Tekstura zbroi 2371 2

O temacie

Autor Khazar

Zaczęty 29.03.2010 roku

Wyświetleń 2371

Odpowiedzi 2

Khazar

Khazar

Użytkownicy
posty25
  • Użytkownicy
Dobry, zrobiłem ( a raczej zmieniłem ) sobie pancerz w .ASC. Jak go oteksturować ?

Teoretycznie mógłbym chyba użyć normalnego unwrapa, bo i powstałoby mi .tga. Ale jest to strasznie pracochłonne. Z tego, co zauważyłem, tekstury pancerzy w Gothic są specyficznie "rozcięte", przez co w jednym miejscu jest tors, w innym ręce i tak dalej, ale wszystko uporządkowane jest w miarę... "tematycznie" ? Gdy natomiast ja robię unwrap, powstaje mi mnóstwo polygonów. Można rozcinać innymi metodami, jednak są one bardziej upierdliwe i również nie dają pożądanego efektu.

W skrócie - jak model .ASC rozciąć tak, bym mógł na niego nałożyć teksturę tak, jak robili to twórcy ?

Jeżeli ma to coś ważnego wnieść do sprawy, chodzi o Gothic 2 NK. Używane programy w opisie tematu.
 

Blood

Blood

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy

Blood

Tekstura zbroi
#1 2010-03-31, 17:50(Ostatnia zmiana: 2010-03-31, 17:59)
Ja dzisiaj importowałem do 3DS Max'a 5 zbroje z G2NK, no i podczas renderowania, podałem tylko ścieżki do tekstur: zbroi, ciała npc
No i jak zrenderuje, to normalnie jest otexturowany :)
No i jak tak zrobisz, to sobie przerób model.
W blenderze powinno być podobnie... tak myślę  :)
 

Khazar

Khazar

Użytkownicy
posty25
  • Użytkownicy
Ok, zrobiłem to nieco bardziej okrężną drogą. Ale chyba również powinno działać. Gdyby to kogoś interesowało, tutaj efekt mojej pracy:
http://ifotos.pl/img/Armor1_nxaaph.JPG

Nic specjalnego, bo nawet teraz nie wiem, czy będzie to działać... Jednak wszystko wskazuje na to, iż tak. Teksturowałem tradycyjnie. Tak jak chociażby broń. To tylko test, robiony na szybko. A i nie oszukujmy się, w teksturach to ja się niezbyt orientuję.

Temat można w sumie zamknąć. Dzięki Blood za odpisanie, spróbuję następnym razem.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry