Modding Gothica > 3D a Gothic

[Blender] Gothic II NK map tutorial (PL)

(1/1)

Gumen:
Taka mała seria w moim wykonaniu. Na razie jest 5 części, następne w drodze.

Co znajdziecie w tutkach:
-instalacje narzędzi
-obsługa blendera 2.57, ale tylko to co jest potrzebne nam do Gothica (ustawienia, poruszanie się w panelach, tworzenie i edycja obiektów typu mesh, tworzenie materiałów lub wykorzystywanie istniejących, mapowanie modeli)
-przedstawiony zostanie proces tworzenia mapy
-poruszam ważne kwestie eksportu do Gothica
-podgląd świata w spacerze
-pokażę (bo jeszcze tego nie ma) najczęstsze bugi i wyjaśnię skąd się biorą i jak się ich pozbyć

Docelowo w trakcie tutków stworzę mały świat z wykorzystaniem istniejących tekstur.

PLAYLISTA NA YOUTUBE: https://www.youtube.com/playlist?list=PLiqQlu7ZvH0tL3Ag7k3xQdVLyTWgWjgEx

Gumen:
To już wszystkie tutki, daje wgląd do pliku .blend i .3DS mapy, którą zrobiłem w ostatnim timelapse.
https://www.youtube.com/watch?v=KJlQhpKCNzw


~POBIERZ PLIKI~

Robertboanerges:
Fajne wideo tutki tylko szkoda, że nazwy przycisków gdzie klikasz są mało czytelne. Jest na to jakiś sposób?

Ale tak super kursy. Oby było ich jak najwięcej.

Gumen:
Możesz oglądać w HD

MrSnooker:
@Gumen Bardzo dobre tutoriale, ale brakuje mi jednego. Mianowicie jak wiadomo mapa khorinis podzielona jest na fragmenty i połączona funkcją macros. Mam zrobiony pewien obszar mapy. Nie wiem tylko w jaki sposób stworzyć resztę mapy. Czy mam zrobić całą mapę i exportować ją fragmentami do poszczególnych plików np. fragment plaża fragment miasto itd i potem to połączyć macrosem jeśli w ten sposób to jak to zrobić? Czy może w osobnym pliku zacząć tworzenie kolejnego fragmentu, a jeśli tak to w jaki sposób aby było to dobrze zrobione? Używam takiego samego blendera jak w tutkach. Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na to pytanie, jedynie co znalazłem to łączenie za pomocą macrosa, ale niegdzie nie ma informacji/tutoriali jak przygotować świat w programie 3d pod tą funkcję.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej