Problem z dialogiem 7331 17

O temacie

Autor Mateusza

Zaczęty 19.12.2010 roku

Wyświetleń 7331

Odpowiedzi 17

Mateusza

Mateusza

Użytkownicy
posty20
Propsy3
  • Użytkownicy

Mateusza

Problem z dialogiem
2010-12-19, 20:01(Ostatnia zmiana: 2010-12-19, 20:07)
Możecie pomóc zrobiłem skrypt dialogu i zawsze jak próbuje uruchomić jest błąd.



                              To skypt
Cytuj
//*********************************************************************
//   Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_PAL_888_Renwick_EXIT   (C_INFO)
{
   npc         = PAL_888_Renwick;
   nr          = 999;
   condition   = DIA_PAL_888_Renwick_EXIT_Condition;
   information = DIA_PAL_888_Renwick_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_PAL_888_Renwick_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_PAL_888_Renwick_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
//   Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_PAL_888_Renwick_Witaj przybyszu   (C_INFO)
{
   npc         = PAL_888_Renwick;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_PAL_888_Renwick_Witaj przybyszu_Condition;
   information = DIA_PAL_888_Renwick_Witaj przybyszu_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Skąd pochodzisz?";
};

FUNC INT DIA_PAL_888_Renwick_Witaj przybyszu_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_PAL_888_Renwick_Witaj przybyszu_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_PAL_888_Renwick_Witaj przybyszu_15_00"); //Skąd pochodzisz?
   AI_Output (self ,other,"DIA_PAL_888_Renwick_Witaj przybyszu_55_01"); //Przybywam z Arganii.Byłem tam lordem ale orkowie napadli na moje miasto
   AI_Output (self ,other,"DIA_PAL_888_Renwick_Witaj przybyszu_Hello_55_02"); //Kim ty jesteś?
                 AI_Output (other,self,"DIA_PAL_888_Renwick_Witaj przybyszu_Hello_15_03"); //Jam jest Lord Konrad.

                   
   };
};

FUNC VOID DIA_PAL_888_Renwick_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
//   Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_PAL_888_Renwick_Zadanie   (C_INFO)
{

   npc         = PAL_888_Renwick;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_PAL_888_Renwick_Zadania_Condition;
   information = DIA_PAL_888_Renwick_Zadania_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Gdzie twój miecz miecz?";
};

FUNC INT DIA_PAL_888_Renwick_Zadania_Condition()
{
if (npc_Knowsinfo (other,DIA_PAL_888_Renwick_Witaj przybyszu))
{
   return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_PAL_888_Renwick_Zadania_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_PAL_888_Renwick_Zadania_15_00"); //Gdzie twój Miecz?
   AI_Output (self ,other,"DIA_PAL_888_Renwick_Zadania_55_01"); //Zgubiłem go gdzieś w pobliżu.
                  AI_Output (self ,other,"DIA_PAL_888_Renwick_Zadania_55_02"); //Możesz mi go przynieść?Dam ci za to 100 000 sztuk złota i zbroje.
                 

                  Log_CreateTopic  (Topic_Miecz, LOG_MISSION);  
                  Log_SetTopicStatus  (Topic_Miecz, LOG_RUNNING);
                  B_LogEntry  (TOPIC_Miecz, "Renwick prosi o przyniesienie miecza.");
};
//*********************************************************************
//   Koniec Zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_PAL_888_Renwick_Miecz   (C_INFO)
{

   npc         = PAL_888_Renwick;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_PAL_888_Renwick_Miecz_Condition;
   information = DIA_PAL_888_Renwick_Miecz_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Oto twój miecz.";
};

FUNC INT DIA_PAL_888_Renwick_Miecz_Condition()
{
if    (npc_Knowsinfo (other,DIA_PAL_888_Renwick_Zadanie))
&& (npc_hasitems  (other,itmw_2h_special_01) =1
{
   return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_PAL_888_Renwick_Miecz_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_PAL_888_Renwick_Miecz_15_00"); //Mam miecz
   AI_Output (self ,other,"DIA_PAL_888_Renwick_Miecz_55_01"); //Naprawdę?Pokaż!
                  AI_Output (self ,other,"DIA_PAL_888_Renwick_Miecz_55_02"); //Oto złoto i zbroja.
                 AI_Output (other ,self,"DIA_PAL_888_Renwick_Miecz_55_02"); //Dziękuje.

                  B_giveinitems  (other,self itmw_2h_special_01 );
                  Createinvitems (self, itmi_gold, 100000);
                  B_giveinvitems (self, others, itmi_gold, 100000);
                 B_LogEntry  (TOPIC_Miecz, "Dałem Renwickowi miecz");              
                 Log_SetTopicStatus  (Topic_Miecz, LOG_SUCCESS);


                 Prosze o szybką odpowiedź.
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
jest błąd.

Jaki i gdzie ?
 

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jest tu tyle błędów, że wymienianie ich to strata cennego czasu. Zrób skrypt od nowa lecz w programie Easy Dialog Maker. Najlepszy program jaki istnieje do dialogów według mnie (Dzięki Buła za ten program xD)

Zaoszczędzisz na czasie jak i na błędach :P

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
możesz spróbować skopiować q z gotica a następnie go edytować.Easy Dialog Maker też robi błędy.
 

Mateusza

Mateusza

Użytkownicy
posty20
Propsy3
  • Użytkownicy
właśnie robiłem w makerze jeszcze raz i błędy nadal są
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytat: jendrzejs link=topic=12446.msg124638#msg124638#msg124638#msg124638 date=1292789197
Jaki i gdzie ?
Podbijam.

Mateusza

Mateusza

Użytkownicy
posty20
Propsy3
  • Użytkownicy
Dobra już dobry skrypt jest ale według wielu poradników usunąłem pliki Ou.bin i Ou.csl a także Gothic.dat.I dialogi żadnej osoby mi się nie weświetlają.
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Paradoxal

Problem z dialogiem
#7 2010-12-21, 14:51(Ostatnia zmiana: 2010-12-22, 08:06)
Skopałeś sprawę po mistrzowsku jak w ogóle można coś takiego zrobić.Przeinstaluj gothica i modduj go z głową na karku.
 

Mateusza

Mateusza

Użytkownicy
posty20
Propsy3
  • Użytkownicy
Nie usunąłem tych plików na szczęście
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytat: Shadow Assasin link=topic=12446.msg124889#msg124889#msg124889#msg124889 date=1292939465
Skopałeś sprawę po mistrzowsku jak w ogóle można coś takiego zrobić.Przeinstaluj gothica i modduj go z głową na karku.
Żartujesz chyba? Przed kompilacją skryptów należy usunąć te pliki. Później Spacer sam je utworzy.

Mateusza

Mateusza

Użytkownicy
posty20
Propsy3
  • Użytkownicy
Ale mi sie nie wyświetlają te dialogi pomóżcie prosze.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Ale mi sie nie wyświetlają te dialogi pomóżcie prosze.
Nie wiem jak Tobie,ale mi pomogło usunięcie gothic.dat i plików ou przy włączonym spacerze,następnie reparse script(gothic.src)co powoduje tworzenie nowego pliku gothic.dat,później naciskasz taki jaki list(dokument?)i dajesz refresh->update->save i powinno normalnie działać(aha jak nie zadziała to masz 3 wyjścia):
1)Stwórz paczkę z modem(a nuż się uda)
2)Ściągnij mod The Winter i na nim testuj wszystko
3)Przeinstaluj grę i ponownie zainstaluj G2MDK

A jak problem został rozwiązany,to proszę o zignorowanie tego posta:D
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Problem z dialogiem
#12 2011-02-08, 21:08(Ostatnia zmiana: 2011-02-08, 21:39)
Sorry hero ale muszę :D
1)Stwórz paczkę z modem(a nuż się uda)
jak uruchamiasz zwykłego "Gothic" w gothic starter to ładuje te 3 pliki z folderów czyli twa wypowiedz to GŁUPOTA  :lol:  
2)Ściągnij mod The Winter i na nim testuj wszystko
nie wiem jaki w tym cel GŁUPOTA  :lol:  
3)Przeinstaluj grę i ponownie zainstaluj G2MDK
i usuń przy okazji swoje skrypty ? GŁUPOTA  :lol:  

w skrócie 3 razy NIE nie przechodzisz dalej :D

naciskasz taki jaki list(dokument?)i dajesz refresh->update->save i powinno normalnie działać
mi się wydaje jednak ze to zdanie załatwi sprawę :D  ale te 3 punkty są piękne :lol:

EDIT :
wytłumacz dlaczego się tej paczki tak uczepił ??
paczki w trakcie modowania to ZŁO :D
tak samo jak kalkulatory które są największym złem :D

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Mała korekta do pktu 3-najpierw zachowaj kopie skryptów i ewentualnych plików.A paczka z modem to czasami najlepsze rozwiązanie,w przeciwieństwie do tego,co sądzi Rafał;]
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Mateusza

Mateusza

Użytkownicy
posty20
Propsy3
  • Użytkownicy
Ja robiłem tak wszystko usuwałem gothic.dat ou.bin idt chyba takie nazwy i nadal nie idzie.
 

FraseR
  • Gość
Cytat: Mateusza
gothic.dat
 :blink:  

Włączasz spacera i potem usuwasz ou.bin i ou.csl, reparsujesz skrypty i zapisujesz, zaraz po tym powstana nowe pliki ou.bin i ou.csl -> wczesniej jak wystąpią jakieś błędy w dialogach to je naprawiasz i jeszcze raz reparsujesz skrypty. Potem tylko do paczki z modem dodajesz gothic.dat
 

Mateusza

Mateusza

Użytkownicy
posty20
Propsy3
  • Użytkownicy
A co zrobić żeby postać pojawiła sie na mapie
 

FraseR
  • Gość

FraseR
Gość

Problem z dialogiem
#17 2011-02-09, 11:58(Ostatnia zmiana: 2011-02-09, 11:58)
W spacerze dodajesz waypoint'a o nazwie, np. "WAYPOINT". W skrypcie postaci musi być ta sama nazwa waypointu! Potem w startup.d dodajesz swoją postać. Zajrzyj też tu - http://themodders.org/index.php?/topic/4982-spis-tutoriali/
Potem musisz jeszcze zreparsowac skrypty.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry