Nie ważne na co zmienię to i tak line 1063. Nawet napisałem to co Rafalbudzis i tak nie działa. Pomocy!
Aktualne Skrypty
PIR_90000_Frajer.d
INSTANCE PIR_90000_Frajer (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = Frajer;
guild = GIL_PIR;
id = 90000;
voice = 7;
flags = FALSE;
npctype = NPCTYPE_MAIN;
// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 2);
// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;
// ------ Equippte Waffen ------
EquipItem (self, ItMw_1h_Vlk_Dagger);
// ------ Inventory ------
// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Fighter", Face_L_Ratford, BodyTex_L, ITAR_PIR_L_Addon);
Mdl_SetModelFatness (self, 1);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds");
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);
// ------ Kampf-Talente ------
B_SetFightSkills (self,50);
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_90000;
};
FUNC VOID Rtn_Start_90000 ()
{
TA_SMALLTALK (08,00,22,00, "ROZMOWA_OBOZ_01");
TA_SMALLTALK (22,00,08,00, "ROZMOWA_OBOZ_02");
};
Okolice Pliku Startup.d
//---Stonehendge ---
Wld_InsertNpc (YGiant_Bug_VinoRitual1, "NW_FARM1_OUT_15");
Wld_InsertNpc (YGiant_Bug_VinoRitual2, "NW_FARM1_OUT_15");
Wld_InsertItem (ItWr_HitPointStonePlate1_Addon, "FP_ITEM_HERB_11");
Wld_InsertNpc (PIR_90000_Frajer, "FP_SmallTalk_oboz_01");
Uwaga nie ma już błędu Line 1063 ale jest taki
U:PAR: CONTENT\STORY\NPC\PIR_90000_FRAJER.D: Unknown identifier : FRAJER