Gothic: Edycja rozszerzona 87808 201

O temacie

Autor

Zaczęty 10.04.2011 roku

Wyświetleń 87808

Odpowiedzi 201

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Bardzo ciekawie zapowiadająca się modyfikacja.Mam tylko pytanie-nie ścina się przez tak duże ilości trawy?
Z tego co pamiętam gothic1210 usunął jej trochę z powodu crashy teraz jest chyba ok.

A teraz ode mnie do gothic1210: Skończyłeś już z ikarusem się bawić? jak nie działa to sobie odpuść i zajmij się na przykład tymi nowymi sposobami dołączenia. Albo czymś innym w każdym razie nie staraj się robić czegoś czego nawet nie potrafisz zainstalować co dopiero napisać z tym skrypty.

Gothic już sobie kupiłem więc czekam na moda :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
ostatnio się zrobiło tu cicho więc ja się zapytam jak idzie produkcja moda?
 

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Gothic: Edycja rozszerzona
#182 2011-08-17, 19:54(Ostatnia zmiana: 2011-08-17, 19:54)
Stwierdziłem, że bezsensowne jest dodawanie screenów co tydzień na których i tak widać tylko np. pięć drzewek. Dlatego teraz przygotuję coś więcej i dopiero to pokażę.  :D   Dzięki za troskę tak w ogóle.  :roll:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Gothic: Edycja rozszerzona
#183 2011-08-17, 19:59(Ostatnia zmiana: 2011-08-17, 20:12)
ostatnio się zrobiło tu cicho więc ja się zapytam jak idzie produkcja moda?
Bo większość ludzi mu spamuje na gg. :-)
to się nazywa dobry obserwator :D

Stwierdziłem, że bezsensowne jest dodawanie screenów co tydzień na których i tak widać tylko np. pięć drzewek. Dlatego teraz przygotuję coś więcej i dopiero to pokażę.  :D   Dzięki za troskę tak w ogóle.  :roll:
Dobra decyzja bo takie ss są często ostro krytykowane i nie ma co marnować czasu na robienie screenów z niedokończonych lokalizacji.:-)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio

MarkosBoss
RaveN Studio

Gothic: Edycja rozszerzona
#184 2011-08-17, 20:02(Ostatnia zmiana: 2011-08-17, 20:15)
O bardzo ładny modzik. Nie słyszałem o czymś takim. A jego mod też dodaje nowe zadania do fabuły czy to tylko mod graficzny? Bo mój fabułę trochę rozszerza. Nie miałem zamiaru z nim konkurować.  Każdy moder ma swój pomysł i wizję, dlatego nie porzucę miesiąca pracy i 70 NPCów, bo mod podobny już istnieje. Nie bój się wiem co robię i na co czas przeznaczam.  :D  

Te cienie to prawdziwe. ??No, no klasa.  :D
To są rendery, a nie screeny z gry. Gothic AŻ TAK ładnie nie wygląda i takich cieni na pewno nie ma. Poza tym widać, że to nie gra.

Niech ci będzie. Śledzę tego moda od czasu tamtego posta to się domyśliłem.

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Gothic: Edycja rozszerzona
#185 2011-10-09, 19:13(Ostatnia zmiana: 2011-10-09, 19:14)
///////////////////////////////
Dawno nie pisałem i chciałem wam (jakby co) powiedzieć, że żyję. Nie wrzucam teraz screenów, bo mam, że się tak wyrażę mam rozpieprzoną robotę. A chyba nikt nie chce oglądać w pół przeteksturowanej koloni i jeszcze nie wykończonego menu statystyk (choć ja mam je już 2 miesiące  :lol2:  ). Postaram się jak najwcześniej poskładać to do kupy i coś pokazać. Żeby was pocieszyć wypiszę all umiejętności z moda.
Spoiler
RZEMIOSŁO

-Kowalstwo
-Alchemia
-Gotowanie
-Łuczarstwo
-Rymarstwo
-Wydobycie minerałów

WIEDZA

-Zielarsto
-Przetrwanie
-Wiedza tajemna
-Regeneracja
-Tworzenie run
-Kartografia

BOJOWE

-Broń jednoręczna
-Broś dwuręczna
-Walka kosturami
-Plugawy oręż
/// miał być kombos nowy ale zrezygnowałem bo za dużo z tym roboty -Sekretny cios

ZŁODZIEJSKIE/SPOŁECZNE

-Skradanie
-Akrobatyka
-Otwieranie zamków
-Kradzież kieszonkowa
-Gadanina
-Wytwarzanie wytrychów
A i możliwe że nie wiecie ale vobuję kolonię od nowa bo stara była "zryta". Obozu przed SO (który był bez sensu) nie ma. Farma przeniesiona na wzgórze, a obóz Seandrusa poprawiony. Do tego będzie bonus w Bractwie o którym kiedy indziej  :wink:   I pocieszenie dla niektórych: nie będzie trawy z g3  :lol:
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Gothic: Edycja rozszerzona
#186 2011-10-09, 19:19(Ostatnia zmiana: 2011-10-09, 19:20)
Zamiast gadanina powinno być "Retoryka" ;] A zamiast wydobycie minerałów "Górnictwo"

Na czym bedzie polegac kartografia? Bedzie podczas gry otwieral sie paint i mapy bedziemy rysowac? xD
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

gothic1210
  • Gość
Zamiast gadanina powinno być "Retoryka" ;] A zamiast wydobycie minerałów "Górnictwo"

Na czym bedzie polegac kartografia? Bedzie podczas gry otwieral sie paint i mapy bedziemy rysowac? xD

Retoryka nie pasuje wgl.  :huh:   Wydobycie jest rulez.  :wink:   To po pierwsze.  :lol:  
A kartografia będzie polegała na tym że trzeba będzie "odhaczyć" punkty kluczowe w koloni - zazwyczaj takie z widokiem na świat-, gdy dotrzemy do takowego punktu wyświetli nam się napis "Punkt widokowy" a pod spodem  "Doświadczenie + 300" -zależnie od trudności dostania się do miejsca. Jak odhaczymy wszystkie pkt. w koloni to przy stole będziemy mogli narysować mapę owej lokacji.  :D
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Retoryka nie pasuje wgl.  :huh:  

Cytat: wikipedia#msg1008765
Retoryka (gr. ῥητορική rhetorike, od wyrazu ῥήτωρ rhetor "mówca") – krasomówstwo, sztuka wymowy, umiejętność dobrego i rzetelnego przekonywania słuchaczy, czyli przekazywania treści perswazyjnych.

Powiedz mi dlaczego retoryka nie pasuje zamiast "gadaniny", to ci dam propsa.
 
Комиссар RBT

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Propsy za brak trawy z g3.
 
makin' bacon

gothic1210
  • Gość
Propsy za brak trawy z g3.
Hura  :lol2:  
Cytuj
Powiedz mi dlaczego retoryka nie pasuje zamiast "gadaniny", to ci dam propsa.
Ponieważ w Drakensangu jest Gadanina, a ja wzoruję się właśnie na tej grze.  :cool:  
http://gexe.pl/drakensang/art/1308,Umiejetnosci
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
No rzeczywiście. No to masz tego propsa w nagrodę.  :ok:
 
Комиссар RBT

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Gadanina brzmi jak wymyslone przez jakiegos 10 letniego dzieciaka ;] Retoryka to bardziej, ze tak powiem, profesjonalne okreslenie. Albo Krasomówstwo.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Retoryka? Sztuka Oratorska może bardziej pasować.
 

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio
Cytuj
Retoryka
Sztuka Oratorska
A może "krasomówstwo"? Jeśli to zbyt "wybujałe" słowo, to może "elokwencja" (chociaż "retoryka" lepsza)? Cokolwiek, byle nie "gadanina". To ostatnie na pewno nie brzmi jak jakieś rozszerzenie lub rozwój, ale raczej zacofanie lub niesmaczny żart. Gadaninie mówię nie.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Tu raczej kazdy jest na "nie" gadaniny ;]
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Gothic: Edycja rozszerzona
#196 2011-10-09, 20:43(Ostatnia zmiana: 2011-10-10, 15:11)
Może od razu Umiejętność perswazji słownej oraz wybitej komunikacji?
Zrobi jak będzie chciał kto robi moda ten ma władzę :D

Umiejętność perswazji słownej oraz wybitej komunikacji - niestety braknie miejsca  :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Olaf

Olaf

Użytkownicy
posty50
Propsy51
  • Użytkownicy
Ta cała wasza gadanina jest czcza. Zrobi chłopak jak będzie chciał, a jeśli (dopomóż Boże) skończy moda, to i tak w niego zagracie :P
 
– Zostaliśmy więc bez pociechy duchowej?

– Jest wódka.


"Boży bojownicy" A.Sapkowski

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio

MarkosBoss
RaveN Studio

Gothic: Edycja rozszerzona
#199 2011-10-10, 20:28(Ostatnia zmiana: 2011-10-10, 20:29)
Zgadza się Olafie: zrobi jak będzie chciał. Myślę jednak, że ci, którym słówko "gadanina" nie pasuje, uważają - jak np. ja - że owszem można i warto się czasem wzorować na lepszych, ale nie każde wprowadzone przez nich rozwiązanie (które chce się zapożyczyć) jest dobre/trafione. Poza tym to tak naprawdę szczegół (choć jak wiadomo to w nich tkwi diabeł), nie mający większego wpływu na rozgrywkę.


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry