Gdzie są zmienne do B_Say 2996 5

O temacie

Autor skszacik

Zaczęty 25.06.2011 roku

Wyświetleń 2996

Odpowiedzi 5

skszacik

skszacik

Użytkownicy
posty35
Propsy5
  • Użytkownicy

skszacik

Gdzie są zmienne do B_Say
2011-06-25, 17:40(Ostatnia zmiana: 2011-06-25, 17:42)
Gdzie są zmienne do tej właśnie funkcji. Jeśli nie wiecie o co mi chodzi to patrzcie na to:

Doc_PrintLine ( nDocID,  1, moja działka  : 1860);
Doc_PrintLine ( nDocID,  1, );
Doc_PrintLine ( nDocID,  1, );
Doc_PrintLine ( nDocID,  1, Statek kupiecki 'Maria' );
Doc_PrintLine ( nDocID,  1, );
Doc_PrintLine ( nDocID,  1, Suma łupów: 7851);
Doc_PrintLine ( nDocID,  1, ---------------------- );
Doc_PrintLine ( nDocID,  1, );
Doc_PrintLine ( nDocID,  1, Załoga       : 4000);
Doc_PrintLine ( nDocID,  1, Oficerowie   : 750);
Doc_PrintLine ( nDocID,  1, Kapitan      : 1000);
Doc_PrintLine ( nDocID,  1, ---------------------- );
Doc_PrintLine ( nDocID,  1, );
Doc_PrintLine ( nDocID,  1, moja działka  : 1701);
Doc_PrintLine ( nDocID,  1, );

Francis_HasProof = TRUE;

Doc_Show ( nDocID );

B_Say (self, self, $ADDON_THISLITTLEBASTARD);
};

jest to fragment funkcji do księgi rachunkowej Francisa.


B_Say (self, self, $ADDON_THISLITTLEBASTARD);  

chcę taką funkcję sobie zrobić.

Chcę sobie zrobić taką funkcję żeby bezio po zjedzeniu Majonezu (xD) powiedział łooo Ale dobreee
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Zmienne są w pliku SVM.d (katalog Story)
 

gothic1210
  • Gość
Cytuj
Chcę sobie zrobić taką funkcję żeby bezio po zjedzeniu Majonezu (xD) powiedział "łooo Ale dobreee"

Po co ci do majonezu funkcja z książki?
INSTANCE ItFo_MAJONEZ (C_Item)
{
   name = "Majonez kielecki";

   mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
   flags = ITEM_MULTI;

   value = 2000;

   visual = "ItFo_Booze.3DS";
   material = MAT_LEATHER;
   scemeName = "FOOD";
   on_state[0] = Use_MAJONEZ;

   description = name;

   TEXT[1] = NAME_Bonus_HP;
   COUNT[1] = 500;
   TEXT[5] = NAME_Value;
   COUNT[5] = 2000;
};

   FUNC VOID Use_MAJONEZ()
   {

      Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, 500);

      const int MAJONEZ_Bonus = 0;

      if (Npc_IsPlayer (self))
      {

         MAJONEZ_Bonus = MAJONEZ_Bonus + 1;

         if (MAJONEZ_Bonus == 1)
         {
            PrintScreen ("łoO  ale dobre (a tekst żałosny)", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
            B_RaiseAttribute (self, ATR_STRENGTH,50);
            Snd_Play ("LevelUp");
            MAJONEZ_Bonus = 0;
         };

      };

   };

 :D   Majonez (PŻ +500, dźwięk możesz zmienić na tekst z ivony o majonezie, czy co ty tam robisz
 

skszacik

skszacik

Użytkownicy
posty35
Propsy5
  • Użytkownicy
@Up mi chodzi o to żeby bezio powiedzial to sam do siebie a nie zeby sie wyswietlilo. Chce zeby bylo jak w przypadku oglądania mapy Irdorath.
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Jak już mówiłem wcześniej wszystko jest w SVM.d
 

skszacik

skszacik

Użytkownicy
posty35
Propsy5
  • Użytkownicy
działa wszystko. Bezi mówi swój text po zjedzeniu majonezu ;d  Propsik dla Ezzama leci ;)

Można Close
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry