oznaczenie poszczególnych skrzyń w g1 1951 3

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 17.09.2011 roku

Wyświetleń 1951

Odpowiedzi 3

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1622
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
robię quest, gdzie będzie mozna obrabiac poszczególne skrzynie. chce skorzytsać z funkcji

Mob_CreateItems            ("CHEST1", Schutzamulett_Magie, 2) ;

jednak nie wiem jak dokadnie zmienić nazwy mobów w spacerze dla potrzeby funkcji.

dodam, że zminiałem z marnym skutkiem w spacerze: mob focusname, triggertarget, func on condition, func on state
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1622
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
odświeżam, pomoże ktos z tym??

 robił już ktos wstawienie itemów do poszc. skrzyń za pomoca funkcji?
 

gothic1210
  • Gość
Cytuj
Mob_CreateItems ("CHEST1", Schutzamulett_Magie, 2) ;

Z tego co zrozumiałem to w Mobie CHEST1 utworzy się jakiś amulet. Więc gdzie problem?

Mob_CreateItems ("CHEST1", Schutzamulett_Magie, 2) ;
Mob_CreateItems ("CHEST2", Schutzamulett_Magie, 2) ;
Mob_CreateItems ("CHEST3", Schutzamulett_Magie, 2) ;
Spróbuj dać nazwy CHEST1, CHEST2... w Mob Focusname
Lub nazwij je jak sobie chcesz.
Dodatkowo w pliku text.d możesz zdefiniować im nazwy (te wyświetlane w grze oczywiście).  :ok:
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1622
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Z tego co zrozumiałem to w Mobie CHEST1 utworzy się jakiś amulet. Więc gdzie problem?

Mob_CreateItems ("CHEST1", Schutzamulett_Magie, 2) ;
Mob_CreateItems ("CHEST2", Schutzamulett_Magie, 2) ;
Mob_CreateItems ("CHEST3", Schutzamulett_Magie, 2) ;
Spróbuj dać nazwy CHEST1, CHEST2... w Mob Focusname
Lub nazwij je jak sobie chcesz.
Dodatkowo w pliku text.d możesz zdefiniować im nazwy (te wyświetlane w grze oczywiście).  :ok:
niestety prawidłowa odpowiedź to edycja vobname danego moba w spacerze, ale dzieki że próbowałeś
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry