Dziedzictwo - Dyskusja ogólna 424664 991

Ankieta

Chcesz aby dubbing był połączony z paczką modyfikacji?

Tak. Wszystko w jednym.
Tak, jeżeli będzie możliwość wyłączenia go podczas gry, gdyby nie spełniał moich oczekiwań.
Nie. Lepiej zrobić to jako osobną paczkę.

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 30.04.2011 roku

Wyświetleń 424664

Odpowiedzi 991

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Cytuj
Nie wiem czy mogę zdradzić, ale również zaangażowałem się w ten projket dodając do niego coś nowego ;)

Czekamy na soundtrack.
 
makin' bacon

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Czyli nowy soundtrack będzie na dobrym poziomie.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Czyli nowy soundtrack będzie na dobrym poziomie.

Jak widać. Jutro powinienem go już dostać. Mało się tu na forum dzieje bo nikt nie ma czasu pisać przez tą robotę przy modzie :lol:
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gratuluję zmiany nazwy, obecna zwiastuje dużo ciekawszą i bardziej nowatorską rozgrywkę :lol2:
No kurwa, a ja to nic nie dostałem za swojego posta. :lol2:
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Jak widać. Jutro powinienem go już dostać. Mało się tu na forum dzieje bo nikt nie ma czasu pisać przez tą robotę przy modzie :lol:

A myślałem, że się opierdalacie albo wam dysk się już spalił. Dajcie jakieś screeny, nawet z upragnionym golemem z kału.  :lol2:
 
Комиссар RBT

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
A myślałem, że się opierdalacie albo wam dysk się już spalił. Dajcie jakieś screeny, nawet z upragnionym golemem z kału.  :lol2:
Stwierdziłem, że pozbędę się tego gówna, bo tylko stoi i śmierdzi.
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Wiedziałem, że stolcowego golema nie utrzymasz. Za mocno jebał. :D
 
Комиссар RBT

Harris

Harris

Użytkownicy
Give me your soul... Please
posty183
Propsy80
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Give me your soul... Please
Może jakieś nowe screeny? Dawno nic nie dawaliście...
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Wszystkie mody dawno nic nie pokazywali bo twórcy maja szkole/prace.
Kaczka ma kilka zaległych prac do wykonania dla KZW wiec chwila minie zanim znajdzie czas na swojego moda (dla KZW już dawno powinien oddać)

Do Kaczki.

Miałem dodać kilka nowych vobów takich jak ruda żelaza/złota czy jakieś inne duperele ale padł mi komp (jestem wyjątkiem nie padł mi dysk ale płyta główna :D  na złość w trzech kompach naraz chyba spięcie przez gniazdko poszło :() jak tylko naprawie komputer to wszystkie rzeczy które CI kaczka obiecałem dam bo wiele już skończyłem ale zanim podałem padły mi te płyty i jest lipa :D  Wątpię bym pliki stracił bo mam je na trzech różnych dyskach.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Harris

Harris

Użytkownicy
Give me your soul... Please
posty183
Propsy80
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Give me your soul... Please
Ale przecież zrobienie dajmy na to 10 screenów i wrzucenie ich nie zajmuje wiele, a to można zrobić np. w weekend  :wink:   Wszystkiego z modyfikacji nie pokazaliście (tylko jakieś tam fragmenty górniczej doliny), więc można by się wysilić przez te 15 min prawda? :wink:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#170 2011-10-08, 21:48(Ostatnia zmiana: 2011-10-08, 21:49)
Ale przecież zrobienie dajmy na to 10 screenów i wrzucenie ich nie zajmuje wiele, a to można zrobić np. w weekend  :wink:   Wszystkiego z modyfikacji nie pokazaliście (tylko jakieś tam fragmenty górniczej doliny), więc można by się wysilić przez te 15 min prawda? :wink:
Tak robią osoby które robią mody z tytanami itp.
Screen musi coś pokazywać (najlepiej coś dobrze wykonanego)a nie tylko być, Kaczka edytował świat nie wiem czy skończył go edytować a co dopiero vobować.

Edit i po ciężkim tygodniu szkoły wypoczynek się należy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!

kaczka
Moderator działu

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#171 2011-10-09, 16:19(Ostatnia zmiana: 2011-10-09, 16:22)
Ale przecież zrobienie dajmy na to 10 screenów i wrzucenie ich nie zajmuje wiele, a to można zrobić np. w weekend  :wink:   Wszystkiego z modyfikacji nie pokazaliście (tylko jakieś tam fragmenty górniczej doliny), więc można by się wysilić przez te 15 min prawda? :wink:

Nie zajmuje się wyłącznie vobowaniem, więc teraz screenów ze świata za bardzo nie mam jak pokazać bo po prostu niezbyt wiele nowego jeżeli chodzi o vobnowanie dodałemw ostatnim czasie. Teraz jak już sawik powiedział oddaje zaległe prace innym. Na domiar złego oddałem KZW świat, który powinien być skończony (i był) ale przez moją nieuwagę zapisałem starą wersję (w której nie było połowy vobów) na nową, którą miałem już praktycznie skończoną :pokerface:

Sawik~
Nie narzucam jakiegoś konkretnego terminu na to wszystko co miałeś zrobić bo generalnie cała robota leży rozgrzebana i każdy z 8 czy 9 osób z ekipy co rusz chwyta się za to czy tamto. Grunt to to, żeby wszystko działało :ok:  

PS.
Mam pomysł na zrobienie kompasu, który w 99% wypali ;p

EDIT:
Zapomniałem dopisać, że od czwartku do dzisiaj mnie nie było (wróciłem dopiero o 11 i chwilę spałem) i dopiero co wszedłem na gg, tM i inne gówna no i podowiadywałem się masę ciekawych info ;/
 

Don Vitto Corleonne

Don Vitto Corleonne

Użytkownicy
posty16
Propsy4
  • Użytkownicy
Jak tam prace nad modem ?(przepraszam jesli to pytanie nie jest na miejscu)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Kaczka pracuje nad zenem swoim oraz KZW.
MarkK robi modele w wolnych chwilach jak się nie mylę.
Khorne nie widziałem go na forum/gg dawno więc nie wiem czy coś robi.
MarkoBoss Albo robi tekstury albo nie ma co robić.
Ja pracuję nad skryptami (czytaj dopracowuję tarcze oraz pisze system wytrzymałości)
Cedric też ma grupę dziedzictwo ale nie wiem czym on się zajmuje.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Cedric grafikuje w 2d all time, markK aktualnie poprawia animacje sprintu, khorne jojczy nad tymi modelami a marko dodatkowo fabułę pisze do końca. Jedynie Kubara nie widać i nie słychać
 

Candyś xD

Candyś xD

Użytkownicy
posty7
Propsy1
  • Użytkownicy
Kiedy modzik wyjdzie ? :D   :lol:
 

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio
Kiedy modzik wyjdzie ? :D   :lol:
Gdy skończymy?

Lolq

Lolq

Użytkownicy
posty21
Propsy1
  • Użytkownicy

Lolq

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#177 2011-12-12, 19:27(Ostatnia zmiana: 2011-12-12, 19:27)
Dobrze się zapowiada ;) Czekamy!!
Kiedy planowana premiera moda tak na oko?
BTW. W nazwie moda przeczytałem zamiast "Dziedzictwo" to "Dziewictwo"  :lol2:
 
"Życie to zmiana, chaos, plugastwo i cierpienie. Śmierć to spokój, ład i nieskończone piękno."

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Kiedy planowana premiera moda tak na oko?
Bóg jeden raczy to wiedzieć.

W nazwie moda przeczytałem zamiast "Dziedzictwo" to "Dziewictwo"  :lol2:
Nie Ty pierwszy :ok:
 

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio

MarkosBoss
RaveN Studio

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#179 2011-12-13, 13:28(Ostatnia zmiana: 2011-12-13, 13:30)
W nazwie moda przeczytałem zamiast "Dziedzictwo" to "Dziewictwo"  :lol2:
Od razu widać, kto o czym na ogół myśli.  :ok:  
Spoiler
Zboczuchy

Swoją drogą, chyba bez jakiejś cut-scenki a#msg1013759la noc z Nadją się nie obejdzie, bo brakiem takowej wszyscy będą zawiedzieni.


0 użytkowników i 9 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry