Trunki na zmianę chodzenia, oraz inne 6573 7

O temacie

Autor Godefroy93

Zaczęty 29.04.2011 roku

Wyświetleń 6573

Odpowiedzi 7

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Takie trunki, które zmieniają style chodzenia. Pracuję teraz nad pierścieniami, który uaktywnia jakąś animację


Troszku mi to zajęło czasu, bo robiłem sam, obejrzałem jedynie pewien filmik, na którym było pokazane, że można takie cuś robić;p

Oto skrypt.

INSTANCE ItFo_Trunek3(C_Item)
{
name = NAME_Trank;
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;

value = 50;

visual = "ItFo_Beer.3ds";
material = MAT_GLAS;
on_state[0] = UseItFo_Trunek3;
scemeName = "POTIONFAST";

wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_WEAKGLIMMER_RED";

description = "Trunek ten sprawia, że czujesz się jak mag";
TEXT[1] = "Chodzisz jak mag.";
TEXT[3] = NAME_Duration;
COUNT[3] = Time_Speed/60000;

TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};

FUNC VOID UseItFo_Trunek3()
{
Mdl_ApplyOverlayMDSTimed (self, "HUMANS_MAGE.MDS", Time_Speed);

};
INSTANCE ItFo_Trunek(C_Item)
{
name = NAME_Trank;
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;

value = 50;

visual = "ItFo_Beer.3ds";
material = MAT_GLAS;
on_state[0] = UseItFo_Trunek;
scemeName = "POTIONFAST";

wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_WEAKGLIMMER_RED";

description = "Ciepły trunek dodający odwagi";
TEXT[1] = "Chodzisz jak żołnież.";
TEXT[3] = NAME_Duration;
COUNT[3] = Time_Speed/60000;

TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};

FUNC VOID UseItFo_Trunek()
{
Mdl_ApplyOverlayMDSTimed (self, "HUMANS_MILITIA.MDS", Time_Speed);

};

INSTANCE ItFo_Trunek2(C_Item)
{
name = NAME_Trank;
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;

value = 50;

visual = "ItFo_Beer.3ds";
material = MAT_GLAS;
on_state[0] = UseItFo_Trunek2;
scemeName = "POTIONFAST";

wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_WEAKGLIMMER_RED";

description = "Browar z bagiennego ziela";
TEXT[1] = "Bagienne ziele można nie tylko palić.";
                TEXT[0] ="Jest dosyć mocne, zatem będziesz chodził chwiejnym krokiem";
TEXT[3] = NAME_Duration;
COUNT[3] = Time_Speed/60000;

TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};

FUNC VOID UseItFo_Trunek2()
{
Mdl_ApplyOverlayMDSTimed (self, "HUMANS_RELAXED.MDS", Time_Speed);

};

INSTANCE ItFo_Trunek4(C_Item)
{
name = NAME_Trank;
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;

value = 50;

visual = "ItFo_Beer.3ds";
material = MAT_GLAS;
on_state[0] = UseItFo_Trunek4;
scemeName = "POTIONFAST";

wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_WEAKGLIMMER_RED";

description = "Letnie piwo";
TEXT[1] = "Letnie piwo, które trochę za długo było na słońcu";
                TEXT[0] ="Wypicie go sprawia, że stajesz się skromniejszy";
TEXT[3] = NAME_Duration;
COUNT[3] = Time_Speed/60000;

TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};

FUNC VOID UseItFo_Trunek4()
{
Mdl_ApplyOverlayMDSTimed (self, "HUMANS_TIRED.MDS", Time_Speed);

};
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fajny pomysł, tylko, że taki skrypt można zrobić w 5 minut  :lol:
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Fajny pomysł, tylko, że taki skrypt można zrobić w 5 minut  :lol:

Tak, ale miałem z tym jednak roboty. Nie znałem się wtedy dobrze na moddingu, a także musiałem robić to na podstawie napoju na bieganie;P.
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Jedna literówka i w sumie przy tym browarze z bagiennego ziela mogłeś dać(o ile istnieje)animację zombie(wtedy przypominałoby to trochę,jakby koleś był na ziółku)xD a sam skrypt przydatny,przynajmniej nie trzeba się w przyszłości wysilać przy robieniu potionów :D  :ok:
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Chiałem zrobić lot maga szkieletów, ale się nie dało;p
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Kruczek

Kruczek

Użytkownicy
posty169
Propsy31
  • Użytkownicy
Chiałem zrobić lot maga szkieletów, ale się nie dało;p
INSTANCE ItRing(C_Item)
{
name = NAME_Ring;

mainflag = ITEM_KAT_MAGIC;
flags = ITEM_RING;

value = Value_Ri_DexStrg;

visual = "ItRi_Dex_Strg_01.3ds";

visual_skin = 0;
material = MAT_METAL;
on_equip = Equip_ItRing;
on_unequip = UnEquip_ItRing;

wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_ITEMGLIMMER";

description = "Pierścień mocy";

TEXT[2] = NAME_Bonus_Str;
COUNT[2] = 4;
TEXT[3] = NAME_Bonus_Dex;
COUNT[3] = 4;

TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;

INV_ZBIAS = INVCAM_ENTF_RING_STANDARD;
INV_ROTZ = INVCAM_Z_RING_STANDARD;
INV_ROTX = INVCAM_X_RING_STANDARD;

};
FUNC VOID Equip_ItRing()
{
self.protection [1] += item.protection [2];
self.protection [2] += item.protection [2];
self.protection [6] += item.protection [6];
self.protection [3] += item.protection [3];
self.protection [5] += item.protection [5];
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Skeleton_Fly");
};

FUNC VOID UnEquip_ItRing()
{
self.protection [1] -= item.protection [2];
self.protection [2] -= item.protection [2];
self.protection [6] -= item.protection [6];
self.protection [3] -= item.protection [3];
self.protection [5] -= item.protection [5];
Mdl_RemoveOverlayMds (self,"Humans_Skeleton_Fly");
};
Da się :D
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
A przydadzą się amulety na animacje?, bo niewiem czy robić ;p
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Mam tutaj jeszcze 2 amulety, które wywołują animację. Siadania i kibicowania, zrobiłem też z siuskaniem, ale nic się nie uaktywania :P

Spoiler
INSTANCE  ItMi_Postacsiada (C_ITEM)
{
name = Postać siada;

mainflag = ITEM_KAT_MAGIC;
flags = ITEM_AMULET|ITEM_MISSION;

value = 0;

visual = ItMi_InnosEye_MIS.3DS;
material = MAT_STONE;

wear = WEAR_EFFECT;
effect = SPELLFX_ITEMGLIMMER;

description = name;
on_equip = Equip_Postacsiada;
on_unequip = UnEquip_Postacsiada;

TEXT [0] = Nie purkać na trawnik;
                TEXT [1] = Nie siadać na kamień!;
                      TEXT [2] = Animacja siadania T_STAND_2_SIT;
                        TEXT [3] = Aby wstać wciśnij PageDown;

INV_ZBIAS = INVCAM_ENTF_AMULETTE_STANDARD;

};
FUNC VOID Equip_Postacsiada()
{

AI_PlayAni (self,T_STAND_2_SIT);
                       
                             



self.protection [PROT_EDGE]   += AM_EyeProtEdge;
self.protection [PROT_BLUNT]  += AM_EyeProtEdge;
self.protection [PROT_POINT]  += AM_EyeProtPoint;
self.protection [PROT_FIRE]   += AM_EyeProtFire;
self.protection [PROT_MAGIC]  += AM_EyeProtMage;


PrintScreen (, -1, -1, FONT_Screen, 0);

};

FUNC VOID UnEquip_Postacsiada()
{
self.protection [PROT_EDGE]   -=  AM_EyeProtEdge;
self.protection [PROT_BLUNT]  -=  AM_EyeProtEdge;
self.protection [PROT_POINT]  -=  AM_EyeProtPoint;
self.protection [PROT_FIRE]   -=  AM_EyeProtFire;
self.protection [PROT_MAGIC]  -=  AM_EyeProtMage;
};

INSTANCE  ItMi_Animacja_kibicowania (C_ITEM)
{
name = Kibicowanie;

mainflag = ITEM_KAT_MAGIC;
flags = ITEM_AMULET|ITEM_MISSION;

value = 0;

visual = ItMi_InnosEye_MIS.3DS;
material = MAT_STONE;

wear = WEAR_EFFECT;
effect = SPELLFX_ITEMGLIMMER;

description = name;
on_equip = Equip_Animacja_kibicowania;
on_unequip = UnEquip_Animacja_kibicowania;

TEXT [0] = Dalej, dalej!;
                 TEXT [1] = Animacja kibicowania T_WATCHFIGHT_YEAH ;

INV_ZBIAS = INVCAM_ENTF_AMULETTE_STANDARD;

};
FUNC VOID Equip_Animacja_kibicowania()
{

AI_PlayAni (self,T_WATCHFIGHT_YEAH);
AI_StandUp (self);


self.protection [PROT_EDGE]   += AM_EyeProtEdge;
self.protection [PROT_BLUNT]  += AM_EyeProtEdge;
self.protection [PROT_POINT]  += AM_EyeProtPoint;
self.protection [PROT_FIRE]   += AM_EyeProtFire;
self.protection [PROT_MAGIC]  += AM_EyeProtMage;


PrintScreen (, -1, -1, FONT_Screen, 0);

};

FUNC VOID UnEquip_Animacja_kibicowania()
{
self.protection [PROT_EDGE]   -=  AM_EyeProtEdge;
self.protection [PROT_BLUNT]  -=  AM_EyeProtEdge;
self.protection [PROT_POINT]  -=  AM_EyeProtPoint;
self.protection [PROT_FIRE]   -=  AM_EyeProtFire;
self.protection [PROT_MAGIC]  -=  AM_EyeProtMage;
};



.Można dowolne modyfikować, animacje wpisywać jakie się chcę, oraz mile widziane słówko o Godefroy1993:P

Nie powinnobyć błędów, bo sprawdzałem, ale jeżeli będzie proszę napisać:)
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry