Błąd w skrypcie b_playermap 2206 1

O temacie

Autor Małoduży

Zaczęty 27.06.2011 roku

Wyświetleń 2206

Odpowiedzi 1

Małoduży

Małoduży

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
a wiec mam taki problem ze skryptem b_playermap , jak repasruje skrypty pojawia sie blad u:par expected ')' ( line 72 ) sprawdzam zSpy i pokazuje mi :
-3-   00:22 Warn:  0 U:    PAR: Ignoring CONTENT\STORY\DIALOG_MOBSIS\B_PLAYERMAP.D ( File already parsed ) .... <zParser.cpp,#784>
-1-   00:25 Fatal:-1 U:    PAR: Expected ')' ( line 72 ) .... <zParser.cpp,#599>
moze mi ktos powiedziec co jest nie tak? i skopiowac skrypt
(przy tym pliku nic nie kombinowalem)
dodam moj skrypt jeszcze:
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//
//   Get/Set instance variable for the map hotkey
//

var int PlayerMapInstance;

func int B_GetPlayerMap()
{
   return PlayerMapInstance;
};

func int B_SetPlayerMap(var int MapInstance)
{
   PlayerMapInstance = MapInstance;
   return PlayerMapInstance;
};
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Błąd w skrypcie b_playermap
#1 2011-07-01, 18:49(Ostatnia zmiana: 2011-07-01, 18:53)
PAR: Ignoring  CONTENT\STORY\DIALOG_MOBSIS\B_PLAYERMAP.D ( File already parsed ) ....  <zParser.cpp,#784>

-1-   00:25 Fatal:-1 U:    PAR: Expected #msg153429)#msg153429 ( line 72 ) .... <zParser.cpp,#599>

Primo - znasz chociaż trochę angielski, albo wiesz co to google translator?
Secundo - gdzie Ty tu masz 72 linie? To już na logikę powinno być wzięte, że nie chodzi o błąd w pliku B_PLAYERMAP.D . W jakim ostatnim pliku zmieniałeś zawartość zanim Ci się ten błąd pokazał? Bo prawdopodobnie chodzi właśnie o 72 linię w owym pliku.

Ignorowanie (ang. "Ignoring") - Celowo czegoś nie zauważać bądź nie zwracać na coś uwagi; Ignorować się - ignorować jeden drugiego.

B_PLAYERMAP.D jest ignorowany przez jakiś pliczek, w którym prawdopodobnie grzebałeś bo ten błąd nie wziął się znikąd. Najrozsądniej byłoby pomyśleć chwile nad jakimi pliczkami siedziałeś ostatnio i poszukać czegoś w linii 72 i jej okolicach.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry