Polskie funkcje do Gothica :D 4855 2

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 4.05.2011 roku

Wyświetleń 4855

Odpowiedzi 2

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Polskie funkcje do Gothica :D
2011-05-04, 22:46(Ostatnia zmiana: 2011-05-10, 17:07)
postanowiłem sukcesywnie dodawać swoje wszystkie funkcje które robiłem jestem na etapie ogarniania funkcji pół nieśmiertelności (można pobić ale nie zabić) i funkcji rozkładania zwłok (nowej bo stara metoda jest gdzieś w tutorialach na forum)

na razie te funkcje bardzo proste :D

Spoiler
/******************************************************************************************/
/**********************POLSKIE FUNKCJE DO GOTHIC*******************************************/
/******************************************************************************************/

INSTANCE NIEZNIKALNOSC (C_Item)
{
        name                                    =       "NIEZNIKALNOŚĆ";
        mainflag                                =       ITEM_KAT_ARMOR;
        flags                                   =       0;
        value                                   =       1;
        wear                                    =       WEAR_TORSO;
        visual                                  =       "vobbox.3ds";
        visual_change                   =       "Bab_ARMOR.asc";
        visual_skin                     =       1;
        material                                =       MAT_LEATHER;
};

func void dead (VAR int instant, var int a){

        var C_NPC cc; cc = Hlp_GetNpc(instant);
        cc.attribute[ATR_HITPOINTS]=0;

        if (a==1){
        CreateInvItem (cc, NIEZNIKALNOSC);
        };

};

func void zabij (VAR int instant, var int a){

        dead (instant,a);

};

func void z (VAR int instant, var int a){

        dead (instant,a);

};

func void t (VAR STRING a){

PrintScreen     (a, -1,-1,"font_old_20_white.tga",5);

};
func void tx (VAR STRING a,var int b){
//max liczba 20
PrintScreen     (a, b*2,b*5,"font_old_20_white.tga",5);

};

func void on (VAR int a){

        var C_NPC cc; cc = Hlp_GetNpc(a);
        cc.flags=2;

};
func void off (VAR int a){

        var C_NPC cc; cc = Hlp_GetNpc(a);
        cc.flags=2;
};


func void dodaj_H (VAR int a,VAR int b){

        var C_NPC cc; cc = Hlp_GetNpc(a);
        cc.attribute[ATR_HITPOINTS]=cc.attribute[ATR_HITPOINTS]-b;

};
func void odejmij_H (VAR int a,VAR int b){

        var C_NPC cc; cc = Hlp_GetNpc(a);
        cc.attribute[ATR_HITPOINTS]=cc.attribute[ATR_HITPOINTS]-b;
};

func void dodaj_HM (VAR int a,VAR int b){

        var C_NPC cc; cc = Hlp_GetNpc(a);
        cc.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]=cc.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]-b;

};
func void odejmij_HM (VAR int a,VAR int b){

        var C_NPC cc; cc = Hlp_GetNpc(a);
        cc.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]=cc.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]-b;
};

func void dodaj_S (VAR int a,VAR int b){

        var C_NPC cc; cc = Hlp_GetNpc(a);
        cc.attribute[ATR_STRENGTH]=cc.attribute[ATR_STRENGTH]-b;

};
func void odejmij_S (VAR int a,VAR int b){

        var C_NPC cc; cc = Hlp_GetNpc(a);
        cc.attribute[ATR_STRENGTH]=cc.attribute[ATR_STRENGTH]-b;
};

func void dodaj_D (VAR int a,VAR int b){

        var C_NPC cc; cc = Hlp_GetNpc(a);
        cc.attribute[ATR_DEXTERITY]=cc.attribute[ATR_DEXTERITY]-b;

};
func void odejmij_D (VAR int a,VAR int b){

        var C_NPC cc; cc = Hlp_GetNpc(a);
        cc.attribute[ATR_DEXTERITY]=cc.attribute[ATR_DEXTERITY]-b;
};
nie były prasowane ale zakładam ze błędów nie ma :D
teraz opis :D

niektóre funkcje mają kilka nazw żeby było łatwiej zapamiętać sobie jakaś wybraną :D

dead / zabij / z (instancja_NPC,1);//zabija gracza i nie pozwala mu zniknąć z planszy
dead / zabij / z (instancja_NPC,0);//zabija gracza i pozwala mu zniknąć z planszy po tym jak nasza postać chodź raz będzie miała go w zasięgu widzenia
t ("nasz tekst do wprowadzenia"); //wyświetla na środku ekranu napis "nasz tekst do wprowadzenia" idealne do wyświetlania tekstów do sprawdzania tic tocków
tx ("nasz tekst do wprowadzenia",1); //funkcja podobna lecz możemy wpisać liczby z zakresu od 1 do 20 co da nam inne położenie na ekranie

on (instancja_NPC); //włącza nieśmiertelność postaci

off (instancja_NPC);//wyłącza nieśmiertelność postaci

dodaj_H (instancja_NPC,ilość_atrubutu);//dodaje danej postaci daną liczbę PŻ
odejmij_H (instancja_NPC,ilość_atrubutu);//odejmuje danej postaci daną liczbę PŻ

dodaj_HM (instancja_NPC,ilość_atrubutu);//dodaje danej postaci daną liczbę maksymalnego PŻ
odejmij_HM (instancja_NPC,ilość_atrubutu);//odejmuje danej postaci daną liczbę maksymalnego PŻ

dodaj_S (instancja_NPC,ilość_atrubutu);//dodaje danej postaci daną liczbę siły
odejmij_S (instancja_NPC,ilość_atrubutu);//odejmuje danej postaci daną liczbę siły

dodaj_D (instancja_NPC,ilość_atrubutu);//dodaje danej postaci daną liczbę zręczności
odejmij_D (instancja_NPC,ilość_atrubutu);//odejmuje danej postaci daną liczbę zręczności

na razie chyba nie zbyt przydatne :D  chodzi mi umiliły życie ;d  kilku nie sprawdziłem czy chodzi

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
func void on (VAR int a){

        var C_NPC cc; cc = Hlp_GetNpc(instant);
        cc.flags=2;

};
func void off (VAR int a){

        var C_NPC cc; cc = Hlp_GetNpc(instant);
        cc.flags=2;
};


func void dodaj_H (VAR int a,VAR int b){

        var C_NPC cc; cc = Hlp_GetNpc(instant);
        cc.attribute[ATR_HITPOINTS]=cc.attribute[ATR_HITPOINTS]-b;

};
func void odejmij_H (VAR int a,VAR int b){

        var C_NPC cc; cc = Hlp_GetNpc(instant);
        cc.attribute[ATR_HITPOINTS]=cc.attribute[ATR_HITPOINTS]-b;
};

func void dodaj_HM (VAR int a,VAR int b){

        var C_NPC cc; cc = Hlp_GetNpc(instant);
        cc.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]=cc.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]-b;

};
func void odejmij_HM (VAR int a,VAR int b){

        var C_NPC cc; cc = Hlp_GetNpc(instant);
        cc.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]=cc.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]-b;
};

func void dodaj_S (VAR int a,VAR int b){

        var C_NPC cc; cc = Hlp_GetNpc(instant);
        cc.attribute[ATR_STRENGTH]=cc.attribute[ATR_STRENGTH]-b;

};
func void odejmij_S (VAR int a,VAR int b){

        var C_NPC cc; cc = Hlp_GetNpc(instant);
        cc.attribute[ATR_STRENGTH]=cc.attribute[ATR_STRENGTH]-b;
};

func void dodaj_D (VAR int a,VAR int b){

        var C_NPC cc; cc = Hlp_GetNpc(instant);
        cc.attribute[ATR_DEXTERITY]=cc.attribute[ATR_DEXTERITY]-b;

};
func void odejmij_D (VAR int a,VAR int b){

        var C_NPC cc; cc = Hlp_GetNpc(instant);
        cc.attribute[ATR_DEXTERITY]=cc.attribute[ATR_DEXTERITY]-b;
};

Gdzie on tutaj pobiera instancje npca z funkcji bo jakoś nie widze ? :D
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
he he props dla ciebie za spostrzegawczość już poprawiam ;d  .. ale wtopa xD

poprawione


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry