Lutnia - zmiana muzyki 5690 16

O temacie

Autor CyBu318

Zaczęty 14.03.2012 roku

Wyświetleń 5690

Odpowiedzi 16

CyBu318

CyBu318

Użytkownicy
posty26
  • Użytkownicy

CyBu318

Lutnia - zmiana muzyki
2012-03-14, 11:04(Ostatnia zmiana: 2012-03-14, 15:17)
Witam mam problem a mianowicie chciałem dodać nową muzykę do lutni.
A więc wyeksportowałem Gomanem i Importowałem już zmienioną.

I tu się zaczyna problem gdyż Lutnia odtwarza dźwięki w różnej kolejności a jak usunę te pliki to tak czy inaczej jedna muzyka się nakłada na drugą.

A ja nie chcę słyszeć plątaniny :)

A więc czy jest jakiś sposób na usunięcie tego powtarzania ?
Czy da się to obejść bez skryptów ?
 

Tajek

Tajek

Użytkownicy
posty42
Propsy5
  • Użytkownicy
hmm bez skryptów, to ci niestety nie pomogę, ale poczekaj chwilę pokombinuję trochę u siebie bez skryptów i dam ci znać
 

CyBu318

CyBu318

Użytkownicy
posty26
  • Użytkownicy

CyBu318

Lutnia - zmiana muzyki
#2 2012-03-14, 11:28(Ostatnia zmiana: 2012-03-14, 11:49)
Okej bo mi chodzi o to żeby do Gothica Multiplayer to dodać a jak zmienię skrypty to wszystko się kiełbasi :)  Dosłownie
wszyscy widzą mnie że trzymam kiełbasę albo ser zamiast miecza :) .

Edit: Dołączam tą muzykę do lutni może coś wykombinujesz.
Link
Edit2: W ostateczności mogą być skrypty.
Ale ponadto muszę zwiększyć głośność muzyki to chyba w skryptach da się zrobić (Chyba)
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Cytuj
bo mi chodzi o to żeby do Gothica Multiplayer to dodać
Lepiej mając GMP na kompie nie kombinuj nic z gothiciem.
Bo albo antycheat cię zjedzie.
Albo po prostu tego do gmp nie dodasz.
Ale nie sądzę by można było coś takiego zrobić bez skryptów.
 

CyBu318

CyBu318

Użytkownicy
posty26
  • Użytkownicy
Nie dostanę autobana jak np. będzie to na moim serwerze albo czyimś wtedy skrypty mogą wchodzić w grę a więc pomoże mi ktoś to zrobić ?

Nie znam się za bardzo na skryptach ale jak by mi się udało to zrobić to na prawdę dodałoby klimatu.

PS: Wiele razy robiłem różne rzeczy do GMP i nie psują one gry jeśli nie ingerują w skryptach albo mapach (md5).
Ja zamierzam zrobić plik VDF z tym więc będę go mógł w każdej chwili usunąć jak będę chciał.
 

CyBu318

CyBu318

Użytkownicy
posty26
  • Użytkownicy

CyBu318

Lutnia - zmiana muzyki
#5 2012-03-15, 19:35(Ostatnia zmiana: 2012-03-15, 19:35)
Odświeżam
 

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Ale ponadto muszę zwiększyć głośność muzyki to chyba w skryptach da się zrobić (Chyba)

A to raczej sama muzyka jest za cicha, możesz ją edytować w np Microsoft DirectMusic.

I zauważ, że dźwięki lutni są podzielone na części, więc nic dziwnego.:-) Odnoszę dziwne wrażenie, że to siedzi w animacji lutni, ale mogę się mylić.

Btw, mógłbyś nie zżynać od poziomek.:-)
 

CyBu318

CyBu318

Użytkownicy
posty26
  • Użytkownicy
Więc co mi radzicie ? Jeśli chodzi o animacje to mam 3DS maxa, lecz animacje to dla mnie czarna magia.
A jeśli chodzi o zwiększenie dźwięku to próbowałem ale wtedy Gothic w ogóle nie odtwarza muzyki nie wiem czemu.
Dodam że zapisuję w formacie "wav".

Cytuj
Btw, mógłbyś nie zżynać od poziomek.:-)

Oj tam oj tam...  :D
 

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tu mi bardziej chodziło o pliki .MDS, tam się bodajże ustala, kiedy i jakie dźwięki są odtwarzane.
 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Po 1 to może być niezsynchronizowane w gmp
Po 2 nie opłaca ci się robić serva bo niedługo wystartuje NilboX
Po 3 trzeba umieć chociaż podstawy moddowania Gothica.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Lutnia - zmiana muzyki
#10 2012-03-16, 16:09(Ostatnia zmiana: 2012-03-16, 16:10)
A to raczej sama muzyka jest za cicha, możesz ją edytować w np Microsoft DirectMusic.
_Work\Data\Scripts\system\MUSIC\musicinst.d
Można w gothic`u zmieniać głośność


ZS_PlayTune.d

a tu zmieniasz wszystko dotyczące dźwięków długość itp


Po 1 to może być niezsynchronizowane w gmp

To na 100 % nie będzie działało poprawnie w grze inni gracze mający stare skrypty będą mieli to po staremu

CyBu318

CyBu318

Użytkownicy
posty26
  • Użytkownicy
RafalBudzis nie mam tego pliku ZS_PlayTune.d przeszukałem wszystko wziąłem nawet opcję "Wyszukaj" i zainstalowałem na nowo G2MDK i nawet to nie pomogło.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
W g2 jest zs_PlayLute.
 

CyBu318

CyBu318

Użytkownicy
posty26
  • Użytkownicy

CyBu318

Lutnia - zmiana muzyki
#13 2012-03-16, 18:02(Ostatnia zmiana: 2012-03-16, 18:05)
Też nie ma... Dobra jest
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
zs_Play_Lute Ta jest na pewno moje przeoczenie.
 

CyBu318

CyBu318

Użytkownicy
posty26
  • Użytkownicy

CyBu318

Lutnia - zmiana muzyki
#15 2012-03-16, 18:10(Ostatnia zmiana: 2012-03-16, 18:13)
Dobra mam takie coś

Spoiler
// *********************************
// NSC benutzt Item Lute an Stand-FP
// *********************************

func void ZS_Play_Lute ()
{   
   Perception_Set_Normal();
   
   B_ResetAll (self);
   
   AI_SetWalkmode    (self,NPC_WALK);
      
   if (Npc_GetDistToWP (self,self.wp) > TA_DIST_SELFWP_MAX)
    {
      AI_GotoWP   (self, self.wp);
   };

   if (Npc_HasItems (self,ItMi_Lute) == 0)
   {
      CreateInvItem (self,ItMi_Lute);
   };   
   self.aivar[AIV_TAPOSITION] = NOTINPOS;
};
   
func int ZS_Play_Lute_Loop ()
{
   if (Npc_IsOnFP (self, "STAND"))
   {   
      AI_AlignToFP (self);
      if (self.aivar[AIV_TAPOSITION] == NOTINPOS_WALK)
        {
           self.aivar[AIV_TAPOSITION] = NOTINPOS;
        };   
   }   
   else if (Wld_IsFPAvailable(self,"STAND"))
   {
      AI_GotoFP       (self, "STAND");
      AI_StandUp       (self);
      AI_AlignToFP    (self);
      self.aivar[AIV_TAPOSITION] = NOTINPOS_WALK;
   }
   else
   {
      AI_AlignToWP (self);
      if (self.aivar[AIV_TAPOSITION] == NOTINPOS_WALK)
        {
           self.aivar[AIV_TAPOSITION] = NOTINPOS;
        };
   };
   
   if (self.aivar[AIV_TAPOSITION] == NOTINPOS)
   {
      AI_UseItemToState    (self,ItMi_Lute,1);
      self.aivar[AIV_TAPOSITION] = ISINPOS;
   };

   return LOOP_CONTINUE;
};

func void ZS_Play_Lute_End ()
{
   AI_UseItemToState (self, ItMi_Lute, -1);
};

A teraz jak zrobić by odtwarzał tylko 1 muzykę i nie przerywał i nakładał na siebie.
Ech... Nie rozumiem języka skryptowego
 

CyBu318

CyBu318

Użytkownicy
posty26
  • Użytkownicy
Odświeżam
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry