Dialog 2352 6

O temacie

Autor Alpha

Zaczęty 12.07.2011 roku

Wyświetleń 2352

Odpowiedzi 6

Alpha

Alpha

Użytkownicy
posty42
Propsy1
  • Użytkownicy

Alpha

Dialog
2011-07-12, 11:47(Ostatnia zmiana: 2011-07-12, 15:05)
Witam.
Mam drobny kłopot - dodałem nowy dialog z Diegiem, podczas rozpoczynania nowej gry. Napisałem dialog, po zakończeniu którego Diego ma dać za darmo pancerz (w moim przypadku strój farmera, BAU_ARMOR_L). Rzeczywiście jest taka opcja podczas rozmowy i rzeczywiście daje ten pancerz. Tylko oni (Bezio i Diego) wogóle nie rozmawiają, po kliknięciu w opcję dialogową Diego bez słowa daje to ubranie. Jak zrobić, żeby było chociaż widać, jak Bezimienny pyta o "jakieś ubranie"? Czy można gdzieś przypisać jeszcze gesty dialogowe?

Tutaj zamieszczam mój dialog:
Spoiler
// ************************************************************
//                      Wo Armor
// ************************************************************

INSTANCE Info_Diego_WoArmor (C_INFO) // E2/E3
{
   npc         = PC_Thief;
   nr         = 4;
   condition   = Info_Diego_WoArmor_Condition;
   information   = Info_Diego_WoArmor_Info;
   permanent   = 0;
   description = "Gdzie znajdę jakieś ubranie?";
};                      

FUNC INT Info_Diego_WoArmor_Condition()
{
   if ( Npc_KnowsInfo(hero,Info_Diego_WayToOldcamp) && (!Diego_After_Gamestart) )
   {
      return 1;
   };
};

FUNC VOID Info_Diego_WoArmor_Info()
{
   AI_Output(hero,self,"Info_Diego_WoArmor_15_00"); //Gdzie znajdę jakieś ubranie?
   AI_Output(self,hero,"Info_Diego_WoArmor_11_01"); //Weź te ciuchy, dla ciebie oddam je za darmo.
   AI_Output(self,hero,"Info_Diego_WoArmor_11_02"); //Nie możesz przecież chodzić bez okrycia.

    CreateInvItem      (other,BAU_ARMOR_L);
   AI_EquipBestArmor   (hero);
};

A tutaj na wszelki wypadek macie screena:

Screen
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Musisz jeszcze jeżeli tego nie zrobiłeś zreparsować skrypty spacerem, a potem zaaktualizować dialogi, później trzeba stworzyć paczkę z modem.

Na tym filmiku jest to opisane
https://www.youtube.com/watch?v=FNvE0JFQGvw
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
później trzeba stworzyć paczkę z modem.
Głupota !!! z resztą w 100 % się zgodzę ;)

Alpha

Alpha

Użytkownicy
posty42
Propsy1
  • Użytkownicy

Alpha

Dialog
#3 2011-07-12, 15:18(Ostatnia zmiana: 2011-07-12, 15:20)
Godefroy1993,

Ten filmik co podałeś jest do Gothic II, a mi chodzi o pierwszą część.

No i znowu muszę się dopytywać - jak zaaktualizować dialogi? Jaki konkretnie plik trzeba przerobić, itd. Bo samo "zaaktualizować dialogi" NIC mi nie mówi. A skrypty zreparsowałem GothicStarter'em, tą aplikacją do uruchamiania modów, to o to chodzi?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ten filmik jest do G1 jak i G2
Prasowanie dialogów masz na 3 minucie 00 ;)

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Sorki, za tą paczkę z modem, ja zawsze tak robie jak dodaje dialogi;P/ .Reparsowanie rzez gothic starter nie aktualizuje dialogów. W spacerze musisz najpierw kliknąć reparse scripts, (jak zreparsujesz dialogi w gothic starter to nic to nie da), a nstępnie nacisnąć taką karteczkę kliknąć uptade potem save. Nie mam spacera do gothica 1, ale pewnie jest tak samo jak w G2. Reparsowanie trwa długo i jak pokaże błąd to znowu trzeba od nowa czekać, dlatego warto sprawdzić czy nie pominęło się żadnych średników, czy przecinków itp.
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Alpha

Alpha

Użytkownicy
posty42
Propsy1
  • Użytkownicy
No dobra, dzięki za dotychczasowe pomoce. Nie chcę Was już "męczyć", ale to mój prawdopodobnie ostatni temat na tym forum, dlatego miałbym 2 prośby i jedno pytanie:

1. Mimo starań nic mi wychodzi z tymi dialogami (spacera za bardzo nie znam i do tego wyłącza mi się sam po 15 min.), więc jakby ktoś potrafił zrobić z tego paczkę i dał tu link do niej, byłbym bardzo wdzięczny, no i props też by poleciał. Chcę tylko to co w skrypcie powyżej, żeby Bezio i Diego rozmawiali oraz wykonywali jakieś zwykłe gesty dialogowe (czyli wszystko oprócz dubbingu).

2. Chciałbym jeden mały plik, który waży zapewne kilka marnych kb. Chodzi o plik Tro_Body.ASC. Jeśli ktoś go ma, to proszę o link do pobrania tegoż pliku.

3. Gdzie można edytować trofea zwierzęce? Chodzi mi o to, gdzie jest napisane, że np. Cieniostwór ma "w ekwipunku" skórę cieniostwora, Wilk skórę wilka, itd.

Jeśli pomożecie mi z tymi 3 punktami, to obiecuję, że więcej nie będę już o nic prosił. Bardzo mi zależy na tych rzeczach, zatem - proszę o pomoc.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry