Otóż chciałem zrobić nowy pancerz z modelem lekkiego pancerza łowcy smoków i nową teksturą. Wszystko robiłem według
tego tutoriala. A efekt jest taki:

Od razu mówię ,że to
raczej nie problem z teksturą pancerza.
Skrypt pancerza:
INSTANCE ITAR_EKIPA_L (C_Item)
visual = "ItAr_Djg_L.3ds";
visual_change = "Armor_Ekipa.asc";
visual_skin = 0;
Plik asc miesci się w Gothic 2\_Work\Data\Anims\asc_bodies\armor\Armor_Ekipa
Plik asc [Fragment] :
*MAP_NAME "Neck"
*MAP_CLASS "Bitmap"
*MAP_SUBNO 1
*MAP_AMOUNT 1.000000
*BITMAP "Armor_Ekipa.tga"
*MAP_TYPE Screen
*UVW_U_OFFSET 0.000000
*UVW_V_OFFSET 0.000000
*UVW_U_TILING 1.000000
*UVW_V_TILING 1.000000
*UVW_ANGLE 0.000000
*UVW_BLUR 1.000000
*UVW_BLUR_OFFSET 0.000000
*UVW_NOUSE_AMT 1.000000
*UVW_NOISE_SIZE 1.000000
*UVW_NOISE_LEVEL 1
*UVW_NOISE_PHASE 0.000000
*BITMAP_FILTER Pyramidal
Tekstury mieszczą się w: Gothic 2\_Work\Data\Textures\NPCs\Armor\Armor_Ekipa.tga
Gothic 2\_Work\Data\Textures\_compiled\Armor_Ekipa.tga
Gothic 2\_Work\Data\Textures\_compiled\Armor_Ekipa.tex
Wie ktoś jaka może być przyczyna? Bo siedzę nad tym od wczoraj i nic mi nie wychodzi. Z góry dzięki.
Jeżeli temat jest w złym dziale proszę o przeniesienie.