[Gothic 1] Błąd podczas tworzenia skryptu? 2229 3

O temacie

Autor Legal

Zaczęty 28.10.2011 roku

Wyświetleń 2229

Odpowiedzi 3

Legal

Legal

Użytkownicy
Zryta czacha
posty118
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zryta czacha
Witam, robiłem sobie dziś skrypt nowej zbroi.
Myśłałem że wszystko jest ok do czasu kiedy jak odpaliłem gothica nie wyskoczył błąd: U:PAR: Expected ';' ( line 1329 )[/u]

Tutaj Skrypt panecrza: INSTANCE itar_warrior (C_Item)
{
   name                =   "Pancerz Wojownika"


   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;

   protection [PROT_EDGE]   =   80;
   protection [PROT_BLUNT] =    80;
   protection [PROT_POINT] =    20;
   protection [PROT_FIRE]    =    35;
   protection [PROT_MAGIC] =    10;

   value                =   protection [PROT_EDGE] * ARMOR_VALUE_MULTIPLIER;

   wear                =   WEAR_TORSO;

   visual                =   "WOJ.3ds";
   visual_change             =   "WOJ.asc";
   visual_skin             =   1;
   material             =   MAT_TORSO;

   description            =   name;

   //TEXT[0]            =   "";
   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;      
   COUNT[1]            =    protection   [PROT_EDGE];
   
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;      
   COUNT[2]            =    protection   [PROT_POINT];
   
   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         
   COUNT[3]            =    protection   [PROT_FIRE];
   
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;      
   COUNT[4]            =    protection   [PROT_MAGIC];
   
   TEXT[5]               =   NAME_Value;         
   COUNT[5]            =    value;
};


Wie ktoś o co w tym chodzi ?
Proszę o szybką pomoc.
Pzdr. Zer0osPL.
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Zapomniałeś dopisać znaku ;


name = "Pancerz Wojownika";
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Za tym name = "Pancerz Wojownika" daj ; i będzie ok.
Na przyszłość używaj [c o d e] [/code] (usuń spację w pierwszych nawiasach) i zaznaczaj która to linijka.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Legal

Legal

Użytkownicy
Zryta czacha
posty118
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zryta czacha
O Dzięki :D , myślałem że będę czekać pół godziny a to już. Działa, temat uważam za zamknięty.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry