Z 3ds do world.ZEN 1107 1

O temacie

Autor Gzl

Zaczęty 13.11.2009 roku

Wyświetleń 1107

Odpowiedzi 1

Gzl

Gzl

Użytkownicy
posty69
  • Użytkownicy
Mam problem. Mianowicie, zrobiłem z 3ds'sie swój model. I teraz nie wiem jak go wkleić do gry.
Jest to model takiej jakby jaskini (korzystałem z takowego tutoriala). Więc po skończeniu modelu 3ds zapisał ją w formacie .max potem ręcznie zmieniłem jej format na .3ds i włożyłem do meshów.
Tylko niewiem jak ją teraz włożyć do gry.
Czy da rade spacerem? czy trzeba model świata wczytać 3ds maxem? jeżeli tak to który? Surface czy world ?

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ależ ręcznie nie można zmieniać. Jakiś tam plugin jest do 3ds maxa aby zapisywać jako 3ds. Potem otwierasz w spacerze tego mesha, teksturujesz jak trzeba, potem znowu zapisujesz otwierasz, ale odznasz opcje editor mod, kompilujesz, a potem zapisujesz jako ZEN. A jeśli chcesz go do świata wstawić to otwierasz odpowiedniego 3dsa 3ds maxem, bo tak to jaskinia będzie jako VOB, będzie przenikała woda itp a tego nie chcemy :D
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry