Takie trunki, które zmieniają style chodzenia. Pracuję teraz nad pierścieniami, który uaktywnia jakąś animację
Troszku mi to zajęło czasu, bo robiłem sam, obejrzałem jedynie pewien filmik, na którym było pokazane, że można takie cuś robić;p
Oto skrypt.
INSTANCE ItFo_Trunek3(C_Item)
{
name = NAME_Trank;
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = 50;
visual = "ItFo_Beer.3ds";
material = MAT_GLAS;
on_state[0] = UseItFo_Trunek3;
scemeName = "POTIONFAST";
wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_WEAKGLIMMER_RED";
description = "Trunek ten sprawia, że czujesz się jak mag";
TEXT[1] = "Chodzisz jak mag.";
TEXT[3] = NAME_Duration;
COUNT[3] = Time_Speed/60000;
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
FUNC VOID UseItFo_Trunek3()
{
Mdl_ApplyOverlayMDSTimed (self, "HUMANS_MAGE.MDS", Time_Speed);
};
INSTANCE ItFo_Trunek(C_Item)
{
name = NAME_Trank;
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = 50;
visual = "ItFo_Beer.3ds";
material = MAT_GLAS;
on_state[0] = UseItFo_Trunek;
scemeName = "POTIONFAST";
wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_WEAKGLIMMER_RED";
description = "Ciepły trunek dodający odwagi";
TEXT[1] = "Chodzisz jak żołnież.";
TEXT[3] = NAME_Duration;
COUNT[3] = Time_Speed/60000;
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
FUNC VOID UseItFo_Trunek()
{
Mdl_ApplyOverlayMDSTimed (self, "HUMANS_MILITIA.MDS", Time_Speed);
};
INSTANCE ItFo_Trunek2(C_Item)
{
name = NAME_Trank;
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = 50;
visual = "ItFo_Beer.3ds";
material = MAT_GLAS;
on_state[0] = UseItFo_Trunek2;
scemeName = "POTIONFAST";
wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_WEAKGLIMMER_RED";
description = "Browar z bagiennego ziela";
TEXT[1] = "Bagienne ziele można nie tylko palić.";
TEXT[0] ="Jest dosyć mocne, zatem będziesz chodził chwiejnym krokiem";
TEXT[3] = NAME_Duration;
COUNT[3] = Time_Speed/60000;
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
FUNC VOID UseItFo_Trunek2()
{
Mdl_ApplyOverlayMDSTimed (self, "HUMANS_RELAXED.MDS", Time_Speed);
};
INSTANCE ItFo_Trunek4(C_Item)
{
name = NAME_Trank;
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = 50;
visual = "ItFo_Beer.3ds";
material = MAT_GLAS;
on_state[0] = UseItFo_Trunek4;
scemeName = "POTIONFAST";
wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_WEAKGLIMMER_RED";
description = "Letnie piwo";
TEXT[1] = "Letnie piwo, które trochę za długo było na słońcu";
TEXT[0] ="Wypicie go sprawia, że stajesz się skromniejszy";
TEXT[3] = NAME_Duration;
COUNT[3] = Time_Speed/60000;
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
FUNC VOID UseItFo_Trunek4()
{
Mdl_ApplyOverlayMDSTimed (self, "HUMANS_TIRED.MDS", Time_Speed);
};