[G1] Budzis Skrypt Mod 112126 201

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 20.08.2011 roku

Wyświetleń 112126

Odpowiedzi 201

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio
Serce, żołądź, dzwonek? No proszę Cię... :)  Powinno być:
  • kier - czyli czerwone serce
  • karo - Twój dzwonek
  • trefl - ta czarna koniczyna, żołę
  • pik - tj. wino
Poza tym nie lepiej by było, gdyby w świecie gry znajdowało się parę osób, z którymi można zagrać w tego pokera, zamiast grać z powietrzem? Wynika z tego, że Bezimienny od chwili strącenia do kolonii ma przy sobie całą talię kart. =D Gdyby zaś można było grać tylko z wybranymi osobami, mogłyby one w dialogach wyjaśnić zasady gry tym, którzy ich nie znają, i powiedzieć który kolor jak się nazywa. :D  Poza tym poker jest okej z tego co widzę.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Budzis Skrypt Mod
#41 2011-09-28, 08:07(Ostatnia zmiana: 2011-09-28, 08:08)
Serce, żołądź, dzwonek? No proszę Cię... :)  Powinno być:
  • kier - czyli czerwone serce
  • karo - Twój dzwonek
  • trefl - ta czarna koniczyna, żołę
  • pik - tj. wino
Poza tym nie lepiej by było, gdyby w świecie gry znajdowało się parę osób, z którymi można zagrać w tego pokera, zamiast grać z powietrzem? Wynika z tego, że Bezimienny od chwili strącenia do kolonii ma przy sobie całą talię kart. =D Gdyby zaś można było grać tylko z wybranymi osobami, mogłyby one w dialogach wyjaśnić zasady gry tym, którzy ich nie znają, i powiedzieć który kolor jak się nazywa. :D  Poza tym poker jest okej z tego co widzę.
Film to wersja testowa w modzie wygląda to tak

trzeba było patrzeć w temacie:
http://themodders.org/index.php?topic=15306.msg1007934#msg1007934
;)

No i gramy z 5 osobami :
                - Diego
                - Fisk
                - Mordrag
                - Fortuno
                - Wilk

to napisałem w poprzednim poście ;p

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Super robota, widac, ze sie nameczyles ;)

Co do podziekowan - nie ma za co. Jeżeli moge pomoc w rozwinieciu polskiego moddingu to chetnie to zrobie.

I nie wiem czemu, ale jak patrze na screen i napis (karo) to mam dziwne wrażenie, że tam pisze Karol xD
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio

MarkosBoss
RaveN Studio

Budzis Skrypt Mod
#43 2011-09-28, 16:49(Ostatnia zmiana: 2011-09-28, 16:50)
trzeba było patrzeć w temacie:
http://themodders.org/index.php?topic=15306.msg1007934#msg1007934
to napisałem w poprzednim poście ;p
Ach, rzeczywiście. Ja po prostu obejrzałem film licząc, że to ostateczna, najnowsza wersja. Jeśli jednak jest jak mówisz, to OK.  :ok:

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Budzis Skrypt Mod
#44 2011-10-01, 21:58(Ostatnia zmiana: 2011-10-01, 22:27)
Wersja 3.0 wydana !!!
A zarazem jest to finalna wersja (na jakiś czas) Bo 1,5 miesiąca nad modyfikacją samemu to trochę za dużo teraz zaczynam prace w grupie a w jakiej to już nie wasz interes ...

http://www.sendspace.com/file/w52k5e

jak zwykle paczka ze skryptami będzie jutro

3.0 poprawia :
- wyświetlanie napisu jestem chory (w poprzednich nie działało)

3.0 dodaje :
- możliwość dokupienie odtrutki u Wilka, Fortuno i Fisk`a
- smażenie więcej niż po jednym mięsie na patelni
- usunięcie sześcianów z lasów


Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Zamiast "jesteś głodny" spróbuj zrobić "Doskwiera Ci głód".

Tak samo z napisem "jestem chory". Możesz np.... no nie wiem. Na przyklad: "Trawi Cie choroba".
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio
"Doskwiera Ci głód"
 "Trawi Cie choroba"
Takie udziwnianie jest niepotrzebne i niepraktyczne. Lepsze są proste zwroty typu "Jestem głodny" - ważne jednak, by były napisane w tej samej osobie (więc albo wszędzie "Jestem", albo "Jesteś", a nie raz tak, raz tak). Poza tym może lepiej zamiast "Smaż 1 mięso" byłoby "Usmaż 1 kawałek mięsa", bo nie mówi się "zjadłem dwa mięsa" przecież. :)

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Cytuj
Zamiast "jesteś głodny" spróbuj zrobić "Doskwiera Ci głód".

 Tak samo z napisem "jestem chory". Możesz np.... no nie wiem. Na przyklad: "Trawi Cie choroba".

To brzmi za sztywno. Kiedyś jesteś głodny to myślisz sobie "a to licho, ale doskwiera mi głód", a gdy jesteś chory "alem nieszczęsny, choroba mnie trawi"? Bez przesady.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Kiedy wyjdzie kolejna wersja? Jakie zamierzasz dodać nowe funkcje?


Według mnie powinieneś dodać do moda wszystkie zbroje z Gothic 2 + Noc Kruka. To by bardzo urozmaiciło gre i pozwolilo tworzyć lepsze filmy i komiksy z gry ;]
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Wersja 3.0 wydana !!!
A zarazem jest to finalna wersja (na jakiś czas) Bo 1,5 miesiąca nad modyfikacją samemu to trochę za dużo teraz zaczynam prace w grupie a w jakiej to już nie wasz interes ...

Podsumowując teraz WY dokończcie moje dzieło na mojej stronie macie do pobrania wszystkie pliki .d ze skryptami możecie je ulepszać, robić swoje modyfikacje na podstawie mojej po prostu wszystko ;) życzę wam powodzenia ;) Wszystkie modyfikacje stworzone na podstawie tej modyfikacji mają moje wsparcie czyli reklama na mojej stronie oraz odnośnik do pobierania w 1 poście tego tematu.

Fajnie by było zrobić wersje angielską i niemiecką mojego moda ;d  
do tłumaczenia jest mało jak ktoś znajdzie skrypty niemieckie i angielski

Na pewno macie sporo pomysłów co do tego moda ;)

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ja tego nie zrobie bo sie na skryptach i w sumie na niczym co zwiazane z moddingiem nie znam ;]
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Dzikus

Dzikus

Użytkownicy
posty55
Propsy6
  • Użytkownicy
Mi niestety ten modzik nie działa.Zaistalowałem na czysta wersje Gothica odpalam przez playerkita gra sie włacza,daje new game i wywala do puplitu :)  Grane na win xp sp3
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Mi niestety ten modzik nie działa.Zaistalowałem na czysta wersje Gothica odpalam przez playerkita gra sie włacza,daje new game i wywala do puplitu :)  Grane na win xp sp3

Jakiś błąd ??

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Sprawdzał ktoś czy bez GMDK działa? Bo jak na czystym gothic nie działa to może być to tego wina.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Sprawdzał ktoś czy bez GMDK działa? Bo jak na czystym gothic nie działa to może być to tego wina.
To na pewno nie ma nic do rzeczy ... ja raczej obawiam się ze jakiejś z nowych czcionek nie ma albo coś ale nie wiem której no cuż może przez przypadek pominąłem coś ...

MiloZly

MiloZly

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Dokończ SK...
 

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy

Demonical Monk

Budzis Skrypt Mod
#56 2011-12-05, 19:20(Ostatnia zmiana: 2011-12-05, 19:45)
Może byś łaskawie zrobił w tym cudzie porządek i nie obsługiwał triggerów w /Items/? :<

127 HP_OPUZNIENIE = HP_OPUZNIENIE + 1;
169 KONIEC_OPUZNIENIE = KONIEC_OPUZNIENIE + 1;
2 func void kto_do_rozbiurki(){
7 NPC_DEAD_DALSZE_LOSY(Tpl_1400_GorNaBar,"PSI_START");
316 Func Void ALKOCHOL (var C_NPC slf,var int procenty){

Orty jak stąd do warszawy i nazwy funkcji mixed-case, nie opisujące ni cholery co robią. Słowa komentarza (przynajmniej w języku polskim) w wielu ciekawych miejscach też nie zaznałem, jak były to idiotyczne:

////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////////NOWA KOPALNIA//////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Bardzo śmieszne. Kolejna sprawa:

1 // ********************************************************
2 // Inicjacja Monologów - Rafał Budzis http://budzis.republika.pl/
3 // ********************************************************
4
5
6 func void Alchemia_S1 ()
7 {
8
9 var C_NPC her; her = Hlp_GetNpc(PC_Hero);
10 var C_NPC rock; rock = Hlp_GetNpc(PC_Rockefeller);
11
12 //***ALT** if (Hlp_GetInstanceID (self)== Hlp_GetInstanceID (Hero)) // MH: geändert, damit kontrollierte NSCs nicht schlafen können!
Ojej, zajebało się komuś kod i podpisało "RafalBudzis" :(
http://forenarchiv.worldofplayers.de/thread.php?id=262521

Finalnie wisienka:
http://privatepaste.com/fdc06cb82e

Coś, co mnie rozjebało na kilka dobrych minut. Jest 23:59, przypadek brzegowy. Skrypt wykonuje w sumie 24+24*60 = 1464 wywołania natywnych funkcji wykonując w sumie prawie 12 tysięcy operacji na stosie parsera i około 3 tysiące lookupów zmiennych. Za coś takiego zawodnik nawet z Comarchu by wyleciał.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Budzis Skrypt Mod
#57 2011-12-10, 15:18(Ostatnia zmiana: 2011-12-10, 15:20)
Cytuj
Ojej, zajebało się komuś kod i podpisało "RafalBudzis" :(
http://forenarchiv.worldofplayers.de/thread.php?id=262521

To przekształcony kod gothic`a samemu wszystko pisałem oprócz funkcji czasu orc`a

Cytuj
Finalnie wisienka:
http://privatepaste.com/fdc06cb82e

Jak już mówiłem to nie jest mój kod co napisałem w komentarzu ...
kod pochodzi stąd ..
http://themodders.org/index.php?/topic/206-jak-sprawdzi-godzine-w-gothicu/

Cytuj
Może byś łaskawie zrobił w tym cudzie porządek i nie obsługiwał triggerów w /Items/? :<
właśnie trochę uporządkowałem i zrobiłem osobny folder BSM
Spoiler
<DIR>BSM
skrypty.src
VAR.SRC
<DIR>RESZTA
EXFUNC.d
VARR.D
<DIR>TEXT
FUNC.d
VAR.d
<DIR>POKER
Poker.d
VAR.d
<DIR>ROZKLAD
FUNC.d
startupdead.d
<DIR>ZDERZENIA
Miecze_runiczne.d
Zatrucia.d
<DIR>TICK_TOCK
TICK_TOCK.d
TEST_VAR.d
<DIR>REGENERACJA
HP_and_MANA.d
<DIR>PASKI
FUNC.d
VAR.d
<DIR>JEDZENIE
FUNC.D
ALKOHOL.D
<DIR>KONIEC
FUNC.D
<DIR>TIME
orcwarrior.d
<DIR>MONOLOGI
VAR.D
Inicjacja.d
<DIR>MAPA
MENU STATYSTYK.D
TRENING.D
<DIR>SEN
FUNC.d
VAR.d
Myślę ze takie ułożenie będzie lepsze do pobrania z
http://budzis.republika.pl/mody/Scripts_BSM40.rar

Cytuj
Orty jak stąd do warszawy i nazwy funkcji mixed-case, nie opisujące ni cholery co robią.
Za orty mogę jedynie przeprosić ale mam z tym problemy. Te co wskazałeś poprawie, komentarze też kiedyś dodam.

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy

Demonical Monk

Budzis Skrypt Mod
#58 2011-12-10, 17:57(Ostatnia zmiana: 2011-12-10, 17:59)
Co z tego, że to nie twój kod? Odpowiedzialnie, trzeba to robić z głową. Wykorzystując rekurencję można zrobić wszystko w 10 linijkach wykonując łącznie tylko 11 wywołań Wld_IsTime, nie robiąc żadnych śmiesznych szlaczków. Stara rzymska metoda dziel i zwyciężaj.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Budzis Skrypt Mod
#59 2011-12-10, 21:11(Ostatnia zmiana: 2011-12-10, 21:16)
Nie wiem jak chcesz to zrobić w 11 wywołaniach ale opracowałem swój skrypt który w skrajnym przypadku 23:59 wykona 24+60 =84 wykonań jest to znacznie mniej ale ale nie mam pomysłu jak ograniczyć to do 11

Spoiler
func int zwracanie_czasu_mm(var int h){

if Wld_IsTime(h,-1,h, 1){return 0;}
else if Wld_IsTime(h,0,h,2){return 1;}
else if Wld_IsTime(h,1,h,3){return 2;}
else if Wld_IsTime(h,2,h,4){return 3;}
else if Wld_IsTime(h,3,h,5){return 4;}
else if Wld_IsTime(h,4,h,6){return 5;}
else if Wld_IsTime(h,5,h,7){return 6;}
else if Wld_IsTime(h,6,h,8){return 7;}
else if Wld_IsTime(h,7,h,9){return 8;}
else if Wld_IsTime(h,8,h,10){return 9;}
else if Wld_IsTime(h,9,h,11){return 10;}
else if Wld_IsTime(h,10,h,12){return 11;}
else if Wld_IsTime(h,11,h,13){return 12;}
else if Wld_IsTime(h,12,h,14){return 13;}
else if Wld_IsTime(h,13,h,15){return 14;}
else if Wld_IsTime(h,14,h,16){return 15;}
else if Wld_IsTime(h,15,h,17){return 16;}
else if Wld_IsTime(h,16,h,18){return 17;}
else if Wld_IsTime(h,17,h,19){return 18;}
else if Wld_IsTime(h,18,h,20){return 19;}
else if Wld_IsTime(h,19,h,21){return 20;}
else if Wld_IsTime(h,20,h,22){return 21;}
else if Wld_IsTime(h,21,h,23){return 22;}
else if Wld_IsTime(h,22,h,24){return 23;}
else if Wld_IsTime(h,23,h,25){return 24;}
else if Wld_IsTime(h,24,h,26){return 25;}
else if Wld_IsTime(h,25,h,27){return 26;}
else if Wld_IsTime(h,26,h,28){return 27;}
else if Wld_IsTime(h,27,h,29){return 28;}
else if Wld_IsTime(h,28,h,30){return 29;}
else if Wld_IsTime(h,29,h,31){return 30;}
else if Wld_IsTime(h,30,h,32){return 31;}
else if Wld_IsTime(h,31,h,33){return 32;}
else if Wld_IsTime(h,32,h,34){return 33;}
else if Wld_IsTime(h,33,h,35){return 34;}
else if Wld_IsTime(h,34,h,36){return 35;}
else if Wld_IsTime(h,35,h,37){return 36;}
else if Wld_IsTime(h,36,h,38){return 37;}
else if Wld_IsTime(h,37,h,39){return 38;}
else if Wld_IsTime(h,38,h,40){return 39;}
else if Wld_IsTime(h,39,h,41){return 40;}
else if Wld_IsTime(h,40,h,42){return 41;}
else if Wld_IsTime(h,41,h,43){return 42;}
else if Wld_IsTime(h,42,h,44){return 43;}
else if Wld_IsTime(h,43,h,45){return 44;}
else if Wld_IsTime(h,44,h,46){return 45;}
else if Wld_IsTime(h,45,h,47){return 46;}
else if Wld_IsTime(h,46,h,48){return 47;}
else if Wld_IsTime(h,47,h,49){return 48;}
else if Wld_IsTime(h,48,h,50){return 49;}
else if Wld_IsTime(h,49,h,51){return 50;}
else if Wld_IsTime(h,50,h,52){return 51;}
else if Wld_IsTime(h,51,h,53){return 52;}
else if Wld_IsTime(h,52,h,54){return 53;}
else if Wld_IsTime(h,53,h,55){return 54;}
else if Wld_IsTime(h,54,h,56){return 55;}
else if Wld_IsTime(h,55,h,57){return 56;}
else if Wld_IsTime(h,56,h,58){return 57;}
else if Wld_IsTime(h,57,h,59){return 58;}
else if Wld_IsTime(h,58,h,60){return 59;};

};


func int Wld_GetTimeMin()
{

if Wld_IsTime(0,0, 0,59){

return zwracanie_czasu_mm(0);

}else if Wld_IsTime(1,0, 1,59){

return zwracanie_czasu_mm(1);

}else if Wld_IsTime(2,0, 2,59){

return zwracanie_czasu_mm(2);

}else if Wld_IsTime(3,0, 3,59){

return zwracanie_czasu_mm(3);

}else if Wld_IsTime(4,0, 4,59){

return zwracanie_czasu_mm(4);

}else if Wld_IsTime(5,0, 5,59){

return zwracanie_czasu_mm(5);

}else if Wld_IsTime(6,0, 6,59){

return zwracanie_czasu_mm(6);

}else if Wld_IsTime(7,0, 7,59){

return zwracanie_czasu_mm(7);

}else if Wld_IsTime(8,0, 8,59){

return zwracanie_czasu_mm(8);

}else if Wld_IsTime(9,0, 9,59){

return zwracanie_czasu_mm(9);

}else if Wld_IsTime(10,0, 10,59){

return zwracanie_czasu_mm(10);

}else if Wld_IsTime(11,0, 11,59){

return zwracanie_czasu_mm(11);

}else if Wld_IsTime(12,0, 12,59){

return zwracanie_czasu_mm(12);

}else if Wld_IsTime(13,0, 13,59){

return zwracanie_czasu_mm(13);

}else if Wld_IsTime(14,0, 14,59){

return zwracanie_czasu_mm(14);

}else if Wld_IsTime(15,0, 15,59){

return zwracanie_czasu_mm(15);

}else if Wld_IsTime(16,0, 16,59){

return zwracanie_czasu_mm(16);

}else if Wld_IsTime(17,0, 17,59){

return zwracanie_czasu_mm(17);

}else if Wld_IsTime(18,0, 18,59){

return zwracanie_czasu_mm(18);

}else if Wld_IsTime(19,0, 19,59){

return zwracanie_czasu_mm(19);

}else if Wld_IsTime(20,0, 20,59){

return zwracanie_czasu_mm(20);

}else if Wld_IsTime(21,0, 21,59){

return zwracanie_czasu_mm(21);

}else if Wld_IsTime(22,0, 22,59){

return zwracanie_czasu_mm(22);

}else if Wld_IsTime(23,0, 23,59){

return zwracanie_czasu_mm(23);

}else if Wld_IsTime(24,0, 24,59){

return zwracanie_czasu_mm(24);

};


};


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry