Animacje bohatera 2535 2

O temacie

Autor karus

Zaczęty 26.05.2010 roku

Wyświetleń 2535

Odpowiedzi 2

karus

karus

Użytkownicy
posty122
  • Użytkownicy

karus

Animacje bohatera
2010-05-26, 12:58(Ostatnia zmiana: 2010-05-26, 12:59)
Krótkie pytanie - czy istnieje sposób na to żeby podczas dialogu nasz bohater wykonywał animację x czyli np. klęczenie, a zarazem odpowiadał na dialog przypisany w skrypcie? W Gothic I kiedy wstawiam funkcję Play_AniBS (nazwa animacji, bodystate), reparsuje skrypty spackiem, odpalam potem dialog w grze, bohater wykonuje animacje ale trwa ona zaledwie 1 sekunde po czym bohater wraca do pierwotnej postawy stojacej. A mnie zalezy, zeby trwala do konca dialogu.

Pozdrawiam
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
daj funkcje czekania
AI_WAIT(hero,2);2 oznacza liczbę sekund czekania
ale nie wiem czy nie przystopuje to całego dialogu najlepiej było by dodać animacje i czekanie w funkcji gestykulacji w G1 jest ona w _Work\Data\Scripts\Content\Story\ZS\ZS_Teaching.d

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
To nie jest funkcja gestykulacji, tylko nauczania np. guru w obozie bractwa. Gesty są losowane z Humans.mds. Można dodać swój, ale nie ma szans jego wymuszenia w rozmowie jako gestu w danym momencie, może być tylko wylosowany.
 
Spoiler


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry