gume-artowa teczka gumena 36845 85

O temacie

Autor Gumen

Zaczęty 10.03.2012 roku

Wyświetleń 36845

Odpowiedzi 85

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Leżę.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To murzyn? Takie szerokie usta.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
wow, zgadłeś :D  dokładnie tak
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Teraz zauważyłem... wgłębienie na skroni ciągnie się przez cały policzek. No i łuk brwiowy koło niej - spaprany.
Mimo to propsuję.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
Ta wiem, ale to dopiero początek, ledwo go zacząłem, mam zamiar zrobić całą do końca.
Włosy, tekstury, render itd.
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
Mały wip. Poprawiłem główkę. Zastanawiam się nad kadrem. Wydaje mi się, że taki prosty render całkiem od przodu byłby całkiem niezły. Nie jestem jeszcze do końca przekonany co do dredów. Na razie umiejscowiłem kilka na szybko by zobaczyć jakby to mniej więcej wyglądało. No i nie mam pomysłu na jego skromne ubranko.
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
Chyba jednak zrobię te dredy.
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobre. Rób dalej, bo się fajnie zapowiada.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Planujesz sculpta? :D
 

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D

Gumen

gume-artowa teczka gumena
#29 2012-03-24, 11:57(Ostatnia zmiana: 2012-03-24, 12:37)
Zobaczymy. Wolałbym nie ;p  ale chyba nie mam wyjścia.
Do takiego renderu muszę mieć detal na twarzy.

aaa, jak ja tego nie potrafię :/ muszę kiedyś porządnie zabrać się za sculpt.
Na razie nic z tego nie będzie. Jedyne co mogę (a raczej potrafię) zrobić to dodać trochę detalu przy oczach i kącikach ust.Cała reszta w rękach tekstur.
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
Na razie tyle.

I krótka przerwa od tego, bo mam coś do zrobienia dla ZW.
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
takie coś

Jeśli ktoś ma pomysł jak zrobić fajne dredy z tych krzywych to śmiało.
Ja jak na razie mam mało oryginalny pomysł i prawdopodobnie nie zadziała :/
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

gume-artowa teczka gumena
#32 2012-03-24, 18:03(Ostatnia zmiana: 2012-03-24, 18:10)
moze przeksztalc normalke (zrob jakas z hmapy z jakis cloudów) na displacement map, a potem naloz na dredy :D

moze cos w tym stylu (tylko bardziej dredowate)
 

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D

Gumen

gume-artowa teczka gumena
#33 2012-03-24, 18:09(Ostatnia zmiana: 2012-03-24, 18:09)
chm... chyba tak zrobię, dodam do tego cząsteczki by wyszło bardziej puchate.
http://bajan.files.wordpress.com/2008/11/dread-locks.jpg
Bo jak patrze po referkach to, to takie sznurki. Tylko w kilku miejscach widać pojedyncze włosy.
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
zrobiłem tak:
-prze konwertowałem krzywe w mesh
-stworzyłem prosty materiał
-dodałem standardowa teksturę chmury (troszkę ja zmniejszyłem)
-potem modyfikator wygładzania i po nim modyfikator displace (w nim tekstura chmur)

i jak?

[size=1.5](przy okazji, ustawienie oświetlenia są tymczasowe, będę zmieniał jak zrobię wszystkie materiały i tekstury)[/size]
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
no i gites :D
 

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
troszkę popracowałem
i to co uzyskałem
dalekie od ideału
więc nie ma szału :lol:  

Głównie pracuję nad oczami. Zmieniłem też oświetlenie. Teraz mam tylko jednego spota. Reszta oświetlana przez mapkę HDRI, ale w Blender Render to HDRI jest takie oszukane. Póki co daje rade. Oświetlenie i tak potem idzie do wymiany. Materiał skóry na szybko. Tylko kolor i jakiś bump. Męczy mnie to, że moje oczy wyglądają strasznie płasko i ogólnie słabo.
Zapowiada się kolejna mała przerwa, bo mam kilka rzeczy do wyblenderwania.
Ale jak skończę blenderować to, będę miał więcej czasu na blenderowanie  :lol2:
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Nie pierdol tylko skręcaj blanty
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
daj opaske na czerwono.

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
daj opaske na czerwono.
Dobry pomysł, na pewno tak zrobię.
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry