tekstura i nowa zboja 2300 4

O temacie

Autor Miklew

Zaczęty 31.03.2012 roku

Wyświetleń 2300

Odpowiedzi 4

Miklew

Miklew

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Witam, mam problem ponieważ chciałem zrobić osobna zbroję diega w gothic 2 nk tylko inaczej pokolorowaną. To tak skopiowałem plik 3ds diega i tekture (pokolorowałem ją) skopiowałem jego skrypt i zrobiłem nowy plik tga i nowy plik asc. wszystko ładnie wkleiłem sparsowałem skrypty i wchodzę do gry. Po przywołaniu pancerza na ziemi jest pomalowany na niebiesko tak jak go zrobiłem ale po założeniu jest czerwony i na dodatek teraz wszyscy w gothicu pod swoją własną zbroja noszą pancerz diega zamiast gołego ciała. Nie wiem jak to naprawic i jak zrobić aby zbroja diega po założeniu nadal była niebieska
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dopisz go to HumanS.MDS oraz zmień nazwę tekstury w ASC/użyj visual_skin.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Miklew

Miklew

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Dięki naprawiłem to juz z ta zbroja ale nie wiem nadal jak zrobic żeby wszyscy tego nie mieli
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dodając ją do MDS REGISTERMESH'em.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Miklew

Miklew

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy

Miklew

tekstura i nowa zboja
#4 2012-03-31, 16:56(Ostatnia zmiana: 2012-03-31, 17:42)
Ok

Wielkie dzięki za pomoc. temat do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry