Linki do tutoriali 26320 26

O temacie

Autor Kuba90

Zaczęty 3.04.2012 roku

Wyświetleń 26320

Odpowiedzi 26

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Przeciez dokumentacje i tutki zazwyczaj sa lopatologiczne i w bardzo prostym języku.
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Łopatologia w tutkach jest przeważająca, ale zdarzają się takie których niektórzy nie mogą zrozumieć.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

Linki do tutoriali
#22 2012-05-02, 16:40(Ostatnia zmiana: 2012-05-05, 10:56)
http://forum.cgpersia.com/f13/pixelactive-cityscape-1-8-0-promotional-24654/

Programik w którym w łatwy sposób zbudujemy sobie miasto.Lecz nie warto myślę robić całych miast bo to pujście na łatwizne a sobie zrobić drogi parę budynków tła a reszta samemu , ale tak czy inaczej warto podziałać w nim.
Program ma export do FBX wiec współpracuję tez z Unity


Plus coś mojego takie gówienko do którego nie warto zakłądać tematu :
http://dl.dropbox.com/u/25345874/Unity%203d%20Java%20Script%20Podstawy%20podstaw.pdf
 

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
link dobrego tutku o menu :

Main menu:

Part.1
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=ufFC5Gz7avM
[/media]

Part.2
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=4T6AFsfdXpw
[/media]

Part.3
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=cktNu-3OGos
[/media]

Pause menu:

[media]
https://www.youtube.com/watch?v=crxGKeHy8C8
[/media]

Minimap'a:

Part.1
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=ZuV9Xlt-l6g
[/media]

Part.2
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=75wj-vNbG0A
[/media]

Wszystkie tutki są sprawdzone.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
To może ja cos dorzuce: tworzenie kompletnej gry od poczatku, oczywiscie w języku Shakespeare'a ( nie wiem czy ktos podawał... )

https://www.youtube.com/watch?v=PL11F87EB39
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Nie tyle tutek co baza plików : http://mocap.cs.cmu.edu/search.php?subjectnumber=%&motion=%
zbiór mocapów do pobrabania , można sobie to potem zaimportować do blednka i uzyc na postaci w unity.
Dość sporo ciekawych animacji.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry