Gothic: Czas Zapłaty [beta] 936185 2392

O temacie

Autor shergar

Zaczęty 2.03.2012 roku

Wyświetleń 936185

Odpowiedzi 2392

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1301
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan

shergar
Moderator działu

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
2012-03-03, 00:25(Ostatnia zmiana: 2012-07-12, 17:44)
Gothic: Czas Zapłaty [wersja beta].

1. Modyfikacja:

1.1. Najnowsza wersja (11.07.2012).

Cytuj
Cały mod (bez Freddy Textures):
   CZ2012_07_11_system_data.rar:
      http://www.sendspace.com/file/lyckhe (ok. 100 MB)
      http://www.sendspace.com/file/uau2vk (ok. 100 MB)
      http://www.sendspace.com/file/m5okt0 (ok. 10 MB)

   CZ2012_06_19_work.zip
   http://www.sendspace.com/file/54dtlt

https://www.dropbox.com/sh/b99amvom4zg7umd/DDRteyanEl

1.2. Starsza wersja (19.06.2012).

Cały mod (bez Freddy Textures):
http://www.sendspace.com/filegroup/I6gi6srYUnDDsxLUEvlepg

Freddy Textures:
http://www.worldofgothic.de/dl/download_247.htm

1.3. Patch do wersji z 19.06.2012 (wydany 11.07.2012).

http://www.sendspace.com/file/vnnjyz
Spoiler
Archiwum!!! Nie pobierać niczego poniżej. TYLKO to co jest wyżej!
1.1. Najnowsza wersja (12.04.2012).

Cały mod (bez Freddy Textures):
http://www.sendspace.com/file/5ntzg7
1.1.1. Patch do wersji z (12.04.2012), patch wydano: (22.04.2012):

http://www.sendspace.com/file/tslcea

Patch do powyższego patcha (naprawia Głębię) 24.04.2012:
http://www.sendspace.com/file/4oynm6

Wypakować do odpowiednich katalogów, plik *.mod do data\modvdf, plik *.ini do \system.

Lista zmian:
Spoiler
ver 1.04
- naprawione wykopywanie skarbu z Pacho
- poprawiony Mark (już nie przerywa rutyny fallow)
- poprawiony dialog Kagana
- poprawiona opcja nauki u Cavalorna
- poprawione dialogi u Rączki
- poprawione zadanie z Patrolem Strażników (po zabiciu strażników piraci się odłączają)
- poprawiony Georg w Orlim Gnieździe (już nas wpuszcza do karczmy jak minie określony czas)
- poprawiona Nia w Orlim Gnieździe i finał wątku
- bójka w karczmie (poprawione wpisy w dzienniku)
- wyłączenie wyświetlanie napisu "Damage Pool"
- poprawienie pojawianie się opcji dialogowej u Tarana podczas misji "Odzyskać głos"
- naprawione trofea (w końcu!)
- poprawienie opisu recept, podmiot jest już odmieniony ("Dzięki tej recepcie mogę wytworzyć sztabkę żelaza" zamiast "Dzięki tej recepcie mogę wytworzyć sztabka żelaza") oraz poprawa literówek
- zlikwidowany crash gry, gdy pójdziemy bez piratów do miejsca, gdzie powinniśmy spotkać po raz pierwszy Tonyego

---------------------------------------------------------------
Patch do wersji poprzedniej:
http://www.sendspace.com/file/euwu6l
https://hotfile.com/dl/152584093/fcd8c2b/CZ_patch_new.zip.html

Lista zmian:
Spoiler
Ver 1.0

- poprawienie dialogu Hanka dotyczącego nauki oraz dodanie nauki siły u niego,
- wyłączenie wyświetlania błędów na górze ekranu,(przy zapisie gry)
- dodanie Fiskowi po jednym grogu i rumu (teraz ma po 2 sztuki z tych trunków),
- dodanie NPC Mark, gawędziarza wraz z dialogami,
- naprawienie zadania Rączki (chyba?),
- poprawienie awansowania na wyższy poziom,
- poprawienie dialogów Foxa z konfiturami,
- drobne zmiany
- Naprawiony Pacho
- naprawione wyświetlanie nowego lvl
- Matka aligatorów nie znika dopóki nie zabierzemy jej itemu
- Cinemabary i ekwipunek przy recepturach już się chowają
- opcja dialogowa Koniec zamiast END. (przy kretoszczurach)
- usunięcie następnych napisów z góry ekranu mianowicie
        - STATUSSCREENOPENED
        - oraz NextPresetAt(HH)

Ver 1.01

- usunięcie funkcji evt_trigger8 z TimeEvents.d oraz Timetrigger8 z World.zen
- Usunięcie funkcji EVT_trigger6 z TimeEvents.d oraz wyzwalacza TIMETRIGGER6 z World.zen
- Usunięcie TIMETRIGGER5 z World.zen
- Wywalenie evt_trigger2(), usunięcie Wld_SendTrigger("TIMETRIGGER7"); oraz wyświetlanie wersji gry z TimeEvents, usunięcie timetrigger1 z World.zen.

ver 1.02

- poprawiony Tony (zabójstwo i skazanie na Głębię)
- dodany strażnik Głębi
- dodani uciekinierzy z NO (zadanie z Laresem i jego toporem)
- poprawiony Gorn (już stoi tam gdzie trzeba)
- dodany strażnik bramy przed polem ryżowym
- usunięty błąd krytyczny, który powodował crush gry o północy czasu gry
- dodany działający Pupil
- poprawione pozyskiwanie trofeów z zabitych stworzeń (np. kły wilka)
- poprawiony dialog z Fiskiem
- poprawione zadanie z mieczem dla Świstaka
- poprawiona bójka w karczmie (i wszystkie pozostałe bójki)
- poprawiony Karczmarz (dialog)
- poprawiony handel z Lerenem (dialog)
- poprawiony Świstak (dialog)
- poprawione i uzupełnione zadanie z Białym Kłem
- dodane dialogi strażnikom mostu przed SO
- Rączka ma właściwy klucz do skrzyni Gomeza
- poprawione opcje wyboru u Gorna i Laresa
- dokończony i poprawiony wątek poboczny w Orlim Gnieździe
- Matka Aligatorów pojawia się po dialogu z Jackiem
- dokończone i sprawdzone nowe lokacje (podziemia pod Klasztorem i... pewne podziemia ;])
- WIP: Głębia (jest nowy model kopalni, ale raczej wykorzystam stary) i pewna lokacja ;)
- sporo zmian w world.zen

ver 1.03
- poprawienie wpisu o usuwaniu serc
- przetłumaczenie ksiąg magicznych
- poprawienie pojawiania się dialogu szybkiej nauki u Miltena
- wyłączenie wyświetlania komunikatów o używaniu magii
- zmienienie broni Szakalowi z siekiery Foxa na Łamacz Kości
- poprawione skrypty postaci (wymagania broni dopasowane do atrybutów postaci)
- poprawiona nauka u BNów
- skończona Głębia (zarówno zen jak BNowie i story)
- dodane nowe moby
- usunięci Magowie Ognia
- poprawiony handel u Vama
- poprawiony Ogniocierń (regeneruje manę)
- dodana mapa Kolonii (można ją kupić u Fiska)

- Starter CZ (wymaga drobnych poprawek, jeszcze nie dodany do moda)





1.2. Starsza wersja, nie wymaga patchy:
http://www.sendspace.com/file/v8eo41
http://www.sendspace.pl/file/c23d8e449a78a0179d93194

http://cz.press-play.pl/

Jeżeli ktoś ma problem z instalatorem poniżej manualna instalacja:

"_work\Data\Meshes\_compiled"
pliki
INVISIBLE_ZCVOBLIGHT.MRM

"_work\Data\Music\Czas_Zaplaty"
pliki
wszystkie .ogg i wszystkie Silience.*

"_work\Data\Presets"
pliki
LIGHTPRESETS.ZEN
DIALOGCAMS.ZEN
lensflare.zen

"data\modvdf"
paczke .mod

"\data"
paczke .vdf

"system"
pliki .ini
oraz .dll


1.2. Wersje starsze wymagające patchu z punktu 3.3.

http://www.sendspace.pl/file/8e80d2d65d9ee218264652f

http://www.sendspace.com/file/sge2v5

http://speedy.sh/gwsxM/Gothic-CZ-beta.exe

http://www.fileserve.com/file/SZXkpTD

http://dl.dropbox.com/u/25345874/Gothic_CZ_beta.exe

http://www.4shared.com/file/xHwUMF1N/Gothic_CZ_beta.html?

------------------------------------------------

Wersja dla osób, które mają problem z instalką, archiwum zawiera już patcha, który jest w pierwszym poście. :

http://www.sendspace.com/file/6w74yh

Wypakujcie do odpowiednich katalogów. Podmieńcie jeszcze plik *.ini moda na ten ze spoilera:

Spoiler
[INFO]
title=Czas zapłaty
description=Opis
authors=The Modders
version=0.8.4 BETA
webpage=http://www.themodders.org
icon=CzasZaplaty.ico

[FILES]
; Dont attach file-extensions to these files.
game=content\gothic
fightai=content\fight
menu=system\menu
camera=system\camera
music=system\music
soundeffects=system\sfx
particleseffects=system\particlefx
visualeffects=system\visualfx
outputunits=content\cutscene\ou
; List of vdf-files which have been added to the original gothic
; [separate them by spaces, include their extension ".mod"]
vdf=CZASZAPLATY.MOD

[SETTINGS]
world=WORLD.zen
player=PC_HERO

[OPTIONS]
force_parameters=-time:18:38
force_subtitles=1
force_animatedWindows=0
show_info=1

[OVERRIDES]
INTERNAL.extendedMenu=1
GAME.invSwitchToFirstCategory=1
GAME.bloodDetail=3
VIDEO.zStartupWindowed=0


2. Savy:
http://www.sendspace.pl/file/f0502e981820e57cffc8793

3.1

Patch nr 1:
Mesh, do folderu .\_Work\Data\Meshes\_compiled\
Dll'ki do \system\

http://www.sendspace.pl/file/e781f81e611dfc3d0766f69

3.2 Drugi patch:

http://www.sendspace.com/file/gj7yar

Lista zmian:
- poprawienie dialogu Hanka dotyczącego nauki oraz dodanie nauki siły u niego,
- wyłączenie wyświetlania błędów na górze ekranu,
- dodanie Fiskowi po jednym grogu i rumu (teraz ma po 2 sztuki z tych trunków),
- dodanie NPC Mark, gawędziarza wraz z dialogami,
- naprawienie zadania Rączki (chyba?),
- poprawienie awansowania na wyższy poziom,
- poprawienie dialogów Foxa z konfiturami,
- drobne zmiany


3.3. Patch nr 3

http://www.sendspace.com/file/9704p2

lista zmian:

Naprawiony Pacho
naprawione wyświetlanie nowego lvl
Matka aligatorów nie znika dopóki nie zabierzemy jej itemu
Cinemabary i ekwipunek przy recepturach już się chowają
opcja dialogowa Koniec zamiast END. (przy kretoszczurach)
usunięcie następnych napisów z góry ekranu mianowicie
- STATUSSCREENOPENED
- oraz NextPresetAt(HH)



Po wgraniu patchy zaleca się, aby grać od nowa!


[zapraszam do wrzucania na inne uploadery i umieszczania linków w tym temacie]

Instalacja: wypakuj do odpowiednich katalogów.

"_work\Data\Music\Czas_Zaplaty"
pliki
wszystkie .ogg i wszystkie Silience.*

"data\modvdf"
paczke .mod

"system"
pliki .ini
oraz .dll

-------------------------------------

Uwagi:

Kompas spowalnia grę, można go wyłączyć w opcjach gry.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Dragomir

Dragomir

Użytkownicy
Daj proposa :C
posty207
Propsy100
  • Użytkownicy
  • Daj proposa :C
Szkoda że mod nie ukazał się taki jaki miał, jednak napewno znajdą się osoby chętne do ukończenia modyfikacji :3

PS.Jak ktoś może niech wrzuci(?) to na inny server, ten ciągle zajęty ;p
 

Angar8

Angar8

Użytkownicy
posty7
Propsy4
  • Użytkownicy
Dlaczego theModders nie dokończy moda bez orca?
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Może ktoś wrzucić na jeszcze inny server, bo czuje że zajęty będzie przez tydzień przy takim zainteresowaniu.
 

gothic1210
  • Gość
Może ktoś wrzucić na jeszcze inny server, bo czuje że zajęty będzie przez tydzień przy takim zainteresowaniu.
Ja już kończę pobieranie  :naughty:   Spróbujcie jeszcze raz
 

Nygus

Nygus

Użytkownicy
posty132
Propsy14
  • Użytkownicy
Cytuj
Ja już kończę pobieranie  Spróbujcie jeszcze raz
Wszedlem 5 minut temu, zobaczylem tego posta i sprobowalem - sciaga sie, he
 

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1301
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Wrzucam na kilka innych uploaderów, za jakiś czas będą linki.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

gothic1210
  • Gość
prropsy za instalator  :ok:
 

Schmidtek

Schmidtek

Użytkownicy
posty129
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam pytanko moda można przejść czy będzie blokowało to jakieś bugi itp.?
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Cytuj
Jest tam kilka niedokończonych lokacji i nie sprawdzone do końca wątki fabularne, ale do rozdziału 3 włącznie powinno dać się grać. Załączam także savy dla tych którzy mogą mieć większe problemy z grą.
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Też dołączam się do pytania... czy w wersji beta jest możliwe ukończenie moda(nawet z bugami ale możliwe)?
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Mam pytanko moda można przejść czy będzie blokowało to jakieś bugi itp.?                                      

http://themodders.org/index.php?/topic/658-newsy/page__pid__1023027__st__20#entry1023027
 

Dragomir

Dragomir

Użytkownicy
Daj proposa :C
posty207
Propsy100
  • Użytkownicy
  • Daj proposa :C
Mam gothica angielskiego :lol2: , pociągne na nim czy musze PL mieć ?
 

gothic1210
  • Gość
Nowa gra = pulpit ;( szkoda. Wywala Acess Violaton cz cos takiego. Widać tylko plażę przez sekundę. Zobaczę jak z saveami.
 

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1301
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Hmm, mnie nie wywala, zaraz looknę co to może być.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Może orc sie wkurwi, że opublikowaliscie niedokonczona wersje i wróci do roboty aby dokończyć? Może myslal, ze sobie w chuja leciliscie jak mu groziliscie wydaniem bety? Nie wiem, wielka niewiadoma.


Mam nadzieje, że sie sami zmobilizujecie i dokonczycie moda. Wkoncu nikt nie jest niezastąpiony.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1301
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Ok wrzuciłem patcha i opis do 1 postu, sprawdź gothic czy teraz ruszy.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Nygus

Nygus

Użytkownicy
posty132
Propsy14
  • Użytkownicy
Hm, instaluje CZ do folderu z Gothiciem, ale po instalacji nie ma wogole go w menu wyboru GothicStartera. Ktos wie o co kaman?
 

Tajek

Tajek

Użytkownicy
posty42
Propsy5
  • Użytkownicy

Tajek

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#18 2012-03-03, 11:00(Ostatnia zmiana: 2012-03-03, 11:02)
wrzucicie na coś innego ? bo na yt trzeba nagrac :P

Edit : Pobieram lecz nie wrzuce na inny uploader z powodu zbyt duzej ilosci wirusów sorry
 

gothic1210
  • Gość
Ok wrzuciłem patcha i opis do 1 postu, sprawdź gothic czy teraz ruszy.
Tak, już działa.  :ok:   jutro props. Fajne dialogi  :lol2:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry