OTO POLSKA 1732818 5881

O temacie

Autor Thoro

Zaczęty 19.09.2010 roku

Wyświetleń 1732818

Odpowiedzi 5881

mathsicist

mathsicist

Użytkownicy
posty209
Propsy269
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Thoro: ale pierdolenie.  
Cytuj
demokracja w szerszym wydaniu jest chyba niemożliwa.
Czyli w jakim? Obejmującym całe państwo i mającym wpływ na ustawodawstwo? I co niby oznacza "niemożliwa"? Szwajcaria jest najbardziej demokratycznym państwem świata, gdzie prezydent dojeżdża autobusem do pracy, a przez referendum są podejmowane wszystkie ważniejsze decyzje. Ostatnio Szwajcarzy w takim referendum odrzucili propozycję podniesienia pensji minimalnej. Są również kraje, gdzie demokracja jest mniej posunięta i żyje się tam ludziom dobrze (Norwegia, Finlandia, Nowa Zelandia, Kanada). To znaczy, że tam demokracja jest możliwa czy po prostu mimo braku demokracji jest tam dobrze?

Cytuj
Gdyby świat był oparty na prawidłowych zasadach to zjawiska typu głód czy bieda by nie istniały, ponieważ są proste i naturalne w rozwiązaniu. 
:lol2: Rozumiem, że ludzie nie wpadli na te proste i naturalne rozwiązania w przeciągu swojego istnienia na tym globie, a byli jednocześnie zdolni polecieć na księżyc? I proszę nie podpieraj się przykładem jakichś Indian z Ameryki Północnej, gdzie po żarcie wystarczy sięgnąć, w przeciwieństwie do niektórych regionów Europy, nie wspominając o Afryce i Azji.

Cytuj
Ziemia jest tak skonstruowana, aby każdy miał wszystkiego pod dostatkiem i nie chodzi tu o ipody i szereg innych wynalazków.
A mnie się wydawało, że ziemskie surowce nie są nieskończone, i na dodatek są nierównomiernie rozłożone... :hmmm:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytuj
Ziemia jest tak skonstruowana, aby każdy miał wszystkiego pod dostatkiem i nie chodzi tu o ipody i szereg innych wynalazków.
A mnie się wydawało, że ziemskie surowce nie są nieskończone, i na dodatek są nierównomiernie rozłożone... :hmmm:
No, ale przecież Thoro ci napisał. Nie chodzi mu o "ipody i szereg innych wynalazków". Generalnie gdybyśmy nie wymyśli tak konsumpcyjnej cywilizacji, surowców mielibyśmy pod dostatkiem. Wraz z wzrostem cywilizacyjnym, zwiększała się liczba ludzi, przez co zwiększała się konsumpcja oraz wymagane przez nas terytorium. Już teraz w wielu miejscach zamiast naturalnych lasów, stoją lasy murowanych blokowisk. Wyobraź sobie co będzie za następne sto lat. Błędem było samo sięganie po te surowce, o ile technologia jest wygodna - to niesie również ogromne szkody. Tak samo z pożywieniem, ile gatunków przez nas wymarło, lub jest temu bliskie? Ludzie znieważyli prawa przyrody i kiedyś za to zapłacą, ja mam tylko nadzieję że nie nastąpi to za mojego pokolenia.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

batu222

batu222

Użytkownicy
"I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
posty135
Propsy32
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • "I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
Cytuj
Ziemia jest tak skonstruowana, aby każdy miał wszystkiego pod dostatkiem i nie chodzi tu o ipody i szereg innych wynalazków.
A mnie się wydawało, że ziemskie surowce nie są nieskończone, i na dodatek są nierównomiernie rozłożone... :hmmm:
No, ale przecież Thoro ci napisał. Nie chodzi mu o "ipody i szereg innych wynalazków". Generalnie gdybyśmy nie wymyśli tak konsumpcyjnej cywilizacji, surowców mielibyśmy pod dostatkiem. Wraz z wzrostem cywilizacyjnym, zwiększała się liczba ludzi, przez co zwiększała się konsumpcja oraz wymagane przez nas terytorium. Już teraz w wielu miejscach zamiast naturalnych lasów, stoją lasy murowanych blokowisk. Wyobraź sobie co będzie za następne sto lat. Błędem było samo sięganie po te surowce, o ile technologia jest wygodna - to niesie również ogromne szkody. Tak samo z pożywieniem, ile gatunków przez nas wymarło, lub jest temu bliskie? Ludzie znieważyli prawa przyrody i kiedyś za to zapłacą, ja mam tylko nadzieję że nie nastąpi to za mojego pokolenia.

Tak, czy siak na skutek pewnych czynników, planeta Ziemia skazana jest na porażkę. No to zostaje opcja kolonizacji kosmosu (wiadomo, tylko dla ludzi) i pierwsze kolonie na Marsie, które są planowane już za kilka lat. Nie wiem, czy to dobrze, czy źle. Zobaczymy jak im to wyjdzie. Podobno każdy gatunek kiedyś ma swój kres. Nasz na pewno jeszcze pożyje, póki nie zmieni się w jakimś procesie ewolucji albo okaże się, że inne istoty dorównają człowiekowi. Na(nie)szczęście raczej nie nastąpi to za naszego życia.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
Ziemia jest tak skonstruowana, aby każdy miał wszystkiego pod dostatkiem i nie chodzi tu o ipody i szereg innych wynalazków.
A mnie się wydawało, że ziemskie surowce nie są nieskończone, i na dodatek są nierównomiernie rozłożone... :hmmm:
No, ale przecież Thoro ci napisał. Nie chodzi mu o "ipody i szereg innych wynalazków". Generalnie gdybyśmy nie wymyśli tak konsumpcyjnej cywilizacji, surowców mielibyśmy pod dostatkiem. Wraz z wzrostem cywilizacyjnym, zwiększała się liczba ludzi, przez co zwiększała się konsumpcja oraz wymagane przez nas terytorium. Już teraz w wielu miejscach zamiast naturalnych lasów, stoją lasy murowanych blokowisk. Wyobraź sobie co będzie za następne sto lat. Błędem było samo sięganie po te surowce, o ile technologia jest wygodna - to niesie również ogromne szkody. Tak samo z pożywieniem, ile gatunków przez nas wymarło, lub jest temu bliskie? Ludzie znieważyli prawa przyrody i kiedyś za to zapłacą, ja mam tylko nadzieję że nie nastąpi to za mojego pokolenia.
Tak jak kocham przyrodę, tak nie lubię takiego słodkiego pierdolenia.
Sto lat temu było mniej lasów w Europie niż obecnie.
Spoiler


Cytuj
Tak, czy siak na skutek pewnych czynników, planeta Ziemia skazana jest na porażkę. No to zostaje opcja kolonizacji kosmosu (wiadomo, tylko dla ludzi) i pierwsze kolonie na Marsie, które są planowane już za kilka lat. Nie wiem, czy to dobrze, czy źle. Zobaczymy jak im to wyjdzie. Podobno każdy gatunek kiedyś ma swój kres. Nasz na pewno jeszcze pożyje, póki nie zmieni się w jakimś procesie ewolucji albo okaże się, że inne istoty dorównają człowiekowi. Na(nie)szczęście raczej nie nastąpi to za naszego życia.
Jeśli człowiek nie ruszy na podbój kosmosu to koniec czeka człowieka, a nie Ziemię.
Mamy takie możliwości:
  • zostajemy na Ziemi, wystarczy by większy kawał lodu z kosmosu przypierdolił w Ziemię i nas nie ma
  • kolonizujemy inne planety w Układzie Słonecznym, w razie planetarnej katastrofy część gatunku przetrwa, jednak dalej pozostaje tykająca bomba w postaci Słońca, odmierzająca sekundy do eksplozji
  • jeśli zaczniemy kolonizować inne układy gwiezdne to już naprawdę mamy dużą szansę na przetrwanie bardzo długo(ile? nie wiem)

Co do innych istot dorównujących człowiekowi. Zobacz ile masz obecnie gatunków. Zobacz ile ich było przez miliardy lat na Ziemi. A teraz porównaj sobie tą liczbę do 1. Bo tyle gatunków stworzyło cywilizację.

A dla wszystkich tych którzy uważają, że ludzie są pasożytami i najlepiej jakby ich nigdy nie było, mam taką instrukcję:
Spoiler
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Tak, czy siak na skutek pewnych czynników, planeta Ziemia skazana jest na porażkę. No to zostaje opcja kolonizacji kosmosu (wiadomo, tylko dla ludzi) i pierwsze kolonie na Marsie, które są planowane już za kilka lat. Nie wiem, czy to dobrze, czy źle. Zobaczymy jak im to wyjdzie. Podobno każdy gatunek kiedyś ma swój kres. Nasz na pewno jeszcze pożyje, póki nie zmieni się w jakimś procesie ewolucji albo okaże się, że inne istoty dorównają człowiekowi. Na(nie)szczęście raczej nie nastąpi to za naszego życia.
Wybacz, ale wyczerpałeś limit pierdolenia w tym temacie.

Sto lat temu było mniej lasów w Europie niż obecnie.
Tyle, że wcześniej były to naturalne lasy o złożonym składzie gatunkowym, wycięte na potrzeby rewolucji przemysłowej, a to co potem dosadzono, to niemalże monokulturowe nasady.
jednak dalej pozostaje tykająca bomba w postaci Słońca, odmierzająca sekundy do eksplozji
Tobie też już starczy na dzisiaj. Widać, że chuja się znasz na tykających bombach.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Sto lat temu było mniej lasów w Europie niż obecnie.
Nie neguję tego, to że są one odsadzane w innych, dogodniejszych dla nas, miejscach nie przeczy faktowi że ingerujemy w naturalną kolej rzeczy.


Mamy takie możliwości:
Odpowiem na wszystkie.

zostajemy na Ziemi, wystarczy by większy kawał lodu z kosmosu przypierdolił w Ziemię i nas nie ma

 To ryzyko będzie występowało gdziekolwiek byśmy nie byli. Dodatkowo, obecnie cywilizacja jest na tyle rozwinięta że jesteśmy w stanie przynajmniej zminimalizować szkody.


  • kolonizujemy inne planety w Układzie Słonecznym, w razie planetarnej katastrofy część gatunku przetrwa, jednak dalej pozostaje tykająca bomba w postaci Słońca, odmierzająca sekundy do eksplozji
1 Nie jesteśmy w stanie skolonizować większości planet w naszym układzie słonecznym. Właściwie to dłuższe przebywanie na jakiejkolwiek z nich będzie dla człowieka krytyczne.
2 Mniej więcej w czasie gdy słońce rozrośnie się do rozmiarów czerwonego giganta, zderzymy się z galaktyką Andromedy - point invalida. Chociaż nie przeczę że zwiększające się słońce i tak zniszczy życie na ziemi.
3 Mars jest zbyt mały, przez co ma zbyt małą grawitację, byśmy mogli tam żyć. Jego grawitacja pozwala na utrzymanie jedynie 1/100 atmosfery ziemskiej, która między innymi osłania nas przed radiacją.
Pozostałe planety są planetami gazowymi bądź lodowymi.


jeśli zaczniemy kolonizować inne układy gwiezdne to już naprawdę mamy dużą szansę na przetrwanie bardzo długo(ile? nie wiem)
No, akurat to jest ciekawe podejście. Jednak bez zbudowania sfery Dysona, nie będziemy w stanie przemieszać się na tyle szybko, żeby było to możliwe.
Co do innych istot dorównujących człowiekowi. Zobacz ile masz obecnie gatunków. Zobacz ile ich było przez miliardy lat na Ziemi. A teraz porównaj sobie tą liczbę do 1. Bo tyle gatunków stworzyło cywilizację.
Neandertalczycy? Przypomnę, ci których Homo Sapiens wybiło/zasymilowało.

A dla wszystkich tych którzy uważają, że ludzie są pasożytami i najlepiej jakby ich nigdy nie było
Piękny przykład zła cywilizacji.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Sto lat temu było mniej lasów w Europie niż obecnie.
Tyle, że wcześniej były to naturalne lasy o złożonym składzie gatunkowym, wycięte na potrzeby rewolucji przemysłowej, a to co potem dosadzono, to niemalże monokulturowe nasady.
Na szczęście powoli sytuacja się poprawia i są mieszane gatunki.

jednak dalej pozostaje tykająca bomba w postaci Słońca, odmierzająca sekundy do eksplozji
Tobie też już starczy na dzisiaj. Widać, że chuja się znasz na tykających bombach.
Wiesz dobrze o co mi chodzi, spierdalaj.

Cytuj
Nie neguję tego, to że są one odsadzane w innych, dogodniejszych dla nas, miejscach nie przeczy faktowi że ingerujemy w naturalną kolej rzeczy.
Nie zaprzeczam.
Cytuj
To ryzyko będzie występowało gdziekolwiek byśmy nie byli. Dodatkowo, obecnie cywilizacja jest na tyle rozwinięta że jesteśmy w stanie przynajmniej zminimalizować szkody.
Tylko jak jesteśmy na jednej planecie, to giną wszyscy. Jak jesteśmy na paru- część przeżyje bo ich uderzenie na planecie A nie dotyczy.

Cytuj
1 Nie jesteśmy w stanie skolonizować większości planet w naszym układzie słonecznym. Właściwie to dłuższe przebywanie na jakiejkolwiek z nich będzie dla człowieka krytyczne.
2 Mniej więcej w czasie gdy słońce rozrośnie się do rozmiarów czerwonego giganta, zderzymy się z galaktyką Andromedy - point invalida. Chociaż nie przeczę że zwiększające się słońce i tak zniszczy życie na ziemi.
3 Mars jest zbyt mały, przez co ma zbyt małą grawitację, byśmy mogli tam żyć. Jego grawitacja pozwala na utrzymanie jedynie 1/100 atmosfery ziemskiej, która między innymi osłania nas przed radiacją.
Pozostałe planety są planetami gazowymi bądź lodowymi.
1. Pożyjemy, zobaczymy. Obecnie nie jesteśmy w stanie, ja z kolonizacją wybiegałem w przyszłość.
2. Z tego co wiem to zderzenie nie będzie tak tragiczne w skutkach jak z,oama Śłońca w czerwonego olbrzyma.
3.A kto mówi, że powinniśmy patrzeć jedynie na planety?  :)

Cytuj
Neandertalczycy? Przypomnę, ci których Homo Sapiens wybiło/zasymilowało.
To oni mieli cywilizację? Z tego co wiem pierwszą jest mezopotamska.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy martwią się, że Słońce wybuchnie za kilka miliardów lat. Tak jakbyśmy dożyli tych dni. Prędzej wybuchnie wojna atomowa i sami się unicestwimy.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • online
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy martwią się, że Słońce wybuchnie za kilka miliardów lat. Tak jakbyśmy dożyli tych dni. Prędzej wybuchnie wojna atomowa i sami się unicestwimy.
Tez predzej bym zakładał scenariusz z Fallouta anizeli z Mass Effecta.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy martwią się, że Słońce wybuchnie za kilka miliardów lat. Tak jakbyśmy dożyli tych dni. Prędzej wybuchnie wojna atomowa i sami się unicestwimy.
O ile jak dla mnie może to nastąpić nawet jutro to osobiście uważam temat za ciekawy, ale oczywiście, lepiej gadać o polityce; przecież tam możemy wszystko zmienić i mamy na to wielki wpływ. Korwin na prezydenta!
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy martwią się, że Słońce wybuchnie za kilka miliardów lat. Tak jakbyśmy dożyli tych dni. Prędzej wybuchnie wojna atomowa i sami się unicestwimy.

Nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy martwią/cieszą się, że Korwin dojdzie do władzy za kilka miliardów lat. Tak jakbyśmy dożyli tych dni. Prędzej wybuchnie wojna atomowa i sami się unicestwimy.

FIXED
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
Szwajcaria jest najbardziej demokratycznym państwem świata, gdzie prezydent dojeżdża autobusem do pracy, a przez referendum są podejmowane wszystkie ważniejsze decyzje. Ostatnio Szwajcarzy w takim referendum odrzucili propozycję podniesienia pensji minimalnej.

Nie dostrzegasz różnicy między małym górskim krajem z 8 milionami mieszkańców a polską gdzie tych milionów masz 48?

Cytuj
Są również kraje, gdzie demokracja jest mniej posunięta i żyje się tam ludziom dobrze (Norwegia, Finlandia, Nowa Zelandia, Kanada). To znaczy, że tam demokracja jest możliwa czy po prostu mimo braku demokracji jest tam dobrze?

Wymieniłeś prawie same kraje w których żyje się dobrze ze względu na zasoby i położenie. Przy tak sprzyjających warunkach jak ma np. norwegia, kwestia ustroju jest drugorzędna.

Cytuj
Rozumiem, że ludzie nie wpadli na te proste i naturalne rozwiązania w przeciągu swojego istnienia na tym globie, a byli jednocześnie zdolni polecieć na księżyc?

Człowiek wynalazł najpotężniejsze źródło wiedzy jakim jest internet, które zostało sprowadzone do oglądania pornografii i śmiesznych kotów. I o czym to ma niby świadczyć?

Cytuj
I proszę nie podpieraj się przykładem jakichś Indian z Ameryki Północnej, gdzie po żarcie wystarczy sięgnąć, w przeciwieństwie do niektórych regionów Europy, nie wspominając o Afryce i Azji.

A wynika to tylko i wyłącznie z nieprawidłowej gospodarki i lenistwa. W europie, zwłaszcza na ukrainie mamy najżyźniejsze rodzaje gleb, które od dziesięcioleci leżą odłogiem. Afryka to akurat kiepski przykład bo murzyni są jak gołębie na miejskim targu. Im wcale nie zależy na poprawie jakości życia a jedynie na tym, aby ktoś im dał. Zaraz po tym można znowu się opierdalać i bezmyślnie płodzić kolejne dzieci które żyją jak zwierzęta pastewne.

Cytuj
A mnie się wydawało, że ziemskie surowce nie są nieskończone, i na dodatek są nierównomiernie rozłożone...

A jak mają się te surowce do podstawowych potrzeb człowieka?

Cytuj
No to zostaje opcja kolonizacji kosmosu (wiadomo, tylko dla ludzi) i pierwsze kolonie na Marsie, które są planowane już za kilka lat.

I to mielibyśmy już dawno, gdyby eksploracja kosmosu stanowiła prawdziwą ambicje całej ludzkości a nie była elementem fasadowej gry politycznej, której niestety zawdzięczamy wszystkie istotne sukcesy w tej materii.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
O ile jak dla mnie może to nastąpić nawet jutro to osobiście uważam temat za ciekawy, ale oczywiście, lepiej gadać o polityce; przecież tam możemy wszystko zmienić i mamy na to wielki wpływ. Korwin na prezydenta!
Kosmos jest ciekawy. To co się kiedyś stanie, co może się stać. No, ale możecie dyskutować o tym w innym temacie jak uchronić się przed tą nieuchronną zagładą, bo już za chwilę się wydarzy i trzeba podjąć odpowiednie kroki. :lol2:

Co wy macie z tym Korwinem? :D Wszędzie go widzicie, czy co? Jakaś mania?
Co do polityki: mamy przecież demokrację, więc każdy obywatel ma prawo o decydowaniu. To ty wybierasz ludzi, którzy będą rządzić. Ale nie, lepiej ponarzekać i nie pójść do urny.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
I to mielibyśmy już dawno, gdyby eksploracja kosmosu stanowiła prawdziwą ambicje całej ludzkości a nie była elementem fasadowej gry politycznej, której niestety zawdzięczamy wszystkie istotne sukcesy w tej materii.
Ale pierdolisz.
A wyścig kosmiczny skończył się już dawno.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

mathsicist

mathsicist

Użytkownicy
posty209
Propsy269
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Generalnie gdybyśmy nie wymyśli tak konsumpcyjnej cywilizacji, surowców mielibyśmy pod dostatkiem.
Nie jestem pewien, ale co najmniej z początkiem epoki przemysłowej nikt nie wymyślał, nie projektował cywilizacji - na skutek naturalnych procesów rozwinęła się ona w takim, a nie innym kierunków. Oczywiście mam tu na myśli tą najbardziej konsumpcyjną, "złą" cywilizacje, czyli zachodu. I z tego co pamiętam epoka ta zapoczątkowała się w Anglii na skutek nie tyle co odkryć technologicznych, a przemian społeczno-gospodarczych, gdzie większość rolników wyjebano z roboty na zbyty pysk.


Wraz z wzrostem cywilizacyjnym, zwiększała się liczba ludzi, przez co zwiększała się konsumpcja oraz wymagane przez nas terytorium. Już teraz w wielu miejscach zamiast naturalnych lasów, stoją lasy murowanych blokowisk.
Rozumiem, że tym wszystkim angielskim chłopom z XVIII wieku, którzy szukali pracy by przetrwać, byś powiedział, że sorry chłopy, roboty nie będzie because jak zaczniemy tak szybko budować factories to wytniemy wszystkie trees. Musimy wait na new technology.
A może tak samo teraz powinniśmy kolektywnie zabronić rozwijać się Hindusom, Chińczykom, Brazylijczykom, Nigerczykom i innym biedakom powiedzieć: "panowie biedacy, zaraz ropy nam zabraknie, w ogóle to tyle syfu powstaje, że może przestańcie produkować i kupować samochody, pralki i trampeczki. Jak chcecie to wam nasze stare oddamy. I dzieciaków też nie róbcie, bo za dużo nas." Nie wydaje mi się, że są to proste, a tym bardziej naturalne rozwiązania.


Wyobraź sobie co będzie za następne sto lat. Błędem było samo sięganie po te surowce, o ile technologia jest wygodna - to niesie również ogromne szkody. Tak samo z pożywieniem, ile gatunków przez nas wymarło, lub jest temu bliskie?
I chuj że wymarło. Ciekawe ile z 1,3 mln gatunków (żródło: wiki) widziałeś na oczy w przeciągu swojego życia i jak bardzo masz w dupie te, których nie zobaczysz nigdy. A jak zabraknie surowców to ludzie zrobią to co zawsze: znajdą coś nowego. Skończyło się drzewo w Anglii? Zaczęto palić skały (czyt. węgiel kamienny). Później czarną ciecz. Ja jakoś się nie przejmuję.


Ludzie znieważyli prawa przyrody i kiedyś za to zapłacą, ja mam tylko nadzieję że nie nastąpi to za mojego pokolenia.
Gówno zapłacą. Jeżeli masz jakiś pomysł jak zmienić obecny stan rzeczy, to proszę bardzo, podziel się nimi. Przypomnę, że Europejczycy obecnie najmniej syfią i mają co raz szerszą świadomość ekologiczną i problemem są państwa rozwijające się.


Nie dostrzegasz różnicy między małym górskim krajem z 8 milionami mieszkańców a polską gdzie tych milionów masz 48?
Niech ci będzie.


Wymieniłeś prawie same kraje w których żyje się dobrze ze względu na zasoby i położenie. Przy tak sprzyjających warunkach jak ma np. norwegia, kwestia ustroju jest drugorzędna.
"prawie same" = 1/2? Wymień surowce naturalne Finlandii i Nowej Zelandii. Co do Kanady i Norwegii nie będę się sprzeczać.


Człowiek wynalazł najpotężniejsze źródło wiedzy jakim jest internet, które zostało sprowadzone do oglądania pornografii i śmiesznych kotów. I o czym to ma niby świadczyć?
Chyba o tym, że wymyślenie jakiegoś utopijno-thorowego ustroju nie jest takie "proste i naturalne".


A wynika to tylko i wyłącznie z nieprawidłowej gospodarki i lenistwa. W europie, zwłaszcza na ukrainie mamy najżyźniejsze rodzaje gleb, które od dziesięcioleci leżą odłogiem. Afryka to akurat kiepski przykład bo murzyni są jak gołębie na miejskim targu. Im wcale nie zależy na poprawie jakości życia a jedynie na tym, aby ktoś im dał. Zaraz po tym można znowu się opierdalać i bezmyślnie płodzić kolejne dzieci które żyją jak zwierzęta pastewne.
"I o czym to ma niby świadczyć?"


A jak mają się te surowce do podstawowych potrzeb człowieka?
Zależy co rozumiesz przez "podstawowe". Zeżreć z glinianej miski gówno z kaszą czy może zjeść jak człowiek przy stole, podany na czystej zastawie i przygotowany na kuchence obiad?


I to mielibyśmy już dawno, gdyby eksploracja kosmosu stanowiła prawdziwą ambicje całej ludzkości a nie była elementem fasadowej gry politycznej, której niestety zawdzięczamy wszystkie istotne sukcesy w tej materii.
Toż tak, a graniczna prędkość światła jest tylko umowna  :ok:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie zrozumiałeś mojego posta. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
I to mielibyśmy już dawno, gdyby eksploracja kosmosu stanowiła prawdziwą ambicje całej ludzkości a nie była elementem fasadowej gry politycznej, której niestety zawdzięczamy wszystkie istotne sukcesy w tej materii.
Ale pierdolisz.
A wyścig kosmiczny skończył się już dawno.

I dlatego, że się skończył jesteśmy mniej rozwinięci pod tym względem niż moglibyśmy gdyby eksploracja kosmosu stanowiła priorytet.

Cytuj
I chuj że wymarło. Ciekawe ile z 1,3 mln gatunków (żródło: wiki) widziałeś na oczy w przeciągu swojego życia i jak bardzo masz w dupie te, których nie zobaczysz nigdy. A jak zabraknie surowców to ludzie zrobią to co zawsze: znajdą coś nowego. Skończyło się drzewo w Anglii? Zaczęto palić skały (czyt. węgiel kamienny). Później czarną ciecz. Ja jakoś się nie przejmuję.
To czy ma te gatunki w dupie nic nie znaczy. Ważniejszy jest wpływ człowieka na środowisko, chyba, że chcesz mu zaprzeczać.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
I dlatego, że się skończył jesteśmy mniej rozwinięci pod tym względem niż moglibyśmy gdyby eksploracja kosmosu stanowiła priorytet.
A na słońcu wylądujemy w nocy, żeby nas nie spaliło.
To mniej więcej taka logika. Człowiek nie jest przystosowany do życia na innych planetach. Koniec, kropka.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cesarz przemówił!
https://www.youtube.com/watch?v=4FNumHa_ZKs


Cytuj
Pamiętamy i mamy w zasadzie jasny plan działania, związanego z potrzebą odbudowy, w narodowym wymiarze, pamięci o ofiarach czasów stalinowskich, o ofiarach, które były ofiarami właśnie tych Żołnierzy Wyklętych - powiedział Bronisław Komorowski.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

OTO POLSKA
#2639 2015-03-01, 19:30(Ostatnia zmiana: 2015-03-01, 20:39)
Jezu :T Ostatnio jeszcze były dwie wpadki w japonii. Gość wyrabia ponad normę.
 


0 użytkowników i 19 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry