[G2]U:PAR: \_WORK\DATA\SCRIPTS\CONTENT\STORY\NPC\PAL_9200_MARC.D: Unknown identifier : MARC 2506 3

O temacie

Autor Mooriss

Zaczęty 2.09.2010 roku

Wyświetleń 2506

Odpowiedzi 3

Mooriss

Mooriss

Użytkownicy
posty54
  • Użytkownicy
Witam.
Robię właśnie moda. Ostatnio, przy robieniu moda miałem taki problem, że dialogi nawalały @.@
Teraz, kiedy dialogi działają w 100% to z kolei NPC nie działa :(
Otóż wyskakuje błąd
Cytat: Spacer
"U:PAR: \_WORK\DATA\SCRIPTS\CONTENT\STORY\NPC\PAL_9200_MARC.D: Unknown identifier : MARC"
Reprasuje ORYGINALNYM spacerem ;/ Wie ktoś, w czym problem ?
 

Florek

Florek

Użytkownicy
posty71
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytat: Mooriss link=topic=11349.msg110364#msg110364#msg110364#msg110364 date=1283443769
Witam.
Robię właśnie moda. Ostatnio, przy robieniu moda miałem taki problem, że dialogi nawalały @.@
Teraz, kiedy dialogi działają w 100% to z kolei NPC nie działa :(
Otóż wyskakuje błąd
Reprasuje ORYGINALNYM spacerem ;/ Wie ktoś, w czym problem ?
Program nie może rozpoznać "MARC". Jeśli łaska daj skrypt i dialog tej postaci. :)
 

Mooriss

Mooriss

Użytkownicy
posty54
  • Użytkownicy
Postaci tylko dam, ponieważ problem był przed dodaniem dialogu.


instance PAL_9200_Marc (Npc_Default) // Postać stworzył Mooriss
{
// ------ NSC ------
name = "Marc";
guild = GIL_PAL;
id = 9200;
voice = 13;
flags       = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 5); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER; // MASTER / STRONG / NORMAL / COWARD

// ------ Equippte Waffen ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ItMw_1H_Pal_Sword);
EquipItem (self, ItRw_Mil_Crossbow);
CreateInvItems (self, ItRw_Bolt, 200);
CreateInvItems (self, ItFo_Stew, 200);

// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);

// ------ visuals ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Normal", Face_N_Lee, BodyTex_N, ITAR_PAL_H);
Mdl_SetModelFatness (self, 2);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Militia.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 80); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_9200;
};

FUNC VOID Rtn_Start_9200 ()
{
TA_Stand_Guarding (08,00,22,00,"NW_CITY_HABOUR_KASERN_18");
    TA_Sleep (22,00,08,00,"NW_CITY_BARRACK01_BED_RUGA");
};
 

Florek

Florek

Użytkownicy
posty71
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytat: Mooriss link=topic=11349.msg110382#msg110382#msg110382#msg110382 date=1283449492
Postaci tylko dam, ponieważ problem był przed dodaniem dialogu.


instance PAL_9200_Marc (Npc_Default) // Postać stworzył Mooriss
{
// ------ NSC ------
name = "Marc";
guild = GIL_PAL;
id = 9200;
voice = 13;
flags       = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 5); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER; // MASTER / STRONG / NORMAL / COWARD

// ------ Equippte Waffen ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ItMw_1H_Pal_Sword);
EquipItem (self, ItRw_Mil_Crossbow);
CreateInvItems (self, ItRw_Bolt, 200);
CreateInvItems (self, ItFo_Stew, 200);

// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);

// ------ visuals ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Normal", Face_N_Lee, BodyTex_N, ITAR_PAL_H);
Mdl_SetModelFatness (self, 2);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Militia.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 80); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_9200;
};

FUNC VOID Rtn_Start_9200 ()
{
TA_Stand_Guarding (08,00,22,00,"NW_CITY_HABOUR_KASERN_18");
    TA_Sleep (22,00,08,00,"NW_CITY_BARRACK01_BED_RUGA");
};
Wiesz mialem taki problem ale blad byl w dialogu :)  daj dialog a wskaże bład :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry