Nie no, większość podstaw znam jeśli chodzi o proste modowanie.
Gothic.dat kompiluje jeszcze zanim przejdę do kompilowania dialogów.
Głupia karta dźwiękowa. Przez nią spacer wykrywa błąd i się wyłącza.
Więc nie mogę skompilować nic na spacerze (czy też nie mogę robić mapy).
Jak widać kompilowanie na spacerze jest dużo lepsze.
Będę czekał na nową kartę dźwiękową i zobaczymy.
Przy okazji, żeby nie robić nowego tematu.
Kiedyś jak jeszcze robiłem pierwsze wersje moda (nad którym pracuję już prawie 2 miesiące (w poniedziałek będzie dokładnie 2 miesiące)) to u mnie wszystko było dobrze, ale gdy próbowałem je komuś wysłać to oni skarżyli się, że nie mają mapy w modzie. Wtedy nie było jeszcze postaci, dialogów ani bezbłędnego startupa.
Co go wywoływało (wtedy miałem jeszcze sprawną kartę dźwiękową) ??
Czy dalej będzie się błąd powtarzał ??