Witam. Pokażę wam dziś w jaki sposób zrobić wrota na dźwignię.
Poziom trudności - Dziecinnie proste (5%)
Potrzebna wiedza - Podstawy wyzwalaczy, podstawy edytora map
Nauczysz się - tworzyć własne (proste) wyzwalacze, korzystać z dźwigni i bram
Krok 1:
Postaw bramę oraz dwie dźwignie.
Krok 2:
Włącz edytor wyzwalaczy (ikonka A w pasku interface)
Krok 3:
Stwórz nowy wyzwalacz, a w nim:
Wydarzenia - Obiekt zniszczalny>Desctrucible dies> Dźwignia
Warunki - Boolean Comparission> Desctrucible is alive> Wrota is alive równa się tak
Akcja - Wait 0.00001, Obiekt zniszczalny> set life> Set life of dźwignia to 100%, Obiekt zniszczalny> Open, close destroy gate> Otwórz wrota.
A żeby zamknąć wybieramy inną dźwignie i zamiast otwórz zamknij. Może tu wygląda to trochę skomplikowanie lecz w edytorze jest to proste jak 1, 2, 3...
Wydarzenie (Jeśli się coś zdarzy wyzwalacz ruszy)
Warunek (Jeśli ten warunek podczas tego wydarzenia zostanie spełniony akcja ruszy)
Akcja (To co się dzieje w danym wyzwalaczu)
Dam wam jeszcze do pobrania plik mapy z tymi wyzwalaczami.

Miłej zabawy!
http://hotfile.com/dl/144906781/62059f0/Brama_test.w3x.html