Szata 3914 11

O temacie

Autor Wiktor19971

Zaczęty 12.01.2012 roku

Wyświetleń 3914

Odpowiedzi 11

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
Witam! Postanowiłem zrobić sobię szatę z g3 w g1, wziołem plik .asc ciężkiej szaty ognia, zrobiłem teksture zmiany w  skrypcie i oto efekt mógłby ktoś mi pomóc plz
brak tekstury, a raczej czarna tekstura http://imageshack.us/photo/my-images/854/gothicmod20120112152655.png/
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Primo Screeny dawaj w jpg
Secundo Nie możesz podmienić tekstury za starą albo importować do Blendera/maxa i zrobić normalnie nowy materiał?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Przecież łatwiej jest zrobić tak jak on mówi. Jak to zrobiłeś? Opisz proces. Co gdzie dałeś i pozmieniałeś itp.
 

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
Cytuj
INSTANCE KDF_ARMOR_H(C_Item)
{
   name                =   "Zdobiona szata Ognia";

   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;

   protection [PROT_EDGE]   =   50;
   protection [PROT_BLUNT] =    50;
   protection [PROT_POINT] =    5;
   protection [PROT_FIRE]    =    30;
   protection [PROT_MAGIC] =    10;
   wear                =   WEAR_TORSO;

   value                =   VALUE_KDF_ARMOR_H;

   visual                =   "kdfh.3ds";
   visual_change          =   "HUM_KDFS_ARMOR_V0-C.asc";
   visual_skin          =   0;
   material             =   MAT_LEATHER;

   description            =   name;
   //TEXT[0]            =   "";
   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         COUNT[1]   = protection   [PROT_EDGE];
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;      COUNT[2]   = protection   [PROT_POINT];
   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         COUNT[3]   = protection   [PROT_FIRE];
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;      COUNT[4]   = protection   [PROT_MAGIC];
   TEXT[5]               =   NAME_Value;            COUNT[5]   = value;
};
prosze skrytpt i paczka
http://www.przeklej.pl/plik/paczka-rar-003aqr3tf40i
To tak zrobiłem skrypt, wkleiłem .asc do folderu w anims asc_bodies teksture tp tekstures/NPC/ARMOR
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
visual =   "kdfh.3ds";
Co to kurwa za model?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
w gothic 1 taki jest to jest tylko coś takiego jak w ekwipunku widać, acha to gothic 1
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Rybopiotr jak się nie znasz to się nie wypowiadaj.
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
A asc jest z gothic 2? Bo ten model nie jest z jedynki.
 

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy

Wiktor19971

Szata
#8 2012-01-12, 16:44(Ostatnia zmiana: 2012-01-12, 16:59)
to znaczy ja zmieniłem tylko nazwę a asc jest 3x każdy z inną teksturą
 

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
czy mógłby ktoś raczyć mi pomóc no ja już nie wiem
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Szata
#10 2012-01-13, 23:50(Ostatnia zmiana: 2012-01-14, 00:00)
czy mógłby ktoś raczyć mi pomóc no ja już nie wiem

A raczysz zaczekać bo jeśli nie to mogę mieć cie w dupie jak będziesz poganiał ...

Zamiast płakać zeby ci pomóc opisz w pierwszym poście cały problem a nie dajesz screena i mamy sobie wymyslić gdzie zrobiłeś błąd podaj :
a) sktypt
b) nazwę tekstury
c) położenie (folder) tekstury

zamiast
visual_change = "HUM_KDFS_ARMOR_V0-C.asc";daj
visual_change = "HUM_KDFS_ARMOR_V0.asc";
To samo z plikiem -c oznacza skompilowane rzeczy a asc to tekst z rzaden sposób nie spakowany ;p

tekstury też źle nazwy
powinny być tak :
HUM_KDFS_ARMOR_V0.tga
HUM_KDFS_ARMOR_V0-C.tex
po prostu wykreśl -c z tekstury

Ale to nie powinien być problem pewnie zepsułeś model asc w programie


Łatwiejszy sposób !!! :

w skrypcie
visual_change = "HUM_KDFS_ARMOR.asc";//oryginalna zbroja z gry
visual_skin = 2;//numer tekstury

i dajesz nazwę teksturze
HUM_KDFS_ARMOR_V2.tga
.tex nie musisz robić gra sobie sama utworzy ;)

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
serdecznie wam dziękuję temat do zamknięcia miałeś rację z tym
To samo z plikiem -c oznacza skompilowane rzeczy a asc to tekst z rzaden sposób nie spakowany

 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry