Anger and Forgiveness 4602 15

O temacie

Autor Reverse

Zaczęty 13.03.2012 roku

Wyświetleń 4602

Odpowiedzi 15

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy

Reverse

Anger and Forgiveness
2012-03-13, 11:52(Ostatnia zmiana: 2012-03-31, 11:06)
Anger and Forgiveness
Gniew i Przebaczenie



Witam! Zbieramy grupę, która pomógłaby przy stworzeniu gry akcji Anger and Forgiveness. Wprawdzie mamy już prototyp i nieskończoną mapkę, ale brak nam pomysłów i wsparcia.

Fabuła:
Akcja gry dzieje się w latach teraźniejszych. Mike Hover wychodzi z więzienia za handel narkotykami. Gdy wraca do domu dostaje wiadomość, że musi oddać kasę za prochy, które zarekwirowała policja. Dodatkowo Charlie, dawny szef Mike'a porwał Elizabeth. Bohater musi zebrać swoich starych kumpli, spłacić dług i uratować dziewczynę.


Szukamy osób na stanowiska:

- Programista
- Grafik
- Muzyk
- Pisarz fabuły - Już mamy. Nad fabułą pracują Nomag i JohnyJohnson
- Testera
Tak naprawdę każdy się przyda!


Obecny skład:
MatthewPL - programowanie i muzyka
Nomag (stary pseudonim Gruby) - fabuła
Kopkinho - grafika 3D
Mikensso - wszystko po trochę
JohnyJohnson - fabuła
Reverse - grafika 3D i programowanie
Olqki - grafika 2D
Grzegorz2047 - skrypty


Informacje
Gra będzie na zasadzie misji i cutscenek - być może zrobimy freetime (otwarty świat) jak zrobiono w GTA, ale szanse na to są małe. Najwyżej damy tryb zwiedzania.
Gra korzysta z systemu Locomotion. Dlatego animacja jest realistyczna
Wszystkim dajemy pełną swobodę: nie mamy konkretnych terminów, ani konkretnych wymagań  
Do piątku (ale już OSTATECZNIE) będziemy znali wygląd postaci i pierwsze misje.
Praca tego typu jest darmowa i dobrowolna. W zamian mogę jedynie zaoferować umieszczenie w napisach końcowych i reklamę, jeśli masz jakąś np. stronkę.


Media:
Wszystkie nowe screeny znajdziesz tu:
http://warsztat.gd/projects.php?x=view&id=2427

Zrobione:
Proste AI przechodniów
Kilka budynków
System wyświetlania lokalizacji
Losowe bannery
Prosta minimapa

Do zrobienia:
Ulepszyć AI
Rozbudować miasto
Nagrać cutscenki i kwestie
Zrobić AI kierowców
Zrobić odtwarzacz muzyki
Rozbudować minimapę
i coś jeszcze

Przykładowe screeny:

Miasteczko:
http://warsztat.gd/screens/c08d0a21fceba4e80508df0d3eb3c3f4.png

Snajper ze mnie:
http://warsztat.gd/screens/18e63ae471e18f1bcbdb0b6df084df19.png

Nowiusieńka woda:
http://warsztat.gd/screens/cbdb6e9450490f33456fdb229695c9f7.png

Idziemy do lasu narobić hałasu:
http://warsztat.gd/screens/7728036e1ad77d73b489c8a28e65ab56.jpg

Gra cały czara tak samo jak grafika - w budowie, więc proszę się nie zrażać.
Wiem że grafa narazie nie za piękna ale końcowy efekt będzie inny.

Kontakt z naszym szefem:
GG: 37858795, PW na Unity3D.pl, Mail: matthew.pl (a) vp.pl*, Skype: thematthewpl

Zapraszam do komentowania.

*Matthew na maila nie odpisuje.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty103
Propsy67
  • Użytkownicy

Gotyk

Anger and Forgiveness
#1 2012-03-14, 14:24(Ostatnia zmiana: 2012-03-14, 14:25)
Jeśli potrzebujesz kogoś do fabuły jeszcze to mogę pomóc :)
W sumie jak bym zapoznał się z skryptami to też.
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Do fabuły to nie, ale jak coś pisz do Matthewa
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty103
Propsy67
  • Użytkownicy
Jak jego mail to dno i reszta mułu, zanim mi odpisze to z rok minie :D
Spróbuję na GG.
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy

Reverse

Anger and Forgiveness
#4 2012-03-16, 10:39(Ostatnia zmiana: 2012-03-30, 14:59)
Lepiej wejdź na unity3d.pl i napisz mu na PW.

Edit:
Hmm, nikt nie komentuje :confused:  .
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy

Reverse

Anger and Forgiveness
#5 2012-04-16, 18:52(Ostatnia zmiana: 2012-04-16, 18:56)
Chciałbym poinformować o tym że w naszej grze będzie bardzo zaawansowana fizyka jazdy pojazdem (znacznie bardziej zaawansowana niż moja  :lol2:  ). Będzie to Edy's Vehicle Physics. Demko physa:  www.edy.es/dev/vehicle-physics/live-demo/

@Edit:

Choć Damage Script podobny do mojego.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3657
Propsy4797
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Z doswiadczenia juz wiem, ze czasem warto sobie odpuscic niz tracic czas na rzeczy niewarte poswiecenia nawet 30 minut. Kiedys tez do tego dojdziesz  :ok:
 

Sawik

Sawik

Quest Pack Team
Rebel
posty4792
Propsy3189
ProfesjaNierób
  • Quest Pack Team
  • Rebel
Reverse lepiej się tym światem zajmijcie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy

Reverse

Anger and Forgiveness
#8 2012-04-17, 11:29(Ostatnia zmiana: 2012-04-17, 15:49)
Z doswiadczenia juz wiem, ze czasem warto sobie odpuscic niz tracic czas na rzeczy niewarte poswiecenia nawet 30 minut. Kiedys tez do tego dojdziesz  :ok:

AaF jest w miarę obiecującym projektem (choć nie jest projektem docelowym żadnego z nas), zostanie wypuszczony za Free, ja można powiedzieć nie poświęcam nawet 30 minut ponieważ głównie robie tam jeko grafik 3D i wysyłam te modele którę robię tak sobie dla relaksu (nie są najgorsze).

Reverse lepiej się tym światem zajmijcie.

Prace nad światem (i miastem) rozpoczęły się już sporo czasu temu.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3657
Propsy4797
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Anger and Forgiveness
#9 2012-04-17, 11:37(Ostatnia zmiana: 2012-04-17, 14:12)
Oh nie bądź taki skromny z tymi modelami :)
 

Sawik

Sawik

Quest Pack Team
Rebel
posty4792
Propsy3189
ProfesjaNierób
  • Quest Pack Team
  • Rebel
Reverse co ty pierdolisz? Straciliscie kontakt z jednym grafikiem a drugi ponoc pracuje, ale dowodow tez nie widac.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy

Reverse

Anger and Forgiveness
#11 2012-04-17, 16:00(Ostatnia zmiana: 2012-04-17, 16:01)
Nigdzie nie ma pełnej listy pracujących przy AaF. Znajdź na choć jednej mnie.
Grafików od 3D jest łącznie czterech, od 2D dwóch, czterech programistów.
Skład niczego sobie.
Dowodów nie widać? prawie czła grafa jest zrobiona przez nas np.: wszystkie samochody, miasto, dodatki do ubrań.
Prace 3D nie są na złym poziomie. Przykład http://p3d.in/a0bVW

sądzę że to jest w miarę, p3d źle wyświetla moje modele (w tym przypadku końce).
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Sawik

Sawik

Quest Pack Team
Rebel
posty4792
Propsy3189
ProfesjaNierób
  • Quest Pack Team
  • Rebel
Moje info pochodzi od Matthew który nawet tłumaczył mi czemu ciebie nie znajdę na liście członków teamu :P
Z światem, gadałem z Matthew o tym wczoraj, więc nie wiem jak to możliwe że mamy taką rozbieżność w informacjach.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy

Reverse

Anger and Forgiveness
#13 2012-04-17, 19:23(Ostatnia zmiana: 2012-04-17, 19:25)
Hmm... Matthew pisał do mnie czy zajmę się światem, z powodu że tego nigdy nie robiłem odmówiłem. Następnie rozmawiałem z Grzegorzem2047 który powiedział że Mat znalazł kogoś do świata (Nefarema).

Graficy to: Kopkinho, Nomag, Nefarem i Ja.
Programiści... Albo co będę się rozpisywał łap linka tu jest część ludzi: http://thegamers.gamewalk.pl/index.php/team
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Sawik

Sawik

Quest Pack Team
Rebel
posty4792
Propsy3189
ProfesjaNierób
  • Quest Pack Team
  • Rebel
Nie rozumiem czemu mi o tym mówisz, jak napisałem mam kontakt do Matthew (chyba nawet ty dawałeś mi numer) więc gdybym chciał coś wiedzieć to raczej spamowałbym mu na GG :)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy

Reverse

Anger and Forgiveness
#15 2012-04-21, 07:42(Ostatnia zmiana: 2012-04-21, 07:43)
Mówię to dlatego że pisałś o rozbieżności w informacjach, no dobra, zakończmy ten temat.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry