Mgła 6764 2

O temacie

Autor damdan

Zaczęty 8.05.2011 roku

Wyświetleń 6764

Odpowiedzi 2

damdan

damdan

Labirynt
posty175
Propsy43
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Witam
W tym temacie opiszę wam jak zrobić mgłę do naszego gotowego świata ( zena ) . A więc tak :
Odpalamy spacera , otwieramy nasz świat , i w oknie Objects szukamy :

Klikamy na nasz świat prawym przyciskiem myszy i wybieramy insert [zCZoneZFog] . Pojawia nam się coś takiego :

Następnie musimy zmodyfikować naszego Foga , a więc przechodzimy do okna Objects i szukamy linijki fogColor . Klikamy na nią 2 razy po czym wyskakuje nam paleta kolorów , wybieramy interesujący nas kolor  i klikamy ok .

Opcja fogRangeCenter odpowiada za odległość z jakiej nasza mgła będzie widoczna , ustalamy tutaj sami jakąś liczbę .

Następne 2 opcje :
fadeOutSky   -   odpowiada za to czy chcemy aby mgła "mieszała" się z niebem  (zaznaczamy TRUE lub FALSE )
overrideColor   - ta opcja odpowiada za to czy chcemy aby mgła mieszała się z kolorem pory dnia (zaznaczamy TRUE lub FALSE )

Teraz musimy wyznaczyć obszar naszej mgły .Klikamy na :

Po czym możemy klawiszami przesuwania przedmiotami  ustalić wielkość mgły , lub klikamy na Define i sami ustalamy odpowiadające nam wartości .Na koniec klikamy STOP  oraz APPLY , aby potwierdzić zmiany .
Efekt końcowy :


Dziękuję za uwagę
Można kopiować z dopiskiem że ja jestem autorem .
 

deckdogz123

deckdogz123

Labirynt
posty165
Propsy10
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Szybko sprawnie i na temat. Leci props ! :)
 
Są to moje niektóre prace ! ! !

Nie zajmuje już się modingiem tak jak kiedyś. Od czasu do czasu LvL Designer. Chętnie pomagam.

http://ariathan.wrzuta.pl/wrzucone/obrazy

Fabio

Fabio

The Modders
posty3464
Propsy2132
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Temat stary, ale brakuje tutaj dosyć istotnej informacji. Przy nowym świecie i dodawaniu mgły, przed dodaniem mgły na dany obszar należy najpierw dodać ZCZoneZFogDefault z następującymi parametrami:



Trzeba to dodać, bo inaczej po wyjściu z obszaru zaznaczonym mgłą, w grze zepsuje się (tzn. drastycznie zmniejszy) zasięg widzenia.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry