Screeny też niestety są brzydkie, bez wyczucia estetyki...
Dziwny, brak klimatu, nie dojrzały, kiepska grafika, nie oryginalny, nie pomysłowy...
Dalej - tekstury są paskudne, wszystko się scala w jedną ciemną breję, zwłaszcza na murach. Z kolei zaraz obok stoi po środku chata, która jest za jasna, nie ma żadnych detali na teksturze (choćby jakiś brud bijący od ziemi, zacieki przy suficie). Jestem zwolennikiem używania oryginalnych tekstur jeśli się samemu nie potrafi zrobić dobrych na choćby przeciętnym poziomie.
Edek, muszę cię przeprosić. Odwaliłeś kawał kiepskiej roboty. Gratulacje!
Pamiętacie?
Patrząc na to z perspektywy czasu i zmieniających się powoli komentarzy można wyciągnąć wnioski, na przykład taki:
Level-design był do dupy.Mimo skryptowych nowinek, które wywołały ogólne zadowolenie, nowych animacji, pasków na dole, sprintu, dupereli...
Świat ciągle oszpecał moda. Był płaski i źle wykonany, co było widać na gameplayach, które pełne były drobnych zacięć i spadku płynności.
Zauważyliście, że piszę o nim w czasie przeszłym?
Wszyscy, którzy śledziliście postępy w pracach: nie martwcie się, że premiera moda opóźni się, co jest nieuniknione.
Cieszcie się i radujcie, albowiem zaprawdę, zaprawdę powiadam Wam:
Mamy nowy świat.Model jest już na ukończeniu, do pracy już wzięli się spacerzyści używający między innymi nowych vobów Rybopiotra. Oczywiście przedstawiamy także parę nowych screenów: widać na nich, że świat nie jest już płaski i jest dużo lepiej wykonany, pełen jaskiń, krętych dróg, skał i dolinek. Mapa została także podzielona na kilka osobnych obszarów, żeby ograniczyć spadki wydajności.
Enjoy!


[url=http://ifotos.pl/zobacz/Gothic2-2_rheaqqe.jpg/]
[/url]
