Hełmy z M&B 15559 30

O temacie

Autor Yhyllys

Zaczęty 15.03.2012 roku

Wyświetleń 15559

Odpowiedzi 30

Yhyllys

Yhyllys

Użytkownicy
posty47
Propsy47
  • Użytkownicy

Yhyllys

Hełmy z M&B
2012-03-15, 06:29(Ostatnia zmiana: 2012-03-15, 20:54)
Kilka hełmów z m&b do Gothic 2 Noc Kruka



w folderze jest więcej hełmów niż na screenie

DOWNLOAD
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty790
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Ile więcej? I jakie? Chciałbym zobaczyć.
 

gothic1210
  • Gość
Ile więcej? I jakie? Chciałbym zobaczyć.
Przecież są screeny ;/
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2656
Propsy3570
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
w folderze jest więcej hełmów niż na screenie <br style="color: rgb(205, 205, 205); font-family: Tahoma, arial, verdana, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(42, 42, 42); ">
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Yhyllys

Yhyllys

Użytkownicy
posty47
Propsy47
  • Użytkownicy
maciejh : przykro mi ale nie zobaczysz ...
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty790
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Dawaj skriny to dostaniesz propsa. Handel wymienny, coś za coś.
 

Sawik

Sawik

Quest Pack Team
Rebel
posty4792
Propsy3189
ProfesjaNierób
  • Quest Pack Team
  • Rebel
A co ciężko samemu pobrać i zobaczyć?


Yhylyss jak pisałem na gg nie widzę w tym sensu, ale niektórym może się przydać. Propsa nie dam bo praca w większości nie twoja.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

QVAQUE

QVAQUE

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy

QVAQUE

Hełmy z M&B
#7 2012-06-07, 08:43(Ostatnia zmiana: 2012-06-07, 08:44)
Bardz przyjemne chełmy.A najbardziej podobają mi sie hełm całkiem po prawej i ten po jego lewej.(jeśli troche zagmatfane to sorki:)POLECAM!!!
 

taki jeden ludek

taki jeden ludek

Użytkownicy
posty66
Propsy10
  • Użytkownicy
pisze się hełmy przez samo h . Gdzieś już widziałem kilka z nich ... nie pobieram bo mi nie potrzebne ... prospa tez nie dam bo nie twoje :P jedynie zapytam :D  . sam wyciągałeś je z gry ? jeśli tak to jakim sposobem bo zawsze mnie to interesowało jak wyciągają te hełmy z M&B do g2 :)
 
"absterget Deus omnem lacrimam ab oculis "Apokalipsa wg św. Jana.

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty447
Propsy245
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Cytuj
jakim sposobem bo zawsze mnie to interesowało jak wyciągają te hełmy z M&B do g2

1. Do edycji Mount and blade są programy. Eksportujesz nimi modele i tekstury do pożądanego, gothicowego formatu. Szczegóły w tutorialach.
2. Używasz programu 3D Ripper DX którym to możesz wyciągać modele i tekstury z różnych gier. Ktoś utworzył instrukcje na forum.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2656
Propsy3570
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
OpenBRF, program od 2D obsługujący formaty DDS i TGA.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

taki jeden ludek

taki jeden ludek

Użytkownicy
posty66
Propsy10
  • Użytkownicy
no właśnie to mnie zastanawiało . czy używają 3D Ripper DX robiąc model całej sceny czy wyciągają specjalnym programem :P czy też może wyciągają pliki manualnie :D
 
"absterget Deus omnem lacrimam ab oculis "Apokalipsa wg św. Jana.

Kenobi24i8

Kenobi24i8

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Hełmy sobie wgrałem, skrypty do nich potworzyłem i niestety działają tylko te do 6 od 7 do 13 hełmy nie działaja gdyż gothic nie może znaleźć do nich tekstur. Czy inni też mają ten problem?
 

toptik

toptik

Użytkownicy
posty150
Propsy14
  • Użytkownicy
Tyż mom ten problem, ale ważne że mam hełmy które mi się przydadzą bardziej :)
 

Ponury Żniwiarz

Ponury Żniwiarz

Użytkownicy
♠ 6661 ♠
posty35
Propsy8
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • ♠ 6661 ♠
Na obrazku wygląda nieźle, chętnie wypróbuję jak tylko będę miał Gothica na komputerze.
 

3hunnA

3hunnA

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
can someone reupload it?

może ktoś reupload go?

 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty850
Propsy584
Profesjabrak
  • Użytkownicy

3hunnA

3hunnA

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
great tnx :D
 

VorgPL

VorgPL

Użytkownicy
posty27
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Reupload?
 

Eregunos

Eregunos

Użytkownicy
posty31
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Można prosić o reupload?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry