Problem: Dialog 2307 2

O temacie

Autor ThePrzemo7

Zaczęty 12.07.2010 roku

Wyświetleń 2307

Odpowiedzi 2

ThePrzemo7

ThePrzemo7

Użytkownicy
posty22
Propsy2
  • Użytkownicy
Siema ostatnio zrobiłem jeden dialog który wygląda tak:
Spoiler
// ************************************************************
//                      GAMESTART
// ************************************************************

INSTANCE Info_Diego_Gametart (C_INFO)
{
   npc         = PC_Diego;
   condition   = Info_Diego_Gametart_Condition;
   information   = Info_Diego_Gametart_Info;
   permanent   = 0;
   important   = 0;
   description = "Diego co ty tu robisz?.";
};                      

FUNC INT Info_Diego_Gametart_Condition()
{
   if (Kapitel < 2)
   {
      return TRUE;
   };
};

FUNC VOID Info_Diego_Gametart_Info()
{
   AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gametart_15_01"); //Diego ? Co ty tu robisz i co się stało?
   AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gametart_11_02"); //Bariera zamiast runąć się powiększyła!
   AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gametart_15_03"); //Co możemy zrobić?
                   AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gametart_11_04"); //Nie czas na gadanie!
                    AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gametart_11_05"); //Milten , Gorn i Lester czekają przed świątynią!
                    AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gametart_11_06"); //Musisz do nich udać!
   B_Kapitelwechsel(1); //WICHTIG!!!
};

//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Diego_EXIT(C_INFO)
{
   npc         = PC_Diego;
   nr         = 999;
   condition   = DIA_Diego_EXIT_Condition;
   information   = DIA_Diego_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Diego_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Diego_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};
ale mam problem gdy przyzywam tego npc (PC_DIEGO) i znim rozmawiam wybieram tą opcje description  nie wyświetlają się wgl. napisy na górze i npc wogóle nie otwiera buzi i nie robi mimiki a dialog jest nawet długi a to trwa tylko sec.
Wie ktoś dlaczego?
 
Nargern G2NK -

[Ramka]2%[/ramka]

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Zreparsuj skrypty w Spacerze
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jeśli ma postać i description to zreparoswał skrypty :P ale nie załadował dialogów :D  ty masz filmik jak krok po kroku to zrobić
https://www.youtube.com/watch?v=FNvE0JFQGvw


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry