To mój pierwszy mod, więc proszę o jak najlepsze wytłumaczenia.
Problem zaczął się, gdy mod nie widział mojej mapy, ale ostatecznie koledzy z innego forum mi pomogli.
Stworzyłem postać:
Jej skrypt:
instance MOD_5000_Ada (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Adrianna";
guild = GIL_VLK;
id =5000;
voice = 16;
flags = 2;
npctype = NPCTYPE_MAIN;
//----------AIVARS--------------
aivar[AIV_DropDeadAndKill] = TRUE;
aivar[AIV_EnemyOverride] = TRUE;
// ------ Attribute ------
attribute[ATR_STRENGTH] = 10000;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 10000;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 10000;
attribute[ATR_MANA] = 10000;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 10000;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 10000;
// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Master;
// ------ Equippte Waffen ------
EquipItem (self, ItMw_Meisterdegen);
// ------ Inventory ------
// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, FEMALE, "Hum_Head_Babe", FaceBabe_N_BlackHair, BodyTexBabe_N, NO_Armor);
Mdl_SetModelFatness (self,0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Babe.mds");
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);
// ------ Kampf-Talente ------
B_SetFightSkills (self, 100);
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_5000;
};
FUNC VOID Rtn_Start_5000()
{
TA_Stand_ArmsCrossed (08,00,21,00,"ADA");
TA_Stand_ArmsCrossed (21,00,08,00,"ADA");
};
Jej dialog:
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_MOD_5000_Ada_EXIT (C_INFO)
{
npc = MOD_5000_Ada;
nr = 10000;
condition = DIA_MOD_5000_Ada_EXIT_Condition;
information = DIA_MOD_5000_Ada_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_MOD_5000_Ada_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_MOD_5000_Ada_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
Swoje miejsce w startupie:
//-------------PCMOD----------------
FUNC VOID STARTUP_PCM ()
{
Wld_InsertNpc (MOD_5000_Ada, "ADA");
Wld_InsertNpc itd...
};
FUNC VOID INIT_PCMOD ()
{
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
};
I przy kompilowaniu pokazują się błędy.
Pierwsze okno to błąd z GothicStarter_mod, a drugie to fragment z zSpy.
Link do błędu
Co jest źle ??
Mam coś jeszcze podać ??
Błąd mam z każdą postacią.
Mapa jest, waypointy są jak coś.