Masz skrypt magicznej kuszy z Gothica2:
instance ItRw_Addon_MagicCrossbow (C_Item)
{
name = "Magiczna kusza";
mainflag = ITEM_KAT_FF;
flags = ITEM_CROSSBOW;
material = MAT_WOOD;
wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_CROSSBOW";
value = Value_MagicCrossbow;
damageTotal = Damage_MagicCrossbow;
damagetype = DAM_MAGIC;
munition = ItRw_Addon_MagicBolt;
cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = Condition_MagicCrossbow;
visual = "ItRw_Crossbow_H_01.mms";
description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
To:
munition = ItRw_Addon_MagicBolt;
jest odpowiedzialne za wyłączność danych bełtów dla danej kuszy.
Do skryptu bełtu najprawdopodobniej nie trzeba dodawać nic ;]