bełt tylko do wybranej kuszy 999 1

O temacie

Autor Markool

Zaczęty 28.01.2010 roku

Wyświetleń 999

Odpowiedzi 1

Markool

Markool

Użytkownicy
posty39
Propsy1
  • Użytkownicy
co trzeba dodać do skryptu kuszy i bełta aby bełt mógł być użyty tylko do wybranej kuszy?
 

Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?

Kino

bełt tylko do wybranej kuszy
#1 2010-01-28, 17:12(Ostatnia zmiana: 2010-01-28, 17:14)
Masz skrypt magicznej kuszy z Gothica2:
instance ItRw_Addon_MagicCrossbow (C_Item)
{
name = "Magiczna kusza";

mainflag = ITEM_KAT_FF;
flags = ITEM_CROSSBOW;
material = MAT_WOOD;

wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_CROSSBOW";

value = Value_MagicCrossbow;

damageTotal = Damage_MagicCrossbow;
damagetype = DAM_MAGIC;
munition = ItRw_Addon_MagicBolt;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]  = Condition_MagicCrossbow;
visual = "ItRw_Crossbow_H_01.mms";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

To:
munition = ItRw_Addon_MagicBolt;jest odpowiedzialne za wyłączność danych bełtów dla danej kuszy.

Do skryptu bełtu najprawdopodobniej nie trzeba dodawać nic ;]
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry