Dialogi 67849 22

O temacie

Autor

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 67849

Odpowiedzi 22

Ingvrath

Ingvrath

Użytkownicy
posty10
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie chcę tworzyć nowego tematu, więc zapytam w tym najbardziej ogólnym. Przepraszam za odgrzebanie dwuletniego trupa.

Podczas tworzenia dialogów, chciałem użyć kilku opcji dubbingowych z Gothic 1 w Gothic 2 NK. Niestety kwestie z G2 od innych postaci, u mojego nowo utworzonego NPC działają bez zarzutów, ale z Gothic 1 w ogóle się nie odtwarzają, a kwestia dialogowa jest przez NPC w ogóle pomijana.
Zaznaczam że przeniosłem plik .wav ze speech do speech i użyłem wywołania dubbingu w pliku dialogowym NPC.

Ciekawe jest, że jeśli zmienię nazwę zaimportowanego pliku z Gothic 1 na jakąkolwiek z Gothic 2 NK to wtedy plik ten działa i dubbing się odtwarza. Stąd moja teoria, że musi istnieć jeszcze jakiś jeden plik, w którym muszę dodać nazwy tych plików, aby gra je czytała. Tak jak jest to w przypadku dodania nowego NPC do pliku Gothic.src i Startup.d.

Czy ktoś ma podpowiedź jak sprawić by te dialogi działały? Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
 

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty406
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Sparsuj dialogi spacerem lub redefixem, poszukaj o tym na forum.
 
while(false) Do();

Ingvrath

Ingvrath

Użytkownicy
posty10
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Niestety ani spacer ani redefix w tej sytuacji nie pomógł, a szkoda bo narobiłem sobie już dużych nadziei. Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł gdzie może tkwić problem? Jest to dziwne, bo nie są to dialogi tworzone przeze mnie, a zwyczajnie skopiowane dialogi z G1, lub przycięte fragmenty dialogów z G2.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry