowi;)

Trzymajcie dla mnie jakiś łotrów, gejów, gnomów, zboczeńców, kanibali lub wariatów, Takie postaci najlepiej się gra. ;)
Ok, nie na sprawy, w obozie piratów jest sporo wyczesańców, ty możesz zagrać tych najważniejszych;)

Trzymajcie dla mnie jakiś łotrów, gejów, gnomów, zboczeńców, kanibali lub wariatów, Takie postaci najlepiej się gra. ;)
Słyszałem opinię pewnego reżysera, że aktor-amator najlepiej gra samego siebie :lol2:  

Jest wśród NPCków jakiś przybysz z dalekiej krainy? Powiedzmy, ze wschodu? Całkiem nieźle mi wychodzi naśladowanie rosyjskiego akcentu. Dla urozmaicenia- w sam raz :D
Jest kilku obcokrajowców, więc będzie można coś pomyśleć.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Postaci NołNejma już ktoś głos podkłada?
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Nie

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Znalazłem czas i nagrałem te próbki dubbingu. Nie chciało mi się wchodzić na gg, ale wysłałem PW z linkami Martinosowi. Jeśli będzie szansa to mogę być jakimś uczonym(Mag), albo jakimś bandytą/kozakiem/wariatem.
 
Elo

DeleteSolution

DeleteSolution

Użytkownicy
posty4
Propsy1
  • Użytkownicy
Mam dzisiaj czas więc skoro jeszcze jest rekrutacja to sie może gdzieś tam wcisne...To czas się ruszyć i coś nagrać :D
 
,,Have you ever wondered why in a dream you can touch a falling sky?

Or fly to the heavens that watch over you, telling me it's all voodoo."




Gimbi

Gimbi

Użytkownicy
posty15
Propsy4
  • Użytkownicy
Możecie tam kopnąć Martinosa, bo tak jak mu mówiłem, mikrofon nowy załatwiłem, tylko że jakoś odpowiedzi uzyskać nie mogę. Chyba że coś się z nim dzieje.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Wpadło Ci do głowy że on teraz może mieć lekki zapierdol? Dodatkowo nie samym gothiczkiem człowiek żyje.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Martinos

Martinos

Złote Wrota
Leo
posty178
Propsy109
ProfesjaReżyser
  • Złote Wrota
  • Leo
Wszystko jest już sprawdzone, do niedzieli uzbieram kolejne dubbingi i wyślę Sentarionowi, a on mi raczej kolejne postacie i dialogi. Przy okazji pogadam z nim na temat kolejnego gameplay'a z dubbingiem :)
 



Twoja stara

Twoja stara

Użytkownicy
posty52
Propsy16
  • Użytkownicy
Postaram się nagrać coś w długi weekeend :)
 

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Smolo

Dubbing do Złotych Wrót
#115 2012-06-07, 07:30(Ostatnia zmiana: 2012-06-07, 09:37)
Nie znam się na moddingu, dlatego sprawdziłem i znalazłem jakiś filmik odnośnie parametrów nagrania. I teraz mam pytanie - jakie optymalnie mają one być? Na youtubie było, że:
a) FORMAT PLIKU - .WAV
b) FORMAT DŹWIĘKU - PCM
c) CZĘSTOTLIWOŚĆ PRÓBKOWANIA AUDIO - 44kHz
d) KANAŁY - MONO
e) ROZMIAR PRÓBKI AUDIO - 16 BITÓW
f) SZYBKOŚĆ TRANSMISJI BITÓW - 705 kb/s
To był dość stary filmik, więc chciałbym żebyście potwierdzili, czy tak ma być. Jak kurde sprawdziłem w swoich próbkach to szybkość transmisji bitów miałem 1411 kb/s i zastanawiam się czy czasem nie za dużo jak na Goticzka 2 NK. Prosiłbym kogoś kto się zna na tym i powiedział jakie ustawienia byłyby najlepsze... Na pewno przyda się jeszcze tym, którzy nagrywają, lub będą nagrywać.

EDIT: Nie mam aktualnie zainstalowanego G2NK, więc sprawdźcie jakie parametry ma oryginalny dubb jakiejś postaci w grze...
 
Elo

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold

Dreamerion
RaveN Studio

Dubbing do Złotych Wrót
#116 2012-06-07, 09:15(Ostatnia zmiana: 2012-06-07, 12:38)
Takie parametry jak poodałeś powinny być, ale zakładam, że Martinos zna się na rzeczy i potrafi masowo zmieniać parametry dla próbek, tzn. takie same dla wszystkich. To by ułatwiło pracę, bo dubbingerzy nie musieli by się martwić o ustawienia. do masowej zmiany w plikach dźwiękowych używam golden wave i sprawuje się świetnie.
 

Gawsi

Gawsi

Użytkownicy
posty32
Propsy5
  • Użytkownicy

Gawsi

Dubbing do Złotych Wrót
#117 2012-06-07, 10:38(Ostatnia zmiana: 2012-06-07, 10:45)
I tu się może pojawić problem, bo ja na Audacity nagrywam w Mp3.
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
To ustaw sobie na wave ;)
 

maciejkami1

maciejkami1

Użytkownicy
posty18
Propsy1
  • Użytkownicy
Mi tam na przykład telefon nagrywa w Mpeg-4 (.m4a). Nie wiem czy to dobrze czy źle, ale sam mikrofon problemów nie robi, szumów i zniekształceń bardzo mało.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry