[KotOR] Wpisy w dzienniku 2644 0

O temacie

Autor FeisaR

Zaczęty 17.03.2008 roku

Wyświetleń 2644

Odpowiedzi 0

FeisaR

FeisaR

Użytkownicy
posty116
Propsy16
  • Użytkownicy
Będziesz musiał edytować dwa pliki:
Plik dialogu znajdujący się w module i plik dziennika znajdujący się w  BIFs>_newbif>journalFile>global.jrl

edycja pliku global.jrl

W pliku global.jrl ,  są  pola Tag , każdy z nich jest skierowany do questu lub questu pobocznego. Dla przykładu kor35_findingdustil

Pola ID  skierowane są do rozwijania się fabuły (10, 20, 25, 35, 40, etc.). każdy z nich odpowiada wpisowi w dzienniku.
Pola End są ustawione na 1 kiedy quest jest ukończony.
Są inne pola, ale sądzę, że sami sprawdzicie co oznaczają.


edycja pliku DLG

Teraz , w pliku DLG , w Reply list, są pola nazwane "Quest" tutaj wpisujesz odwołanie się do questu, innymi słowy, to co wpiszesz w polu Tag w global.jrl (w powyższym przykładzie, było to"kor35_findingdustil").Teraz, w QuestEntry wpisujesz wartość skierowaną do rozwoju fabuły(10, 20, 25, 30 ,40, etc.) aby trzymać trop.


Dostawanie doświadczenia

Jeżeli chcesz dawać doświadczenie swojej drużynie, dołącz skrypt podobny do tego w polu skryptu w pliku dlg:

Code:

void main()
{
    GivePlotXP("kor35_findingdustil",35);
}
 

(wartość 35 daje 350 XP)

Trzymaj trop fabuły z Globals
Teraz, jeżeli chcesz, aby gra pamiętała o rozwoju fabuły, musisz ustawić Globalne. Tutaj masz prosty skrypt:
Code:

{
    SetGlobalNumber("MY_PLOT", 7);
}


i edytuj globalcat.2da dodając linijkę.

Mam nadzieję, że to pomoże.

Autor tutoriala - Darth333.
Autor tłumaczenia - MyName
 


"Now I stand, the lion before the lambs

and they do not fear...

They cannot fear
"


Arthas Menethil, The Lich King


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry