Nowa animacja dla smoka nie działa 2102 4

O temacie

Autor Martinos

Zaczęty 15.04.2012 roku

Wyświetleń 2102

Odpowiedzi 4

Martinos

Martinos

Złote Wrota
Leo
posty178
Propsy109
ProfesjaReżyser
  • Złote Wrota
  • Leo

Martinos
Złote Wrota

Nowa animacja dla smoka nie działa
2012-04-15, 21:22(Ostatnia zmiana: 2012-04-15, 22:02)
Otóż zrobiłem nową animację dla smoka, dopisałem linijkę do Dragon.mds, wpisuje komendę jaką ustaliłem ale nie działa, sprawdziłem czy zadziałałoby z usunięciem dragon.msb,gdy wpisuje komendę na smoka wywala error "Goodbye!"   :blink:
 



Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Martinos

Martinos

Złote Wrota
Leo
posty178
Propsy109
ProfesjaReżyser
  • Złote Wrota
  • Leo
Dziwne bo jakoś asc jest, a tutaj linijka w Dragon.mds:
ani ("lot"  1   "lot"   0.0   0.0   M. "lotsmoka.asc"    F      0     11)
 



Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Animacja może mieć klatki od 1 - 1000, a nie może od 0 - 1000+. A najlepiej pisać np. S_Lot albo coś innego, bo może się coś Gothic'owi popierdzielić. Mi wywalił błąd jak miałem w animacji "Sit_krzyz" - zmieniłem na S_Sit_krzyz i działało. A też może być brakujący "}" na końcu MDS'u.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Martinos

Martinos

Złote Wrota
Leo
posty178
Propsy109
ProfesjaReżyser
  • Złote Wrota
  • Leo
Zadziałało, dzięki za pomoc, a temat do zamknięcia.
 




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry