Mam problem z texturowaniem plane'a 12125 21

O temacie

Autor sebinho

Zaczęty 21.01.2008 roku

Wyświetleń 12125

Odpowiedzi 21

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chodzi dokładnie o to, że nie ważne jaką teksturę dodam zawsze będzie ta sama... Co z tym zrobić? Z góry dzięki za pomoc
 

Xardas348

Xardas348

Użytkownicy
posty61
Propsy6
  • Użytkownicy
Ale jakiego programu używasz??
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale jakiego programu używasz??

Plane zrobiłem w 3ds, a teksturki chce nałożyć w Spacerze.
 

Xardas348

Xardas348

Użytkownicy
posty61
Propsy6
  • Użytkownicy
No to normalnie powinny się naklejać po kliknięci najlepiej popróbuje za pomocą narzędzia nie pamiętam jak się nazywa włanczasz za pomocą klawisza F3 i klikaj tak żeby obszar zrobił się czerwony później drugi przyciskiem ma dać żeby zmienił tekstur i odświeżył i powinno działać, ale jak nadal nie będzie działać to spróbuj o texturować w 3ds maxie bo tam robiłeś ten obiekt
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No to normalnie powinny się naklejać po kliknięci najlepiej popróbuje za pomocą narzędzia nie pamiętam jak się nazywa włanczasz za pomocą klawisza F3 i klikaj tak żeby obszar zrobił się czerwony później drugi przyciskiem ma dać żeby zmienił tekstur i odświeżył i powinno działać, ale jak nadal nie będzie działać to spróbuj o texturować w 3ds maxie bo tam robiłeś ten obiekt

W 3ds mogę dodawać jaką chcę, ale w Spacerze będzie taka: http://img181.imageshack.us/img181/4535/68810239rg5.jpg . Kiedy chcę dodać następna do materials też będzie taka...
 

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
W 3ds mogę dodawać jaką chcę, ale w Spacerze będzie taka: http://img181.imageshack.us/img181/4535/68810239rg5.jpg . Kiedy chcę dodać następna do materials też będzie taka...
z tego powodu że jak w maxie dajesz teksturę to musisz nazwać materiał który jak jest na default nazwie to taki materiał w spacerze się pokazuje
po drugie musisz wrzucić przerobioną teksturę w gomanie wrzucić w odpowiedni folder
przy exportowaniu z tekstura.jpg musi być nazwa tekstura-c.tex (albo jakoś tak) oraz przy exportowaniu w gomanie zaznacz 3 opcję po prawej(bez tego może w spacerze wywalać, chodź w grze bedzie ok)
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
po drugie musisz wrzucić przerobioną teksturę w gomanie wrzucić w odpowiedni folder

Mógłbyś jaśniej?
 

Xardas348

Xardas348

Użytkownicy
posty61
Propsy6
  • Użytkownicy
Jemu prawdopodobnie chodzi o to żebyś oteksturował obiekt w maxsie, ale nazwał pliki textury osobno np. teksturka.tex, a i pliki textur musisz skonwertować za pomocą Goman'a do formatu *.tex, który odczytuje gothic takie gotowe spakowane pliki będą działać w gothicu po spakowaniu do paczki np.

myworld.3ds
texturka.tex
 

Xardas348

Xardas348

Użytkownicy
posty61
Propsy6
  • Użytkownicy
Mam nadzieje że Ci nie namieszałem w głowie
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki za próbę pomocy, ale chyba tego nie obczaje :P  Jest jakiś tutek, który opisuje to krok po kroku i jest w miarę przejrzysty?
 

DzikiBen

DzikiBen

Użytkownicy
Niewielki Mistrz Gothica
posty638
Propsy602
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Niewielki Mistrz Gothica
Mam nadzieje że Ci nie namieszałem w głowie

żal.pl, nie ma takiej opcji jak "edit" ??... 70 % tutejszych użytkowników będzie spamować teraz w dwukrotnym tępię...
 

Xardas348

Xardas348

Użytkownicy
posty61
Propsy6
  • Użytkownicy
E masz coś przeciwko każdy chce se nabić trochę postów :)
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nawet w gotowych meshach z WoG większość tekstur wygląda tak jak podałem w linku... Czy to normalne, czy robie coś źle?
 

Xardas348

Xardas348

Użytkownicy
posty61
Propsy6
  • Użytkownicy
Czy mógłbyś podać jeszcze raz link bo nie mogę go znaleźć albo go przeoczyłem
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

DzikiBen

DzikiBen

Użytkownicy
Niewielki Mistrz Gothica
posty638
Propsy602
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Niewielki Mistrz Gothica
E masz coś przeciwko każdy chce se nabić trochę postów :)

Mam. Jesteś użytkownikiem forum i obowiązują Cię pewne normy,które należy przestrzegać. Powinieneś reprezentować sobą jakiś poziom a nie bez sensownie nabijać licznik swoich postów. Świadczy to wyłącznie o Twojej głupocie.
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Wrzuć w formacie .tga teksturę do folderu _work/data/textures/_compiled. Jak już masz editormode, to zrób tak:

W okienku objectpages masz taki guziczek "add". Dodajesz swoją teksturę i teksturujesz.

Cytuj
Mam. Jesteś użytkownikiem forum i obowiązują Cię pewne normy,które należy przestrzegać. Powinieneś reprezentować sobą jakiś poziom a nie bez sensownie nabijać licznik swoich postów. Świadczy to o Twojej głupocie i reprezentowanym przez Ciebie poziomie inteligencji.

Zgadzam się.
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wrzuć w formacie .tga teksturę do folderu _work/data/textures/_compiled. Jak już masz editormode, to zrób tak:

W okienku objectpages masz taki guziczek "add". Dodajesz swoją teksturę i teksturujesz.

Jeżeli tego folderu nie mam, to mam go stworzyć?
 

Xardas348

Xardas348

Użytkownicy
posty61
Propsy6
  • Użytkownicy
Tak ten folder wykorzystuje się przy tworzeniu paczek w GothicVDFS
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki, teraz jest wszystko ok :)  Mam jednak pytanie. Jak zrobić jaskinie? Normalnie w 3ds czy jakoś inaczej? Oraz gdy próbuję wstawić do zena mesha( http://www.worldofgothic.de/modifikation/m...&fileID=153 ) to gdy oddalam go od wyspy znika. co z tym zrobić. Bardzo proszę o pomoc...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry