Nasz cel :
Co potrzebne:A teraz jak to osiągnąć ? Wbrew pozorom jest to bardzo proste do wykonania.No to zaczynamy
W pierwszej kolejności włączamy program typu
Paint.Net czy
GIMP i zaczynamy rysowanie naszej tekstury,Ja narysowałem coś takiego :
Następnym krokiem będzie wypalenie Normalki w
CreazyBumpTeraz przenosimy wszystko do unity:
Tekstura juz nie bedzie nam potrzebna, chyba ze wywalimy te linie i zrobimy jakieś efekty zniszczenia czy czegoś tam.
Tworzymym nowego Plane: GameObject>Other>Plane
Tworzymy materiał : Asstes > Creat > Material
i cube mapę asstes>creat>cubemap
Następnie w materiale ustawiamy : Reflective/Bumpet Specular w pierwszą budkę teksturę(choc nie trzeba), w 2 cubemap a w trzecią normalmapkę(klikamy fixed jak wrzucimy normalkę), ten materiał wrzucamy na plane i ustawiamy wedle potrzeb.
Unitypackage