Tworzenie nowego moda, a mody już zainstalowane 1653 3

O temacie

Autor HellVard

Zaczęty 12.03.2012 roku

Wyświetleń 1653

Odpowiedzi 3

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Planuję zrobić moda, chociaż właściwie to zbyt wielkie słowo, na określenie tego, co chcę zrobić  ;p  I mam w związku z tym pytanie. Mam zainstalowany mod Returning/Rebalance. Czy powinienem mieć inny folder, z czystą Nocą Kruka i tam umieszczać moje nowe/zmodyfikowane pliki?

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Polecałbym, aczkolwiek nie powinno być to konieczne. Ja dla przykładu dla własnej wygody przerobiłem Gothic II Noc Kruka na Gothic II Wojna o Khorinis co bardzo przyśpiesza sprawdzanie różnorakich rzeczy w modyfikacji, a w oddzielnym folderze mam zainstalowanego Gothica na którym gram w modyfikacje bądź też oryginał.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
Zależy w jakiej wersji masz tego moda, jak w surowej, czyli nie spakowanej w mod to wypadało by w nowej czystej nocy kruka :wink:
 

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ok, zrobię więc nowy folder. Dzięki Sawik  :ok:  W sumie można zamknąć.

@edit. Jeszcze nic nie mam  :wink:  No, poza 2 nowymi npcami.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry