Archiwum!!! Nie pobierać niczego poniżej. TYLKO to co jest wyżej!
1.1. Najnowsza wersja (12.04.2012).
Cały mod (bez Freddy Textures):
http://www.sendspace.com/file/5ntzg71.1.1. Patch do wersji z (12.04.2012), patch wydano: (22.04.2012):
http://www.sendspace.com/file/tslceaPatch do powyższego patcha (naprawia Głębię) 24.04.2012:
http://www.sendspace.com/file/4oynm6 Wypakować do odpowiednich katalogów, plik *.mod do data\modvdf, plik *.ini do \system.
Lista zmian:
Spoiler
ver 1.04
- naprawione wykopywanie skarbu z Pacho
- poprawiony Mark (już nie przerywa rutyny fallow)
- poprawiony dialog Kagana
- poprawiona opcja nauki u Cavalorna
- poprawione dialogi u Rączki
- poprawione zadanie z Patrolem Strażników (po zabiciu strażników piraci się odłączają)
- poprawiony Georg w Orlim Gnieździe (już nas wpuszcza do karczmy jak minie określony czas)
- poprawiona Nia w Orlim Gnieździe i finał wątku
- bójka w karczmie (poprawione wpisy w dzienniku)
- wyłączenie wyświetlanie napisu "Damage Pool"
- poprawienie pojawianie się opcji dialogowej u Tarana podczas misji "Odzyskać głos"
- naprawione trofea (w końcu!)
- poprawienie opisu recept, podmiot jest już odmieniony ("Dzięki tej recepcie mogę wytworzyć sztabkę żelaza" zamiast "Dzięki tej recepcie mogę wytworzyć sztabka żelaza") oraz poprawa literówek
- zlikwidowany crash gry, gdy pójdziemy bez piratów do miejsca, gdzie powinniśmy spotkać po raz pierwszy Tonyego
---------------------------------------------------------------
Patch do wersji poprzedniej:
http://www.sendspace.com/file/euwu6lhttps://hotfile.com/dl/152584093/fcd8c2b/CZ_patch_new.zip.htmlLista zmian:
Spoiler
Ver 1.0
- poprawienie dialogu Hanka dotyczącego nauki oraz dodanie nauki siły u niego,
- wyłączenie wyświetlania błędów na górze ekranu,(przy zapisie gry)
- dodanie Fiskowi po jednym grogu i rumu (teraz ma po 2 sztuki z tych trunków),
- dodanie NPC Mark, gawędziarza wraz z dialogami,
- naprawienie zadania Rączki (chyba?),
- poprawienie awansowania na wyższy poziom,
- poprawienie dialogów Foxa z konfiturami,
- drobne zmiany
- Naprawiony Pacho
- naprawione wyświetlanie nowego lvl
- Matka aligatorów nie znika dopóki nie zabierzemy jej itemu
- Cinemabary i ekwipunek przy recepturach już się chowają
- opcja dialogowa Koniec zamiast END. (przy kretoszczurach)
- usunięcie następnych napisów z góry ekranu mianowicie
- STATUSSCREENOPENED
- oraz NextPresetAt(HH)
Ver 1.01
- usunięcie funkcji evt_trigger8 z TimeEvents.d oraz Timetrigger8 z World.zen
- Usunięcie funkcji EVT_trigger6 z TimeEvents.d oraz wyzwalacza TIMETRIGGER6 z World.zen
- Usunięcie TIMETRIGGER5 z World.zen
- Wywalenie evt_trigger2(), usunięcie Wld_SendTrigger("TIMETRIGGER7"); oraz wyświetlanie wersji gry z TimeEvents, usunięcie timetrigger1 z World.zen.
ver 1.02
- poprawiony Tony (zabójstwo i skazanie na Głębię)
- dodany strażnik Głębi
- dodani uciekinierzy z NO (zadanie z Laresem i jego toporem)
- poprawiony Gorn (już stoi tam gdzie trzeba)
- dodany strażnik bramy przed polem ryżowym
- usunięty błąd krytyczny, który powodował crush gry o północy czasu gry
- dodany działający Pupil
- poprawione pozyskiwanie trofeów z zabitych stworzeń (np. kły wilka)
- poprawiony dialog z Fiskiem
- poprawione zadanie z mieczem dla Świstaka
- poprawiona bójka w karczmie (i wszystkie pozostałe bójki)
- poprawiony Karczmarz (dialog)
- poprawiony handel z Lerenem (dialog)
- poprawiony Świstak (dialog)
- poprawione i uzupełnione zadanie z Białym Kłem
- dodane dialogi strażnikom mostu przed SO
- Rączka ma właściwy klucz do skrzyni Gomeza
- poprawione opcje wyboru u Gorna i Laresa
- dokończony i poprawiony wątek poboczny w Orlim Gnieździe
- Matka Aligatorów pojawia się po dialogu z Jackiem
- dokończone i sprawdzone nowe lokacje (podziemia pod Klasztorem i... pewne podziemia ;])
- WIP: Głębia (jest nowy model kopalni, ale raczej wykorzystam stary) i pewna lokacja ;)
- sporo zmian w world.zen
ver 1.03
- poprawienie wpisu o usuwaniu serc
- przetłumaczenie ksiąg magicznych
- poprawienie pojawiania się dialogu szybkiej nauki u Miltena
- wyłączenie wyświetlania komunikatów o używaniu magii
- zmienienie broni Szakalowi z siekiery Foxa na Łamacz Kości
- poprawione skrypty postaci (wymagania broni dopasowane do atrybutów postaci)
- poprawiona nauka u BNów
- skończona Głębia (zarówno zen jak BNowie i story)
- dodane nowe moby
- usunięci Magowie Ognia
- poprawiony handel u Vama
- poprawiony Ogniocierń (regeneruje manę)
- dodana mapa Kolonii (można ją kupić u Fiska)
- Starter CZ (wymaga drobnych poprawek, jeszcze nie dodany do moda)
1.2. Starsza wersja, nie wymaga patchy:
http://www.sendspace.com/file/v8eo41http://www.sendspace.pl/file/c23d8e449a78a0179d93194http://cz.press-play.pl/Jeżeli ktoś ma problem z instalatorem poniżej manualna instalacja:
"_work\Data\Meshes\_compiled"
pliki
INVISIBLE_ZCVOBLIGHT.MRM
"_work\Data\Music\Czas_Zaplaty"
pliki
wszystkie .ogg i wszystkie Silience.*
"_work\Data\Presets"
pliki
LIGHTPRESETS.ZEN
DIALOGCAMS.ZEN
lensflare.zen
"data\modvdf"
paczke .mod
"\data"
paczke .vdf
"system"
pliki .ini
oraz .dll
1.2. Wersje starsze wymagające patchu z punktu 3.3.
http://www.sendspace.pl/file/8e80d2d65d9ee218264652fhttp://www.sendspace.com/file/sge2v5http://speedy.sh/gwsxM/Gothic-CZ-beta.exehttp://www.fileserve.com/file/SZXkpTD http://dl.dropbox.com/u/25345874/Gothic_CZ_beta.exehttp://www.4shared.com/file/xHwUMF1N/Gothic_CZ_beta.html?------------------------------------------------
Wersja dla osób, które mają problem z instalką, archiwum zawiera już patcha, który jest w pierwszym poście. :
http://www.sendspace.com/file/6w74yhWypakujcie do odpowiednich katalogów. Podmieńcie jeszcze plik *.ini moda na ten ze spoilera:
Spoiler
[INFO]
title=Czas zapłaty
description=Opis
authors=The Modders
version=0.8.4 BETA
webpage=http://www.themodders.org
icon=CzasZaplaty.ico
[FILES]
; Dont attach file-extensions to these files.
game=content\gothic
fightai=content\fight
menu=system\menu
camera=system\camera
music=system\music
soundeffects=system\sfx
particleseffects=system\particlefx
visualeffects=system\visualfx
outputunits=content\cutscene\ou
; List of vdf-files which have been added to the original gothic
; [separate them by spaces, include their extension ".mod"]
vdf=CZASZAPLATY.MOD
[SETTINGS]
world=WORLD.zen
player=PC_HERO
[OPTIONS]
force_parameters=-time:18:38
force_subtitles=1
force_animatedWindows=0
show_info=1
[OVERRIDES]
INTERNAL.extendedMenu=1
GAME.invSwitchToFirstCategory=1
GAME.bloodDetail=3
VIDEO.zStartupWindowed=0
2. Savy:
http://www.sendspace.pl/file/f0502e981820e57cffc87933.1
Patch nr 1:
Mesh, do folderu .\_Work\Data\Meshes\_compiled\
Dll'ki do \system\
http://www.sendspace.pl/file/e781f81e611dfc3d0766f693.2 Drugi patch:
http://www.sendspace.com/file/gj7yarLista zmian:
- poprawienie dialogu Hanka dotyczącego nauki oraz dodanie nauki siły u niego,
- wyłączenie wyświetlania błędów na górze ekranu,
- dodanie Fiskowi po jednym grogu i rumu (teraz ma po 2 sztuki z tych trunków),
- dodanie NPC Mark, gawędziarza wraz z dialogami,
- naprawienie zadania Rączki (chyba?),
- poprawienie awansowania na wyższy poziom,
- poprawienie dialogów Foxa z konfiturami,
- drobne zmiany
3.3. Patch nr 3
http://www.sendspace.com/file/9704p2lista zmian:
Naprawiony Pacho
naprawione wyświetlanie nowego lvl
Matka aligatorów nie znika dopóki nie zabierzemy jej itemu
Cinemabary i ekwipunek przy recepturach już się chowają
opcja dialogowa Koniec zamiast END. (przy kretoszczurach)
usunięcie następnych napisów z góry ekranu mianowicie
- STATUSSCREENOPENED
- oraz NextPresetAt(HH)
Po wgraniu patchy zaleca się, aby grać od nowa!