Dałem w skryptach a w grze nie ma 2924 4

O temacie

Autor DarcuS

Zaczęty 16.07.2010 roku

Wyświetleń 2924

Odpowiedzi 4

DarcuS

DarcuS

Użytkownicy
posty68
Propsy2
  • Użytkownicy
No to tak :
Dałem w skryptach wszystkim paladynom hełm paladyna dodając EquipItem  (self,ITHE_EJNAR); w Waffen coś tam
I jak włączam grę to ten przedmiot jest w ekwipunku paladynów i jest założony ale go nie widać z zewnątrz...
Hełm Ejnara działa mi normalnie a zrobiłem tak samo tylko że u najemników

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
Pokażesz skrypt hełmu?
 

DarcuS

DarcuS

Użytkownicy
posty68
Propsy2
  • Użytkownicy
Cytat: Vayurax link=topic=10809.msg103667#msg103667#msg103667#msg103667 date=1279310029
Pokażesz skrypt hełmu?

Cytuj
INSTANCE ITHE_PALADIN(C_Item)
{
   name               =   "Hełm paladyna";
   
   mainflag            =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags               =   0;
   
   protection [PROT_EDGE]   =   155;
   protection [PROT_BLUNT] =    155;
   protection [PROT_POINT] =    155;
   protection [PROT_FIRE]    =    105;
   protection [PROT_MAGIC] =    55;

   value               =   3000;

   wear               =   WEAR_Head;

   visual               =   "IItHe_Paladin.3ds";
   visual_skin            =   0;
   material            =   MAT_METAL;

   description            =   name;

   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         
   COUNT[1]            =    protection   [PROT_EDGE];
   
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;      
   COUNT[2]            =    protection   [PROT_POINT];
   
   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         
   COUNT[3]            =    protection   [PROT_FIRE];
   
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;      
   COUNT[4]            =    protection   [PROT_MAGIC];
   
   TEXT[5]               =   NAME_Value;         
   COUNT[5]            =    value;
};

A to jest skrypt NPC do którego wstawić chcę hełm :
Cytuj
instance Pal_200_Hagen (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Lord Hagen";
   guild       = GIL_PAL;
   id          = 200;
   voice       = 4;
   flags      = NPC_FLAG_IMMORTAL;   //Joly: NPC_FLAG_IMMORTAL                                                
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   // ------ AIVARS ------
   aivar[AIV_ToughGuy]          = TRUE;
   aivar[AIV_ToughGuyNewsOverride] = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Murder]      = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Theft]       = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Sheepkiller]    = TRUE;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 6);                                                   
      
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_MASTER;   
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   
   EquipItem         (self, ItMw_2h_Pal_Sword);
   EquipItem         (self, ITHE_PALADIN);   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);

      
   // ------ visuals ------                                                         
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Fighter", Face_N_Tough_Okyl, BodyTex_N, ITAR_PAL_H);   
   Mdl_SetModelFatness   (self, 1.5);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Militia.mds");

   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      
   B_SetFightSkills (self, 80);

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_200;
};
FUNC VOID Rtn_Start_200 ()
{   
   TA_Stand_ArmsCrossed   (08,00,20,00,"NW_CITY_HAGEN");
   TA_Stand_ArmsCrossed   (20,00,08,00,"NW_CITY_HAGEN");
};
FUNC VOID Rtn_ShipFree_200 ()
{
   TA_Stand_Guarding   (08,00,23,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");
   TA_Stand_Guarding   (23,00,08,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");   
};

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
 

DarcuS

DarcuS

Użytkownicy
posty68
Propsy2
  • Użytkownicy
Cytat: Vayurax link=topic=10809.msg103752#msg103752#msg103752#msg103752 date=1279394309
http://themodders.or...elmy-wykuwanie/

Zwróć uwagę na pole mainflag ;)
Jezuuuuu dzięki nie zwróciłem uwagi na to :)


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry