Czyste skrypty do GI 11129 16

O temacie

Autor

Zaczęty 9.02.2011 roku

Wyświetleń 11129

Odpowiedzi 16

FraseR
  • Gość

FraseR
Gość

Czyste skrypty do GI
2011-02-09, 13:39(Ostatnia zmiana: 2011-02-09, 13:40)
Zamieszczam tu czyste, polskie skrypty do GI. Na pewno przydadzą przy tworzeniu nowych modów, gdzie fabuła nie jest powiązana z oryginalnym Gothiciem. Wykorzystałem też skrypty spolszczone przez Lorda Michała. Pytania i wątpliwości kierujcie w tym wątku.

Pobierz
 

Entist

Entist

Użytkownicy
posty17
Propsy4
  • Użytkownicy
Możesz dać takie ale do GII NK ? :D
 

Kruczek

Kruczek

Użytkownicy
posty169
Propsy31
  • Użytkownicy
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Masz http://www.sendspace.pl/file/MIlc39gG/
Tam gościu podał całkiem czyste skrypty a nie spolszczone do g1, ty podałeś spolszczone do g2nk
 

Entist

Entist

Użytkownicy
posty17
Propsy4
  • Użytkownicy
Tam gościu podał całkiem czyste skrypty a nie spolszczone do g1, ty podałeś spolszczone do g2nk
No Właśnie ;/
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Masz http://themodders.org/index.php?/topic/346-polskie-czyste-skrypty-do-g2nk/, jest problem bo linki wygasły trzeba prosić o reupa :(
 

Kruczek

Kruczek

Użytkownicy
posty169
Propsy31
  • Użytkownicy

Kruczek

Czyste skrypty do GI
#6 2011-04-28, 19:55(Ostatnia zmiana: 2011-04-28, 19:55)
[quote']
jest problem bo linki wygasły trzeba prosić o reupa :(
[/quote]
Wcale że nie :wink:  tu masz link do "czystych skryptów"
http://www.megaupload.com/?d=BIDF2Q4S
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
O, fajnie, thx.
 

DarkeY

DarkeY

Użytkownicy
posty80
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A mozecie reupa do G1 ?
 
Youtuber/Streamer - Dawid Tieru Saworski
youtube.com/user/dawio966

DarkeY

DarkeY

Użytkownicy
posty80
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ok już nie trzeba, mam g2nk.
 
Youtuber/Streamer - Dawid Tieru Saworski
youtube.com/user/dawio966

boguc

boguc

Użytkownicy
posty209
Propsy344
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Można prosić o reup do G1? xd
 
Gothic najlepszy

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Można prosić o reupload?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Chyba o to chodzi :lol:

Sendspace
Speedyshare

Są to skrypty Lorda Michała VII (chyba) jak to nie to daj znać, wiele takich rzeczy trzymam na pendrivee xD
(a moda na nim nie trzymałem bom matoł, znaczy miałem na innym... ehh nieważne XD)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Niestety to nie to, to są przetłumaczone skrypty całego Gothica z wszystkimi rozmowami, misjami itd., a mi chodzi o czyste skrypty bez tego wszystkiego
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Niestety nie posiadam czystych skryptów, ale zawsze możesz takowe zrobić samemu :lol:  :ok:
Po prostu zastanów się co Ci nie będzie potrzebne i to wywal, sprawdzając czy ten plik nie jest opisany specyficznie w gothic.src i jeżeli jest... To go z stamtąd też wychlastaj, rzecz jasna jak usuniesz całe AI to potem nie przychodź z płaczem że masz errory itp :ok:  Zastanów się co potrzebne a co nie :)  
Dobra rozgrzewka przed moddingiem, przy okazji dowiesz się gdzie co jest.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Skrypter Naczelny

Skrypter Naczelny

Użytkownicy
posty37
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Można prosić o reupload :D  ??
 

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Proszę o reupload czystych skryptów do Gothic 1 jeśli ktoś posiada. Jeśli ktoś ich nie ma a wie jak je zrobić to proszę o krótki poradnik. Głownie zależy mi na usunięciu dialogów postaciom imiennym,zadań i wpisów do dziennika tak by można było bez obaw usuwać NPC.
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry