http://dimmell.clan.suUWAGA!
Maud - hardcore i jest przeznaczony dla tych, którzy grali w zamian 1,1, i zna historię gry, a nie Faku do przejścia na forum.
Jeśli nie grałeś - lepiej nie postawisz, Dbaj o układ nerwowy.
Najważniejsze i ważne zmiany
Zmiany Wyważyć V2.1
- Zawiera wszystkie zmiany w poprzednich wersjach.
- Zmieniono początkowe tempo odzyskiwania wytrzymałości (zwiększone 2-krotnie)
- Pociąg Vatras przyspieszona regeneracja wytrzymałości w trzecim rozdziale (wszystkie)
- "Steal życie" dotyczy nie tylko ludzi, ale także na temat potworów. Nie wszystkie potwory i ludzi.
- Uśpienie: do "Superharde" - 9 godzin dziennie, inni - do wyboru. Zmieniono logika i obliczenia snu odzyskiwania. 100% odzysku - 9:00 po wybraniu ograniczenie snu, 24 godzin - jeśli spać bez żadnych ograniczeń.
- Naprawiono błąd z Duchem neraskhodom po konwersji
- Sprinter darem swobodnie na początku gry i nie zgubić. : D
- Dodano statystyki dotyczące typów potworów broni
- Dodano nową rolkę dokonywania Nekromantów
- Dodano kilka hełmów
- Naprawiono wszystkie błędy z moich odpowiedzi z tematu "bug-trackera Wyważyć V2" na 19.09.2010 włącznie (nie tylko z wątków cap). Dodano nowe.
Zapisuje z innych wersji nie będzie działać!
Zmiany Wyważyć V2
- Zawiera wszystkie zmiany w poprzednich wersjach.
- Skrzynie pułapki r. 3 typy: Ogień i nekrovskie r. Ogień - obrażenia od ognia, tym większa ochrona przed ogniem - mniej szkody. Nekrovskie - czy magia uszkodzenia lub zatrucia, lub szkielet w teraźniejszości (na szermierza i szkielet supertwardą wyłączone). W Slayers i Superharde - pułapki w komplecie! Na wszystkich innych można wyłączyć na początku gry. Nie wszystkie pułapki są wyłączone.
- Zatrucie z niektórych potworów (szerszenie, drony, modląc mantises). Jeśli zatrucie efekt wizualny i taśmy zmiana koloru wytrzymałości. Leczenie - antidotum Potion. (Nie jest wyłączona). Jeśli zatrucie zmniejsza wytrzymałość i zdrowie HS.
- Zmieniono wytrzymałość i stała szybkość przepływu przy użyciu broni. Endurance stopniowo odzyskuje się, jeśli GH w spoczynku (stoi bez broni w ręku, siedząc)
- YY jest "jęczy", jeśli zdrowie mniej niż 30% wartości maksymalnej i wytrzymałość = 0.
- W wytrzymałości równej 0, i użycia broni - zdrowie GH zaczyna spadać proporcjonalnie do zużycia wytrzymałości dla tej broni.
- W wyposażone broni strzeleckiej (w YY rąk) zużywa wytrzymałość jeśli wróg jest w zasięgu wzroku.
- Zmieniono kolejność questów ukurkov i wymagań dotyczących wejścia. Guru i Guardian są w rozdziale 1.
- Zmieniono niektóre logiki i potwory AI.
- Dodano patroli orków.
- Orkowie nauczył się pływać.
- Prosty wydobycie rudy, węgiel, wytapiania wlewków stalowych i ostrza do ostrzenia. W związku z freebie jest cięty ze spacjami z Brianem.
- Naprawiono brakujące łup żadnej broni. Jest to możliwe tylko przy zabijaniu miecz srebrny duchy, ale z nimi i nic.
- Lares - możesz zabrać partnera na spacer Khorinis w rozdziale 1, po wycieczce w lesie i Wschodniej do magów wody.
- Misja Halyavskimi nie będzie mógł korzystać - tylko te, które są wyuczone przez siebie.
- Jednoręczne lub oburęczne sztabów wszystkich magów.
- Zmieniono wizualne sztabów guru i uszczelnić światło, dodał kilka nowych. Usunięto z wizualnym Beliar pazur - on przecina powietrze jak normalny miecz.
- Guru będzie mógł nosić ze snem maski.
- Vatras darmo i nieskończenie traktuje tylko nowicjuszy i magów wody. Inni - po darowizny. Liczba halyavskoy mana ograniczona. Czarodzieje z preferencjami Wodnej Saggita guma nie jest również za darmo.
- Zmieniono podpis kradzieży kieszonkowych
- Zmieniono wymagania i parametry jakiejś zbroi i broni, perepryatano coś.
- Szukasz pomocy mogą dzwonić strażników zombie (w normalne i trudne) albo szkieletu (reszta).
- Magowie ognia uzyskać w rozdziale 5 szacie bojowej.
- GG nie traci nic, jeśli kupisz Yory miejsce (może nawet wygrać).
- Kilka nowych questów, nowe mikstury.
- Gallahadu potrzeba cztery litery.
- Kilka pisanki
- Statystyki z turnieju po każdym rozdziale w dzienniku. Tuż przed żeglarstwo dla Irdorat.
- Naprawiono błąd z animacją walki i kombi dwuręcznych broni (> 30)
- Naprawiono błąd z poprzedniej wersji i oryginalne. Dodano nowe.
- Przelać pieniądze na najemników, aby uwolnić zamek
- Tnie freestuff z C / R do stałego zakładu
- Usunięto umiejętności nabyte w Alligator Jack
- Alfred zakup trofea z rekina błotny
- Zmieniono nagrody uczniom Bospera i Harada.
- Dodano brakujące klucze do skrzyń. Pobierz nich nie może wszystko.
- Nowe pni.
- Na poziomie Super lekkie i zdrowia regeneracja jest podana od początku, reszta - do nauczania po studiach trzeciego kręgu magii (i regeneracja many również).
- Dodano system jaskiń orków.
- Nekromanci mogą uzyskać niepowtarzalny personel.
- Dodane pliki wideo, głos orka strażnika, niektóre z filmów off.
- Zmiana wyglądu i wygaszacz ekranu.
Opis poprawek w poprawki.
Zbiorcza poprawka zawiera wszystkie poprzednie wersje zmian.
Poprzednie wersje nie muszą usunąć mocowanie.
Wszelkie pytania, błędy, błędy -
http://dimmell.com/~~HEAD=NNS; http://dimmell.clan.suWyważyć V2.1.F9
- Poprawiono dialog na głos działającą na Slash'n Rzemiosła, niektóre cięcia i zmiany. Dialog jest niemal w pełni pokrywają się z nowym głosem działającą
Uwaga! Do prawidłowego działania mogą być niezbędne, aby rozpocząć nową grę!
Wyważyć V2.1.F8
- Poprawiono dialog na głos aktorstwo, niektóre cięcia i zmiany.
Wyważyć V2.1.F7
- Skorygowane w celu uzyskania runy mają opiekę nad rozdziałem
- Produkcja leczenia polary
- Ekspu innych.
- Poprawiono Gritti
- Pierwsze run paladynów mieć Miksira
- Trochę szczegółów w tekstach i treserzy.
Wyważyć V2.1.F6:
- Wiersze w Halvora dialogu
- Bug z Onar
- Ochroniarz Warehouse
- Utrata Guru pracowników
- Odpowiedź na tchórzliwego łodygi potworów
- Niektóre obsługi
- Mała gramatyka.
Wyważyć V2.1.F5:
- Zatrucie, najpierw zużywa wytrzymałość
- Fire Trap
- Śmierć potworów przed upadkiem do laski guru (idea DUSTinghoFFman) - testy potrzebne
- Missing łup za pomocą miecza nordmarskogo zawrzeć ognista, łuk płonący - musimy testy
- Uszkodzenie czarów i broni magicznych po restarcie
- Naprawiono błąd ze śmiercią GH po odwrotu obecność magicznych sztabów i specyficzną broń, która zabija, gdy wyposażone (najlepsza broń w ekwipunku)
- Poprawiono Onar questa. Wam spodoba. : D
- Trochę szczegółów (w dialogach)
Critical Fix do gry dla magów Haradrimov, dostępną w wykazie przeklęty miecze. Polecam aktualizacji.
Wyważyć V2.1.F4:
- Sekunda Sallandrila eliksir - będzie działać tylko jeśli praca nie jest wykonywana z pierwszym alkoholu orków
- Poprawiono kilka orków kuszników
- Magowie chodu wody - będzie działać tylko dla magów w svezhevstupivshih
- Poprawiono pożar koparki uszkodzenie następnie uszczelniona i pożar ramiona
- ProFix wszystkie bronie, by nie wydawać wytrzymałość
- Kilka drobnych błędów w treserów.
Wyważyć V2.1.F3:
- Błąd z nawrócenia i otminusovkoy umiejętności broni
- Temperatura sztuk - natychmiast topi się zimno
- Napisz pamiętnik o ilość węgla i rudy do wytapiania
- Naprawiono badania regeneracji (Wyważyć V2.1.F2)
- Poprawiono marzenie poprawione kilka obsługi (Wyważyć V2.1.F1)
Zainstalować tylko Wyważyć V2.1.
I nie wszystkie zmiany, a pozostałe 50% znajdzie się.
Zmiany Wyważyć 1.0
Poprawiono błędy, większość oryginalnego Powrotu 1.1
Zmiany w 1.12.9 i 1.15. zawarte w modzie. Niektóre z nich są lekko zmodyfikowane.
Zastąpiony większość dialogów pod Akella voiceovers H2a "Noc Kruka".
Zastąpiły oryginalne czcionki z H2a.
- Wstępne rozmieszczenie - Zmniejszono liczbę potworów i orków w 1.2-2 razy, pozostałe parametry są poprawione - niektóre w stanie nienaruszonym, nekotrye poluzowane, niektóre wzmacniane: orkowie z od 1,2 (łatwy) do 2.5 (Elder ) razy. Inny ionstrov - różne rodzaje zabezpieczenia broni i magii nekotoyh odporności na określonego typu (np. mrakorisa, ogień jaszczurki - ogień, zombie, szkielety - strzały, broń piercing, itp.).
- Zmieniono lokalizację i rozkład niektórych NPC pod bardziej logiczne.
- Rozdział 7 nie zmienił! Zmieniono tylko Expo dla niektórych zadań i wysokości zapłaty za najemników szturmu na zamek.
- Wybierz poziom trudności raz - na początku gry. Poziomy różnią się jedynie ilością potworów exp i poszukiwań niektórych. Skala (n = Expo na poziomie potwora): lekkiej (20) Normalne (15) ciężkie (10) Slayers (7).
- Spawn szefów - na poziomie "Slayers" - powróci do pierwotnej kwoty zwrotu 1.1, jednak siła potworów będzie nowy.. Na wszystkich innych poziomach potworów i orków zredukowana do 1.2-2 razy (niektóre lokalizacje nie zostały zmienione).
- Młodzi potwory na początku nowej gry do Kavalorna iw dolinie z Lester.
- Początkowe parametry HS - Force 10, Zręczność 10, Wytrzymałość 10.
- Zwiększenie umiejętności broni (siła, zręczność, mana) przy użyciu różnych rodzajów broni (magia). Licznik potwory zabijające jest wyświetlana na pierwszych 20 potworów, a następnie - jedyny wpis w dzienniku kolejnego wzrostu umiejętności (atrybut). Dla różnych typów broni - Liczniki różne. Kiedy ispozovanii jedną ręką broń dla służb bezpieczeństwa - lub doskonalenie umiejętności i siły, na Dodgers - lub umiejętności lub zręczność.
- HS Zdrowie i kondycja nie zwiększa się automatycznie przy przejściu do następnego poziomu, wszystko idzie tylko nauczycieli, napoje, tabletki ziołowe.
- Wytnij złoto w skrzyniach i questów, nowych questów do Expo.
- Kradzież z pni: możesz bezpiecznie wziąć przyjazną gildii, można spróbować wyczyścić bagażnik w nocy z wystarczającą umiejętności. Komody z innymi Gildie lepiej czyścić noc czy nikt nie widzi, lub jeśli masz szczęście i masz wystarczająco dużo zręczności. Niczyjej skrzynie - nie! Zalecamy zapisać zanim spróbujesz zobaczyć co jest w bagażniku. Nawet uczniowie św Konstantyna i nie mogą być wywiercenie bezkarnie w swoich osobistych.
- Dodano "dar sprintera". Wystawione przez Innocentego (karma> = 25) lub Beliar (> = 25) za dar błaganie przy ołtarzu. Aktywacja - klawisz "M" (zalecamy dodać i "T"). Proporcjonalnie do czasu trwania wytrzymałości ust wytrzymałość 35 -. Run 35 sek) na wytrzymałość <25 czas trwania biegu jest 2 razy niższa. Po aktywacji, wytrzymałość bieg jest zużywane całkowicie. Jeśli spis jest wytrzymałość napój GG - spędził i wytrzymałość jest w pełni przywrócone. Dar może odparować w niższej karmy. Karty mogą być oglądane tylko przez kliknięcie na nich w inwentarzu.
- Ulu-Mulu: ekipirovanoy na HS - w zabójstwie orka znika z ekwipunku. W każdym razie, kto zabił - YY lub partnera (w tym wywołanych). Powrót Ulu-Mulu Marvin nie pomaga. Orc, Undead może zabić. Ale orki są w przyjaznych stosunkach z orkami, nieumarli, więc po zabiciu nieumarłych orków atakuje HS.
- Zmieniono kolejność gildii questów kupców, questy są oddzielone rozdziałów. Jeśli spełnione są wszystkie warunki do przejścia do 2. rozdziału w zdał quest "Gdzie są brakujące ludzi" i ozdoby zbieranie) oraz Poszukiwanie "Materiały dla paladynów" i "umowy z Onar" - Hagen daje klucz do Doliny Kopalń na raz - można przejść lub Minental, lub Yarkendar.
- Strażnicy Quest są oddzielone rozdziałów, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami Abduina - jeśli powiedział, że nic nie widział - patrz bezużyteczne.
- Przystąpienie do Ring of Water - po zebraniu ozdoby, woda magowie - jeśli wejdzie do Yarkendar.
- Przejdź do 2 rozdziału tylko: przekazanie quest "Gdzie są brakujące ludzi" i ozdoby zbieranie. W przeciwnym razie, dialogi mają Vatrasa i Hagen nie będzie.
- Dla magów szaty szaty nowicjusza musi przejść.
- Smażenia, gotowania na kuchenkach, patelnie, garnki Khorinis, Dolina kopalnie Yarkendare, The Lost Island - ryby, mięso, zupy i napoje owocowe w dużych ilościach w jednym zamachem. Na patelni na piecu powinien być na patelni - mięsa, gotowanie w garnku - Spoon.
- Bicie przedsiębiorców do zdobycia problem - dostawcy urządzeń do sprzątania.
- Reynar tylko kupuje broń. Wszystkie jego broni oszukiwać wyciąć ze scenariusza.
- Bonusy za modlitwie Innocent, Beliar nie więcej niż 10 razy na głowie. Daron cenne błogosławieństwo każdy dzień z darowizny monet 50, 100 i 200 - jak chcesz raz dziennie.
- Wejście w łowców może spokojnie - po ukrywa czarny kontrolną. Opcja pokonując Falk - podczas próby oszukiwania (bez czarnych skór trolli w ekwipunku).
- Wymóg wpisu do inteligencji magowie true (25), woda, i Nekromanci (40). Wzrost intelektu w czytanie książek, nauka przepisów kulinarnych, runy i podkuwania, trofea łowieckie, rzutki itd.
- Silne potwory magiczne zastosowania (golemy, smoki itp.)
- Human-dinozaury w Starym Obozie zastąpione przez strażników zombie.
- Szkielety stały się poważnych rywali.
- Na mapie Doliny Kopalń dodał etykiety starych i opuszczonych kopalń, Rozciągacz Sleeper.
- Zmieniono położenie niektórych elementów, niektóre nawet usunięte.
- Dodano nowe receptury, modyfikowane stare.
- NPS-towarzysze przynieść 50% exp.
- Zmieniono cenę na zakup trofeów dla myśliwych.
- Złoto i srebro skup Halvor na normalnej cenie.
- Cyfrowy wyświetlacz karmy.
Broni, pancerzy.
- Zmieniono wymagania dotyczące zbroi i ich parametrów.
- Zmieniono specyfikację broni.
- Wprowadzono przekucia zbroję (podstawowy) do 5 razy. Składniki są takie same, ale pomnożone przez liczbę miejsca na poprawę. Wymóg noszenia zbroi zwiększa siłę z podkuwania.
- Edukacja ostrzenia zardzewiałe miecze - Brian (jedną ręką), Hodges (dwuręczny). Możesz tylko ostrzyć miecze, które mówi: "Możesz uwięzić".
- Zmieniono logikę szkody klepkami magicznych i łuki: Fire Personel Mag, Bow Ogień - obrażenia od ognia, a reszta - magia guru - lot. Więc nie zdziw się, jeśli niektóre z potworów stały się "bardziej". Magiczna broń uszkodzenia zależy od inteligencji i umiejętności. Naprawiono łup brakuje.
- Zwiększona miecz srebrny uszkodzeń nieumarłych. UWAGA! Kiedy zabijanie potworów może zniknąć spis treści ofiary. Więc lepiej zabić potwory questów inne bronie. Można tylko ustalić poprzez usunięcie dodatkowych obrażeń.
- Wszystkie miecze ale bandyta miecz - cięcia strat. Obrażenia broni dla Dodgers zależy od umiejętności (i umiejętności).
- Produkcja ognia i magii strzały i śruby - Ignaz nauczał.
- Wzmocniony pancerz Paladyna błogosławiony i zmienił się w reakcji na nich bandytów w Yarkendare w rozdziale 4.
- Zmieniono wizualne i efekty specjalne z duszą Senyaka Claw Beliar firmy.
- Loot może nie być widoczne, gdy zabijanie potworów srebrny miecz, Świętego Messenger Beliar Claw (miecz) - jeśli chcemy być poprawne dodatkowe uszkodzenia lub zniszczenia efekt będzie niemal niezauważalna.
Magic.
- Różne potwory mają różne zabezpieczenia z różnych szkół magii - Pick up skuteczną zakładkę. - Niektóre potwory są odporne na pewnej magii.
- Zmieniono koszt many i uszkodzenia dla wszystkich zaklęć. Uszkodzenie polega na wstępnym zaklęcia magii znak + wywiadowczej.
- Wszystkie przywołane istoty zaatakować wroga natychmiast, jeśli jest w ich zakres.
- Czas trwania rozmowy zależy od inteligencji potworów, wszystkie potwory (zaprojektowany do runy) może obracać się spod kontroli na każdym poziomie HS. Wywołanie partnera (lub wroga) zależy od inteligencji, a różnica w karmę Innocentego i Beliar (runa) lub losowo (przewija). Dla różnych wymagań różnych potworów. Ilość jednocześnie skłoniły same potwory w dniu rune magicznego kręgu znaku = HS * 10 (Army of Darkness - krąg magii YY * 8 Demons - magiczny krąg GH * 4). Expo za zabicie wrogich stworzeń są przeznaczone do HS na 100% wielkości. Ludzie i Orkowie nie reagują na przywołanych stworzeń (prawie wszystkie).
- Prawdziwa magia - w rundzie 1 dodaje się "Błyskawica" runa "Kill the Undead" przeniósł się do 2 rundy (60 mana), "Zmniejszenie potwora" - w trzeciej rundzie.
- "Destroy Undead" oraz "Zmniejszenie potwora" - 50% EXP.
- Necro Rune stosować 2 razy mniej nieumarłych obrażeń.
- Podczas korzystania z Sakta nomen: mana jest konsumowana pierwsze, po wielokąta - zdrowie w dwa razy większej ilości koszt odlewu many. Możliwe silnik bug - z mana = 0 nie rzucić zaklęcie yy (wzrusza ramionami). Wszystkie napoje nie są zredukowane koszty many czarów razy ilość many aby nie popaść w "0" i sprawdzić liczbę many - nie posiadają wielu zużycia many.
- Misja leczenia zmniejsza się do mniej niż połowę zdrowia, gdy studiował Sakta nomen.
- Dodano nowy przewija zamieni się w golema i szerszenie (zastąpiony nieużywany).
- Kręgi Vatras kolejowe magia czarodziejów (na głównej gildii) na Irdorate i The Lost Island, mlecza - Magic of Fire (magowie ognia i wybrał pożar w szkole w Strażników) i magia paladynów.
Często drobne zmiany.
- Grimes rzeczywiście uczyć kopalni. Liczba wydobywano rudy w ciągu jednego dnia jest ograniczona.
- Złoto dla Parsivalya za zakup rudy dziennie - jest ograniczona.
- Poprawiono spać w stodole na Onar gospodarstwa.
- Aby nauczyć posiadanie kuszy może być w dolinie cieni.
- Klucze z Hagen i Parsivalya można ukraść tylko wtedy, gdy umiejętność> 100
- Zmieniono niektóre przepisy, obniżona cena mikstury z treningu wytrzymałościowego.
- Greg nie pojawi się jeśli zdecydujesz się "? Chcesz głowę Cóż, po prostu staram się go!" w dialogu z Dexter.
- Nowe przepisy mikstur - "DUSTinghoFFman"
- Zmieniono wizualizacje zaklęć - "DUSTinghoFFman"
- Sprzedaż broni samovykovannogo Harada - Szacunek "Hokurn"
- Usunięto słowo "atak z zaskoczenia bonusu!" Morderstwo chrząszczy mięsnych - "Hokurn"
- Poszukiwanie z upływem klasztoru - "Geor'G"
- Warunek zezwolenia Gahan - "miki"
- Rune zamiast mikstur ukurkam quest - "bzdura";
- Dokonywanie runy "Pyrokinesis" - "Geor'G"
- Constantino kupuje zioła (nie tylko) w jego ucznia;
- Ksar stają się mniej zachłanny na pieniądze dla kości i serc demonów;
- Bohaterscy premie - pozostawiając tylko expo i punkty edukacyjne.
- Klatka piersiowa w domu Gallahada po opuścił ratusz, można z niego korzystać.
- Zakres kusze, łuki 1200-3000.
- Vatras może zwiększyć manę dla Adanos dawstwa 1 dziennie.
- Constantino kupuje zioła (nie tylko) w jego ucznia.
- Mistrz Cechu morderców dostać przyzwoitą zbroję, Killer - ekspu za zabójstwo i pieniędzy na poszukiwanie.
- Wymóg akrobacji Agility - 70. Buster uczy najemnikiem.
- Torben może nauczyć hacking jeśli YY - uczeń jednego z mistrzów i Innocent Karma> 25. Lub Ledger Lemar.
- Chef garnitur Clif z pancerza, suwaki, czy polowania.
- Mikstury przywrócić stałą wartość leczenia + procent.
- Poprawiono skróty na eliksiry - przywracanie tak jak powinno.
- Pas magik początkujący i dają premię do ochrony robami wszystkie szkoły (z wyjątkiem ciężkich szatach i posiadaczy ROB).
- Usunięto Seekers odmawiając wroga (miecz), dokonał zwijania aktywną zakładkę.
- Nigel handluje w jakikolwiek sposób z mistrza cechu kupców.
- Żwir w rozdziale 7 na Onar gospodarstwa.
- Naprawiono handlu na The Lost Island.
- InExtremo śpiewa.
- Dodano zmianę szaty maga wody i ciężkie zbroje, najemnik (tekstury PRZEZ COLMAR).
Pełna lista zmian zajęłoby kilka stron, takich jak główny niczym zapomniana, a reszta znajdzie przejście.
Pełniejszy opis i szukać odpowiedzi na forum:
http://dimmell.comZalecenie.
Jeśli nie jesteś zaznajomiony z fabułą pierwotnych Returns 1.1 - bardzo polecam spróbować najpierw dla maga ognia lub paladyna - przejście łatwiejsze. Przejście nekromanta jest stosunkowo trudne w 1 i rozdziału 2, nawet na łatwym poziomie.
Większość używać zwojów, ale przewija mocne lepiej używać tylko w sytuacjach awaryjnych - wynik pierwszego Mainline, nie wydając potężne zwoje na opcjonalnych potworami - niech żyją do lepszych czasów.
Pamiętaj - jeśli nie możesz zabić (jeszcze), zawsze możesz uruchomić (lub bypass). Rozczarować, wróć i zemścić się.
Nie zapominaj, że są zwoje transformacji - jest może pomóc w Dolinie kopalń w 2 rozdziale. I Yarkendare.
Nie uciekaj przed silnikiem - quest, przeczytał list, często patrzeć w dzienniku - można znaleźć odpowiedzi na wiele pytań.
Większość zapisać w różnych slotach - zwłaszcza przed nowym miejscu. I nie korzystać z tego gniazda, aby zapisać przed wyjściem tej lokalizacji.
Jeśli grałeś w zamian 1,1 - lepiej zapomnieć jak grasz i zacznij grać przejście jakby po raz pierwszy.
Moje podziękowania dla:
T & G - przestrzeń dla myśli;
Hokurn - specjalne podziękowania za radę i badania;
marazmus i MaGoth - za ich pomoc, wsparcie i Światowe Forum Gothic RU;
ALL przetestowała poprawek i udzieli wszelkiej możliwej pomocy - lista jest bardzo długa, można szukać pod "nieoficjalną łat dla Return" i "Modostroenie" przez World of Gothic RU.
Dimmell © 2011
Wszystkie zmiany w V2. Niestety od wujka google, ale można się połapać.