Problem ze skryptem 1765 2

O temacie

Autor Strachu

Zaczęty 3.10.2011 roku

Wyświetleń 1765

Odpowiedzi 2

Strachu

Strachu

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Siema, jestem nowy na forum i od niedawna chodzi mi po głowie zrobienie własnego moda do gothic 1 ale mam pewien błąd ponieważ gdy włączam GothicStarter_mod i zaznaczam Reparse Script czekam i nie włacza sie gra tylko wyskakuje błąd :

Obrazek

Nie wiem o co chodzi prosze o pomoc :P
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
W zSpy sprawdź po jakim pliku występuje błąd, potem pokaz ten skrypt, z błędu wynika tylko tyle ze parser nie wie co to "startup_world"  w linijce czwartej.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Strachu

Strachu

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy

Strachu

Problem ze skryptem
#2 2011-10-03, 23:15(Ostatnia zmiana: 2011-10-03, 23:16)
//-------- Startup für die Pressetour im Januar 2001 --------
FUNC VOID STARTUP_WORLD_DEMO ()
{
STARTUP_WORLD ();

Kapitel = 2;
PresseTourJanuar2001 = TRUE;

Knows_GetTeeth = TRUE;
Knows_GetFur = TRUE;
Knows_GetClaws = TRUE;
Knows_GetHide = TRUE;
Knows_GetMCMandibles = TRUE;
Knows_GetMCPlates = TRUE;
Knows_GetBFSting = TRUE;
Knows_GetUluMulu = TRUE;
};





Usunełem 4 linijke i juz nie mam błedu :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry