Łóżko 5323 13

O temacie

Autor Sculler

Zaczęty 28.04.2012 roku

Wyświetleń 5323

Odpowiedzi 13

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Witam
Mam problem z łóżkiem ,które wstawiam w spacerze. Bohater nawet się nie kładzie już nie mówiąc o dialogach snu. Dodam jeszcze ,że mam podmienione czyste skrypty ,które pobrałem z tej stronki a poza tym nie grzebałem w skryptach czyli plik bohatera jest bez zmian. Proszę o pomoc
 
some things are meant to be

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Alexik

Łóżko
#1 2012-04-29, 06:05(Ostatnia zmiana: 2012-04-29, 06:14)
Proponowałbym dla początkujących kopiować voby z innym miejsc  :roll:  a potem jak skopiowałeś zamien funkcje (cdDyn,static vob itp) z TRUE na FALSE i będziesz mógł swobodnie poruszać łóżkiem a potem jak już ustawisz łóżko zmień z FALSE na TRUE
 

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Tylko jest pewien problem. Na świecie nie ma łóżek a gdy kopiuje je z innego zena to w drugim już nie mogę ich wkleić.
 
some things are meant to be

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
źle dodajesz to łóżko nie wiem wydaje mi się że pisałem jak dodać łóżko lecz nie moge znaleźć no ale powiem ci tak,łóżko dodajesz jako OCMobBed czy jakoś tak to się nazywało,a w linijce OneFunc czy coś takiego musisz napisać SLEEPABIT,jak i w linijce MobName napisz MOBNAME_BED i pozinno działać aby przez nie nie mógł przejść to daj w tych Cdyn i tak dalej TRUE,dasz se rade,wybacz że to wszystko tak nie jasno ale siedze na kompie na którym nie mam swojego gothica,ani swoich plików innych więc pisze z pamięci:)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny
Voby dało się zapisywać  razem z ustawieniami, mni ja tak zawsze vobowałem światy.
Możesz np włączyć Khorinis i tak kopiować główne obiekty których będziesz używał.

Tutaj masz wszystko na ten temat -> http://themodders.org/index.php?/topic/68-szybkie-vobowanie-swiatow/
 

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

Sculler

Łóżko
#5 2012-04-29, 11:41(Ostatnia zmiana: 2012-04-29, 12:03)
Wybaczcie dałem łóżka z G1 dlatego hero nie mógł się na nich położyć. Dla ścisłości dodam ,że wstawione łóżka działają z funkcją oCMobDoor jak i oCMobBed. Dzięki za odpowiedzi.
 
some things are meant to be

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
łózko to MobDoor !!!
tak wiem ze door to drzwi ale ja mam zawsze racje ;d

co do kopiowania to zaznaczasz łózko w innym zenie

PPM >> VOB >> Save VobTree ...

i wtedy zapisujesz jako zen same łożko

potem w swoim świecie

PPM >> VOB >> Insert VobTree ...

i wybierasz .ZEN w którym jest zapisane te łóżko

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Łóżko
#7 2012-07-15, 09:37(Ostatnia zmiana: 2012-07-16, 21:57)
[quote author=RafalBudzis#msg date=1342337822gt;> VOB >> Save VobTree ...

i wtedy zapisujesz jako zen same łożko

potem w swoim świecie

PPM >> VOB >> Insert VobTree ...

i wybierasz .ZEN w którym jest zapisane te łóżko
[/quote]

A tak teraz mi się przypomniało o tym temacie, i powiem ci że taki chuj łóżko w g2nk można dodawać za pomocoą OcMob_Bed ja tak dodaje i mi śmiga choć orginalne były dodawane jako oCMob_door, ja się długo motałem z wstawieniem dobrze łóżka ale wkońcu mi się udało i to jest oCMob_Bed
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Łóżko
#8 2012-07-15, 14:05(Ostatnia zmiana: 2012-07-15, 14:06)
Okej może i działa ale mogą być problemy ze spaniem NPC lub wysokością na której kładzie się postać sprawdzałeś wszystko działa ?

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Okej może i działa ale mogą być problemy ze spaniem NPC lub wysokością na której kładzie się postać sprawdzałeś wszystko działa ?
Tak działa elegancko, kładzie się fajnie i z monologiem przedmiotu żadnych jaj niema :lol:
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
a NPC ? też się kładzie jak ma rutynę ? może w G2 już to naprawili.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
a NPC ? też się kładzie jak ma rutynę ? może w G2 już to naprawili.

Kładzie się choć raz się jednemu zdarzyło spać na stojąco ale to raczej nie od tego, a może i ma to jakieś swoje minusy których po prostu nie zauważyłem, bo jest w sumie jeden kopacz zeshizowany który w nocy lunatykuje tzn 10 łóżek obok siebie i dziesięciu kopaczy, każdy śpi w budynku na łóżkach a jeden wychodzi i śpi na stojąco obok budynku, no stary dałeś mi jednak teraz do myślenia nigdy nie mogłem dojść czemu, on tak robi heh to może faktycznie tego nie dopracowali trzeba to naprawić jakoś
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jak działa dla dziewięciu innych to powinno i dla niego, albo to łóżko się jakoś różni, albo mu źle rutynę ustawiłeś.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Łóżko
#13 2012-07-16, 22:36(Ostatnia zmiana: 2012-07-17, 12:40)
Jak działa dla dziewięciu innych to powinno i dla niego, albo to łóżko się jakoś różni, albo mu źle rutynę ustawiłeś.
Stary już wyrosłem z takich błędów  :naughty:

Hehe dziś się temu głębiej przyjrzałem, to ci kopacze mają ostre jazdy z tego co widzę, heh oni na zmianę wychodzą lunatykować i to dopiero o 22 godzinie tzn o 21 śpią a o 22 wychodzą, ale jak stałem godzinę i patrzałem na nich to żaden nie wyszedł, czas trzeba przyspieszyć kodem aby wyleźli xD a skrypty na sto pro są dobre
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry