Grafika komputerowa > Teczki grafików
Jedairusz - gameartowa teczka
Jedairusz:
Hej. To moja teczka, gdzie znajduje się trochę moich prac zrobionych od 2009 roku.
Jak zrobię coś nowego (ostatnio jakoś jestem leniwy) to będę wrzucał na bieżąco :wink:
----------------------------------------------------
http://www.game-artist.net/forums/speed-te...4-old-tv-3.html
Tekstury:
diffuse: http://ifotos.pl/img/heqxhx.jpg
spec: http://ifotos.pl/img/heqxhw.jpg
normal: http://ifotos.pl/img/heqxhn.jpg
Z viewporta screen:
Thoro:
normal do dupy
Jedairusz:
Hmm chyba muszę pluginem nvidii do gimpa popróbować, bo w crazybumpie jakoś słabo wychodzi (nie wiem jak to ustawić żeby było przyzwoicie.) :D
Thoro:
Dałeś to na 1024 a spokojnie zmieściło by się na połowie tym bardziej że nie ma tu nic szczególnego. Ekran i drewno to elastyczne materiały i nie będzie tu wielkich spadków jakości poza tym pozostaje kwestia ustawienia tego przedmiotu w grze. Przedmiot bez względu na położenie raczej zawsze będzie się znajdował w odpowiedniej odległości od gracza tak więc wytracanie pamięci na takie duże tekstury jest zbędne.
Jak mówiłem normal jest do dupy. Zapewne używasz standardowego rendera w maxie a tam tym bardziej jest do dupy. Tak nawiasem mówiąc jest w ogóle zbędny. Najlepiej jeśli masz możliwości techniczne załatw sobie unreal 3 i tam podglądaj jak co wygląda na ut engine.
ps: masz cracka do crazymbumpa czy coś?
Jedairusz:
Wiem, że 1024 na taki telewizor to raczej za dużo, nie robiłem tego do konkretnej gry itp. więc się nie przejmuję.
W każdym razie wywaliłem normala i dałem w 512/512 tekstury.
Efekt:
http://ifotos.pl/img/heqxsp.jpg
Co do Crazybumpa to zaktualizowałem i mam kolejne 30 dni testowania (teraz 27), później się zobaczy.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej