Nauczyciel 3135 3

O temacie

Autor Saturas321

Zaczęty 21.05.2011 roku

Wyświetleń 3135

Odpowiedzi 3

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy
Czy mógłby ktoś wytłumaczyć lub podać link, do tego jak zrobić nauczyciela np. siły w G2nk?
Dzięki z Góry  :lol:
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zobacz skrypt kogoś kto uczy siły ? -.- Żeby takich podstaw nie wiedziec heh :P
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy

Saturas321

Nauczyciel
#2 2011-05-21, 19:50(Ostatnia zmiana: 2011-05-21, 20:38)
Niestety już próbowałem, ale błędy wyskakiwały,
Ale już wiem, z innego forum
Dzięki za chęć pomocy :lol:  

Do zamknięcia
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Nauczyciel
#3 2011-05-21, 19:52(Ostatnia zmiana: 2011-05-21, 20:39)
Do zamknięcia
Może powiedz jak to zrobiłeś żeby inni nie szukali.

//Rozwiązanie jest w tutorialach. I tak powinien dostać jeszcze jednego warna za zaśmiecanie forum.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry