Brak napisów w dialogu postaci. 2364 4

O temacie

Autor diegomez

Zaczęty 25.10.2011 roku

Wyświetleń 2364

Odpowiedzi 4

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Siemka mam problem.
Przejdę od razu do rzeczy:

 Zrobiłem dialogi i usunąłem z nich błędy. Skompilowałem skrypty, usunąłem niezaktualizowane dialogi i w spacerze zrobiłem nowe. Zrobiłem paczkę z modem, odpaliłem mod. Podchodzę do jakiejś postaci i o dziwo  :blink:   oprócz tekstów, które ustawia się jako description nie ma nic innego. Wciskam "enter" - chwila przerwy i kolejny description do następnego dialogu.

Jeszcze raz piszę, że usunąłem stare dialogi (OU.bin i OU.coś tam na "c") skompilowałem nowe dialogi w spacerze (update - save i tak dalej). Zrobiłem paczkę z modem w której dałem Gothic.dat i OU.bin i dialogów nie ma. (Nie chodzi mi o dubbing)

Co może to powodować ??
Jak to naprawić ??

Z góry thx
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
http://themodders.org/index.php?/topic/14894-emptymod/ spróbuj uruchamiać za pomocą tego.
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
A wiec to wina GothicStarter_mod ?
Karta dźwiekowa mi padla i przy odpalaniu spacera wychodza mi bledy. Ok dzieki za info.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1622
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A wiec to wina GothicStarter_mod ?
Karta dźwiekowa mi padla i przy odpalaniu spacera wychodza mi bledy. Ok dzieki za info.
może być problem ze źle skompilowanymi dialogami, tzn. usuwasz  ou.bin, a  jeżeli nie zreparsujesz gothic.dat to taki efekt  tez może byc.
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Nie no, większość podstaw znam jeśli chodzi o proste modowanie.
Gothic.dat kompiluje jeszcze zanim przejdę do kompilowania dialogów.

Głupia karta dźwiękowa. Przez nią spacer wykrywa błąd i się wyłącza.
Więc nie mogę skompilować nic na spacerze (czy też nie mogę robić mapy).
Jak widać kompilowanie na spacerze jest dużo lepsze.
Będę czekał na nową kartę dźwiękową i zobaczymy.

Przy okazji, żeby nie robić nowego tematu.
Kiedyś jak jeszcze robiłem pierwsze wersje moda (nad którym pracuję już prawie 2 miesiące (w poniedziałek będzie dokładnie 2 miesiące)) to u mnie wszystko było dobrze, ale gdy próbowałem je komuś wysłać to oni skarżyli się, że nie mają mapy w modzie. Wtedy nie było jeszcze postaci, dialogów ani bezbłędnego startupa.
Co go wywoływało (wtedy miałem jeszcze sprawną kartę dźwiękową) ??
Czy dalej będzie się błąd powtarzał ??
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry