Parsowanie skryptów 50315 1

O temacie

Autor Xardas348

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 50315

Odpowiedzi 1

Xardas348

Xardas348

Użytkownicy
posty61
Propsy6
  • Użytkownicy

Xardas348

Parsowanie skryptów
2008-01-20, 21:03(Ostatnia zmiana: 2013-02-23, 12:17)
Wielu ludzi korzystało z tego tutorialu na tamtym forum więc postanowiłem go napisać od nowa:)

I.Sposób I za pomocą GothicStarter (mod)
1.Uruchamiamy aplikację GothicStarter_mod.exe.
2.Wybieramy modyfikację.
3.Zaznaczamy opcję Reparse Scripts tak jak jest to pokazane na poniższym obrazku:
http://img237.imageshack.us/my.php?image=g...cstartertq4.jpg
4.A następnie klikamy na Play the Game.
5.W czasie uruchamiania się gry za pomocą [zSpy] w tle skrypty są naprawiane automatycznie. Chyba że wystąpiły jakieś błędy w tedy pojawi się komunikat o nich z prośbą naprawy, a skrypty nie zostaną naprawione (podmienione lub dodane).
Uwaga: Nie naprawiają dialogów!!!

II.Sposób
1.Uruchamiamy Spacer w wersji najlepiej 1.5.1.
2.Wchodzimy do folderu (folder z grą)\_Work\Data\Scripts\Content\CUTSCENE
3.Usuwamy znajdujące się w nim pliki:
OU.BIN
OU.CSL
4.W Oknie spacera wybieramy z menu górnego Świat>Napraw Skrypty (World>Reparse Scriptfiles ...)
5.W podanym oknie wyszukujemy tego pliku: (folder z grą)\_Work\Data\Scripts\Content\Gothic.src dla naprawiania skryptów NPC'ów dialogów itp.
                                                                  (folder z grą)\_Work\Data\Scripts\System\(pliki src) dla naprawiania skryptów kamery, menu itp. [Przy tej opcji pomijamy punkt 3!!!]
6.Wyszukujemy przycisk na pasku danych wyglądający jak kartka i uruchamiamy go:
http://img165.imageshack.us/my.php?image=pasekzv1.jpg
7.Potem naciskamy na przycisk Aktualizuj (Update), a następnie Zapisz (Save).
8.I gotowe teraz możemy włączyć Gothica z naszymi nowymi skryptami!

Opcja bardzo przydatna przy spolszczaniu GMDK!
 

Kazzmir
  • Gość

Kazzmir
Gość

Parsowanie skryptów
#1 2008-01-20, 22:19(Ostatnia zmiana: 2009-07-06, 16:25)
[quote author=orcwarrior link=topic=106.msg78#msg78 date=1200863972t i dopiero po tym możemy zaznaczyć reparse scripts)
4.Odpalamy Gothica (przycisk 2)

5.Naprawiamy błędy jeżeli wystąpią(pliki i linia z błędem zaznaczona na czerwono w Programie zSpy.exe
6.Jeszcze raz uruchamiamy gothica(powtarzamy pk. 4.)
Sposób II
(Jeżeli mamy odpalonego spacera)
1.Klikamy zakładkę World i wybieramy Reparse Scriptfiles po czym wybieramy plik Gothic.src który znajduje się w folderze: #gł folder gothica/_work/Data/Scripts/content
(jeżeli wprowadzaliśmy zmiany w menu,muzyce,pfx#msgote author=orcwarrior link=topic=106.msg78#msg78 date=Jul 30 2006, 19:14\']Widzę, że parę osób ma z tym problem, a dokładniej zadają pytania czemu moich zmian nie ma w grze, czemu to npc któremu dałem siłę na 80 ma jej ciągle 20???
(i tym podobne)
Wiec krótki tutorial jak to robić

Sposób I

1.Wprowadzamy zmiany w skrypcie(tego raczej nie opisze
2.Odpalamy Gothic Starter_mod.exe(Jeżeli mamy starą wersje Playerkita to odpalamy Gothic Starter.exe i zSpy.exe)
[wszystkie programy są w folderze #gł folder z twoim gothicaxch,vfx#msgote author=orcwarrior link=topic=106.msg78#msg78 date=Jul 30 2006, 19:14\']Widzę, że parę osób ma z tym problem, a dokładniej zadają pytania czemu moich zmian nie ma w grze, czemu to npc któremu dałem siłę na 80 ma jej ciągle 20???
(i tym podobne)
Wiec krótki tutorial jak to robić

Sposób I

1.Wprowadzamy zmiany w skrypcie(tego raczej nie opisze
2.Odpalamy Gothic Starter_mod.exe(Jeżeli mamy starą wersje Playerkita to odpalamy Gothic Starter.exe i zSpy.exe)
[wszystkie programy są w folderze #gł folder z twoim gothicach,sfx#msgote author=orcwarrior link=topic=106.msg78#msg78 date=Jul 30 2006, 19:14\']Widzę, że parę osób ma z tym problem, a dokładniej zadają pytania czemu moich zmian nie ma w grze, czemu to npc któremu dałem siłę na 80 ma jej ciągle 20???
(i tym podobne)
Wiec krótki tutorial jak to robić

Sposób I

1.Wprowadzamy zmiany w skrypcie(tego raczej nie opisze
2.Odpalamy Gothic Starter_mod.exe(Jeżeli mamy starą wersje Playerkita to odpalamy Gothic Starter.exe i zSpy.exe)
[wszystkie programy są w folderze #gł folder z twoim gothicach to wybieramy plik o takiej samej nazwie z folderu: #gł folder gothica/_work/Data/Scripts/system)
2.Naprawiamy błędy(jeżeli wystąpią)
3.(jeżeli naprawialiśmy błędy to powtarzamy pk. 1 )

--------------
Tworzenie nowych dialogów
1.Tworzymy nowy dialog(więcej TU [treść dialogu dodajemy w komentarzu Po Ai_Outputs...]
2.Odpalamy program spacer.exe(gothic/system)
3.Jeżeli jeszcze nie zamieniliśmy skryptów to robimy wszystko wg. sposobu II
4.Usuwamy pliki Ou.bin i Ou.csl z folderu gothic/_work/data/scripts/content/CUTSCENE
5.Klikamy przycisk(1)
6.Klikamy Update(2)
6.Klikamy Save(3)
[/quote]
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry